Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se z šedovlasého Pavla stala blonďatá Mánička

Lhát a podvádět se nemá, ale v rámci spravedlivého politického boje někdy musí jít morální zásady stranou…

Leželi takhle Pavel s Máňou v posteli a rozebírali aktuální politickou situaci. „To je opravdu hrůza,“ rozčiloval se jako obvykle Pavel, „kam tenhle národ spěje! Jak já se za něj stydím! Komouš Babiš vyhraje parlamentní volby a komouš Zeman dokonce prezidentské! Já jsem přitom vsadil celou listopadovou výplatu na to, že ten zmetek nepostoupí ani do druhého kola. A pak ještě celou prosincovou i s třináctým platem na to, že v druhém kole prohraje s Drahošem! A pak jsem nemohl tři měsíce chodit na pivo,“ podíval se vyčítavě na Máňu…

„No a za co bys tam chodil, když už ses na stará kolena zbláznils a začal s hazardními sázkami?“ odvětila mu Máňa. „Kdybys radši seděl doma a napsal nějaký inteligentní článek do té literární soutěže, co ses jí tolik let zúčastňoval…“

„A máš snad sklerózu? Vždyť mě dali dvouletý distanc za to, že jsem tam zcela pravdivě napsal, že prezident je ochlasta a duševní mrzák a volí ho jen ubožáci. Vždyť ti to říkám pořád, že všude dnes rozhodují komanči, i v těch prý nezávislých novinách,“ rozčiloval se opět Pavel.

„Na to jsem fakt úplně zapomněla,“ odvětila Máňa. „No tak co Pájo, aspoň si od psaní chvilku odpočineš, budeš se místo toho věnovat zahrádce i našemu pitbullovi, s kterým si tak dobře rozumíš,“ chlácholila ho.

„No ale víš, jak mě to štve? Vždyť já už jsem po tu dobu, co jsem nemohl chodit na pivo, napsal tolik úžasných článků, útočících na toho zloděje a estébáka Babiše, kterými bych určitě trumfl i toho Haluzáka, co tu soutěž již několik let podvodem vyhrává!“

„Tak to je fakt škoda,“ odvětila smutně Máňa , „mohls poprvé v život vyhrát nějakou cenu.“

„To si piš že jo! Ale já, ač jsem nikdy nic nevystudoval, jsem tak chytrý, že na ně vyzraji!“ prohlásil odhodlaně Pavel.

„A jak?“ ptala se s údivem Máňa.

„Přihlásím se tam jako ty! Tedy nikoliv jako Pavel Hůla, ale jako Marie Hůlová. Má to teda jeden háček – budu tam muset poslat naskenovanou tvou občanku. Ale ty mi ji na chvilku půjčíš, že ano?“

Máňa je v rozpacích: „Víš Pájo, já jsem přece celý život poctivá a nikdy jsem nepodváděla...“

Pavel se opět rozčílí: „Máňo, mě z té tvé ženské poctivosti fakt jednou trefí šlak! Vždyť tím mým skvělým článkem bych mohl nejenom vyhrát cenu, díky níž bych konečně splatil ten dluh za prohrané prezidentské volby, ale hlavně bych tím našemu guru Kalouskovi udělal velkou radost. Přece v rámci spravedlivého politického boje proti Babišovi se Zemanem musí jít nějaké morální zásady stranou!“

Máňa dlouhou dobu mlčí, ale pak nakonec kývne. Pavel se tak mohl do soutěže přihlásit a v kategorii spisovatelek získal cenu za objev roku, kterou byl poukaz na značkovou kosmetiku.

Máňa se však zařekla a odmítala jet do Prahy cenu převzít. A tak Pavlovi nezbylo než zajít do kadeřnictví nechat si oholit vousy a prodloužit a nabarvit na blond své šedivé vlasy, aby se Máni aspoň trochu podobal…

Autor: Josef Nožička | středa 1.8.2018 23:07 | karma článku: 27,73 | přečteno: 1454x
  • Další články autora

Josef Nožička

Cos porobil Pavelenko, Pavle

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří lidé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou tržnou ránu.

21.4.2024 v 8:15 | Karma: 33,98 | Přečteno: 1159x | Politika

Josef Nožička

Integrace na německých školách nefunguje, ale nesmí se to říkat moc nahlas

Jedním z nejpalčivějších problémů, kterým je Německo v souvislosti s příchodem velkého množství imigrantů nuceno čelit, je integrace osob s odlišnou kulturou do tamních škol.

17.4.2024 v 8:15 | Karma: 40,08 | Přečteno: 1554x | Diskuse| Společnost

Josef Nožička

Svoboda versus Vondrák. V čem vidím já „propastný rozdíl“

Prohřešky bývalého předsedy KDU-ČSL opravdu nevidím takové, že by v jeho případě byly na místě výzvy k odchodu ze strany.

12.4.2024 v 13:36 | Karma: 42,36 | Přečteno: 5679x | Diskuse| Politika

Josef Nožička

Cyrile, zvaž ten odchod!

Jak včera probíhalo důležité jednání předsednictva KDU-ČSL? Pokud to chcete vědět, tak neváhejte a čtěte dál!

10.4.2024 v 8:15 | Karma: 38,16 | Přečteno: 1573x | Diskuse| Politika

Josef Nožička

Volební vlak z České republiky Korčokovi vítězství nepřivezl

V případě volebního vlaku, vypraveného v pátek na Slovensko, mě zaujal především název neziskové organizace, která ho vypravila: "Mladí proti fašizmu".

7.4.2024 v 8:15 | Karma: 46,24 | Přečteno: 7257x | Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik