Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zvedení povinné matematiky na většině středních škol není vůbec dobrý nápad. Ani za mého mládí v komunistické éře, maturoval jsem v roce 1983 nebyly na středních průmyslových školách, maturity z matiky. Tam my jsme například maturovali z češtiny, ruštiny, to bylo všude a dále ze dvou odborných předmětů. U nás to byly Železniční doprava a Železniční přeprava.

0 0
možnosti
RH

Že je Chládek úchyl je docela známo...

1 0
možnosti
Foto

Kdyby byl Chládek včas "diskreditován" za své výsledky radního pro školsví ve Středních Čechách, mohli bychom mít schopnějšího ministra. A nebo taky ne, když persoální politiku nakonec určilo, kdo kde stál při Lánském puči.

2 0
možnosti
RC

Tak koneckoncu to byl jeden z hlavnich spolupracovniku DR na kraji, ze?

2 0
možnosti
PK

P80a19v22e81l 93K40u65l70a

28. 5. 2015 11:20

Fňuk fňuk, neotiskli mi článek ;-(;-(;-(;-D

A můžete mě nechat zase smáznout, íček mám dost :-/:-)

1 1
možnosti
JN

Váš příspěvek jsem mistře Kulo nikdy nesmazal a neučiním tak ani nyní - to by totiž ostatní přišli o možnost vidět, jak se tady zase zesměšňujete. ;-)

Je však divné, že z diskuse pod článkem, na který odkazuji, záhy zmizely některé příspěvky Vladana Černého, které reagovaly na vaše bláboly. Nevíte o tom nic? ;-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,74
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik