Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jste sebral odvahu a konečně otevřel diskusi, takže:

"Že si Trump svým chováním o kritiku ve sdělovacích prostředcích říkal, je samozřejmě pravda. Ale je otázkou, zda není poněkud podpásové, když se v případě těch již výše zmíněných výroků o ženách vytáhne 11 let stará věc

Zdroj: http://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=565879";

Já se divím, sportovče, že vám nevadilo, když Ing. Zeman vytáhl v prezidentské kampani na tchána Karla Schwarzenberga sedmdesát let staré věci, navíc lživé. To se nepočítá, co?:-/

3 2
možnosti

Ale autor tady píše o volbách amerických, ne?

2 0
možnosti

Jeste drobnost - nekdy mam pocit, ze kdyby u nas kandidoval Hitler, tak by byl zvolen jen proto, ze by se proti nemu postavila media a kde kdo a rada volicu ma, nechapu proc, tendenci volit cloveka, o kterem si mysli, ze mu nekdo ublizuje.

0 2
možnosti

To jako obvykle dost silně přeháníte - pomohla snad při některých volbách nepřízeň médií extremistům jako je např. Vandas? A také Konvička dopadl při posledních senátních volbách jako sedlák u Chlumce.

3 0
možnosti

ad uspesny podnikatel - kdysi davno Trump neco malo zdedil. Kdosi spocital, ze kdyby ho tehdy prodal a investoval do indexu S&P 500, jeho soucasne jmeni by bylo vyrazne vetsi. No ale nebyl by znamy, ze?

ad "Ale je otázkou, zda není poněkud podpásové, když se v případě těch již výše zmíněných výroků o ženách vytáhne 11 let stará věc, kterou navíc Trump pronesl v soukromí."

Zkuste si vzpomenou, co vytahl MZ v kampani - desitky let stare veci, o kterych sa pak navic ukazalo, ze nebyly pravdive. Napriklad ty veci tykajici se naklonosti pribuznych KS k nacistum......

Zkuste si vzpomenout, jak se vytahovala otazka Benesovych dekretu, coz je temer 70 let stara vec.

BTW, v americkych volbach se vytahuji jakekoliv veci, ktere mohou protikandidata diskvalifikovat. Nevzpominate si, jak se vytahlo, ze se GWB vyhnul sluzbe ve Vietnamu (cca 30 let stara vec)?

Co se tyka mych preferenci - kdyz se pred mnoha mesici zaclo proslychat, ze DT bude kandidovat, tak jsem se stavel na jeho stranu. Kampani se u mne docela dost degradoval, sledoval jsem jednu jeho televizni debatu a jeho neustale omilani emailu (ano, povazuji je za velky prusvih) uz mi prislo hloupe, protoze nic jineho, podstatneho nemel. No nastesti jeho souperka na tom byla podobne. Ta byla pro mne nevolitelna uz pred 20 lety (no jasne, tehdy nekandidovala, ale spekulovalo se o ni jako o ministryni). Toz tak.... Nezavidel jsem americkym volicum. To je jako kdyby u nas museli volit mezi Zemanem a Fiserem.....

4 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, neopisovala jsem. Jen jsem nejdřív napsala svůj příspěvek, a pak teprve četla další :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,75
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik