Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R97o77s39t47i70s23l51a28v 46C37a43h72a 8645611970102

Naprosto presne. Jeste by se mohl nekdo pana Babise zaptat, proc tedy penize, ktere za ta leta vydelal nechaval lezet ladem, aby je pak mohl pouzit na nakup dluhopisu...... Nepotreboval nektere s tech penez na zakladni vklad do svych firem? A kdyz vysvetluje, ze vydelal na prodeji firem, tak by se jeste mel nekdo zeptat, zda ty firmy vybudoval z nuly, nebo jesteli je nahodou taky nekoupil za sve osobni prijmy. Atd. atd.

Pan Babis ma na rozdil od Stanika Grossu (a tomu to stejne nepomohlo) podstatnou nevyhodu - Andrejovi by nestacil jeden strycek Vik, ale musel by jich mit opravdu hodne.

+2/0
3.2.2017 15:47
Foto

H32a15n79a 81V59l62k67o90v44á 9815474622764

A jen ještě doplním (vzpomněla jsem si na to před chvílí u pana Polického), že tento náš nejoblíbenější "nepolitik" podle zpráv ČRo podává trestní oznámení na ČT za pořady Reportéři ČT a 168 hodin....

O jiných (investigativních) novinářích, kteří dobrovolně odešli z Mafra po jeho převzetí Babišem se vyjadřuje jako o "zhrzených" (...) pokud o něm napíší něco nepříjemného...

Manipulátorstvím davů se mi tento pán začíná jevit podobně jako nejhorší diktátoři 20. století.

+2/−1
1.2.2017 14:13

R23o72s37t23i34s71l57a86v 12C38a82h53a 8945341880962

Pritom to bylo proste, nebyt na redaktorku sprosty, nedozadovat se informaci o jejim platu, ale dat jasna cisla i podklady na stup. Hned a v uplne forme.

0/0
3.2.2017 15:48
Foto

H90a25n42a 32V98l96k97o45v90á 9825454202484

Jenže to asi právě "nejde". To bychom se mohli dozvědět něco (panem Babišem) nechtěného.

+1/0
4.2.2017 8:43

Z13o87r75a 87Š50u32l63c16o59v40á 6894509237299

Karma!

Ono vše je otázkou času a čas zvolna začíná dohánět i Babiše, který je známý tím, že Orwella nepoužívá jako výstrahu, ale jako manuál.

Jen když se nad tím zamyslíte logicky - bylo možné vydělat v této zemi v 90.letech miliardy poctivou prací?;-D

+7/0
1.2.2017 9:52

J75o95s37e64f 37N77o92ž53i65č14k40a 5765261739906

K poslední větě: také tomu moc nevěřím...

+2/0
1.2.2017 10:22

R31o50s35t46i47s98l49a17v 65C53a12h35a 8905411840522

Znate Iva Lukacovice?

0/0
3.2.2017 15:49

J80o85s77e32f 48N63o28ž17i42č55k59a 5325701569736

Jsou samozřejmě výjimky, potvrzující pravidlo...

0/0
3.2.2017 21:41

J16o88s24e37f 88C63h13ý74l29e36k 5887717209350

Možné to je. Když na vás bude pracovat 35000. lidí jako na pana Babiše tak to jde. Musí se to ale umět . Můžete přesvědčit banku ať dá úvěr na koupi zadlužené firmy. To dokáže hodně lidí. Ale jen pár lidí dokáže aby taková firma znovu produkovala zisk. A to pan Babiš několikrát dokázal. Většině lidí včetně mě to za ty bezesné noci nestojí.

0/0
1.2.2017 14:23
Foto

S51t11a21n80d60a 59N90o48v51á52k 8679323286144

:-).....Pustil jsem si teď včerejší záznam z TV. Babiš byl perfektně připraven, umanutého Dolanského si namazal na chleba. I jeho protivník tam zmateně koktal, oponentura nic, moc.

Koalice v přátelské souhře s opozicí.....jediný cíl ! Dostat Babiše z politiky a mít se zase dobře. Že zas bude republika krvácet? Po nás potopa.Jak říká Babiš...ať prokáže Kalousek se Sobotkou svoje příjmy od r.1993 ! A jejich zdanění! !!!!!!

+2/−5
1.2.2017 9:23

J91o49s27e45f 18N79o95ž45i76č13k94a 5885771209576

OK pane Nováku, v řadě jiných věcí se spolu shodneme, v názoru na Babiše nejspíš ne - ale to je myslím v pořádku.

Můj názor na včerejší debatu na ČT: redaktor Dolanský i názorový oponent pan Štický (pokud se nepletu, tak bývalý novinář z MF DNES) byli zkrátka na Babiše příliš měcí a Babiš se jako obvykle místo přímých odpovědí snažil převádět pozornost na Sobotku, Kalouska, atd. Přišlo mi to tak nudné, že jsem u toho začal i dřímat... :-)

+4/−1
1.2.2017 10:30
Foto

S94t59a90n17d81a 89N53o47v50á20k 8969813666474

:-)....Souhlasím, ale.....já Babišovi fandím, protože začal dělat pořádek v bývalém chlívku ovládaném kamarády, opozice, koalice...všichni jsme jedna rodina, když jde o prachy.

Lidé ho volili, ačkoliv věděli, že je bohatý a jak je vidět splňuje naděje. Po dlouhých letech pozitivní hospodářský výsledek republiky. Kalousek v TV prohlásí, že je to jeho zásluha! NO...nenakopl byste ho?

Jenomže....Sobotkovi teče do bot, cítí konec, tak všechno co se dá použít proti Babišovi, je dobré. A média mu vydatně pomáhají.

Jak majetek nabyl? Měl styky a byl chytrý. Zaměstnává 35000 lidí podniky mu prosperují. Myslíte, že šel do politiky proto, aby byl ještě bohatší? !!!!!!

+2/−3
1.2.2017 10:49
Foto

H71a69n65a 44V97l82k78o18v52á 9635404392164

Stejným způsobem nabyli majetek kmotři a "lobbisté" spojení s ODS. Pan Babiš měl své "styky" právě mezi těmito lidmi....

+2/0
1.2.2017 12:07
Foto

S34t18a84n70d81a 80N89o55v91á75k 8259453246474

:-)....Paní Vlková! v tom to. je ! POhyboval se po světě ve velkém obchodě, měl spoustu známých z oboru, znal jazyky. tak toho využil! Co je na tom divného? Víte kolik lidí vytunelovalo podniky, nabalilo se, lidé zůstali bez práce, to Vám nevadilo ? !!

0/0
2.2.2017 19:47
Foto

H12a76n35a 20V96l38k97o14v42á 9395544782374

No - na kmotry z ODS došlo jako první...teď se tak průběžně začínají vyšetřovat i kauzy kmotrů a lobbistů (je to to samé, i když se jim tak neříká) spojenými s ČSSD a to, že došlo i na Babiše je jen logické vyústění.

0/0
3.2.2017 10:48

M78i85l17a37n 75S52t82e29h38l64í48k 7250109753901

Jak starý, tak naivní. :-P

+1/−1
1.2.2017 13:40
Foto

H78a93n50a 97V83l44k75o41v26á 9525424102174

Jediné diskutérské umění pana Babiše je skočit lidem do řeči a začít vykřikovat svou připravenou řeč...bez ohledu na téma hovoru a otázky mu položené

Prostě umí všechny překřičet jako ta nejagresivnější vychodňárská trhovkyně.

+7/0
1.2.2017 12:11

J29a74r55o26m12í53r 21K68r83á47l 4480929404289

Spíše bych řekl, že soudí podle sebe. ;-)

+1/0
1.2.2017 8:53

J73o21s85e94f 96C62h16ý35l48e87k 5557937919120

Pan Babiš není žádný anděl ale ve vládě maká nejvíc. Zbytek koalice rozdává peníze a uplácí voliče. Koalice i opozice včetně naši TV má jediný program: Dostat Babiše z politiky. Já si vážím každého kdo dokáže dát práci byť jedinému člověku. Kritiky kteří nic nedokázali a jsou celý život přisáti na rozpočet moc nemusím. Pane Babiš ,přeji vám co nejlepší volební výsledek.

+2/−8
1.2.2017 7:38

J54o89s83e43f 51N74o98ž62i19č32k22a 5565641319936

Podívejte, já Babiše za řadu věcí také chválím a ani to v médiích nejvíc kritizované EET rozhodně není taková katastrofa, jak mnozí před jeho zavedením strašili. A v byznysu opravdu dokázal hodně, byť kromě toho, že odvádí státu vysoké daně, také čerpá vysoké částky ze státních dotací.

Ale pro mě je prostě nepřijatelné, aby byly vicepremiérovi či kterémukoliv členovi vlády tolerovány takové manýry, jaké Babiš zejména v poslední době předvádí. A k té Vaší větě, že zbytek koalice rozdává peníze a uplácí voliče - i přes to všechno je největším populistou v současné vládě právě Babiš.

+4/0
1.2.2017 8:59

J55o12s15e52f 25C12h30ý40l57e45k 5477107939360

Myslím,že se naše názory moc neliší.. Já si přeji aby byl pan Babiš přes všechny jeho chyby příštím premiérem. A to proto ,že nikoho lepšího nevidím a on za tři roky ukázal ,že umí řídit stát i Agrofert. Zajímá mne koho by jste tam chtěl vidět vy a proč ? Třeba to přehodnotím.

+2/0
1.2.2017 13:54

J66o70s17e60f 18N24o93ž63i15č51k64a 5285201129636

Já myslím, že není ani tak rozhodující, kdo bude premiérem (zda to bude Babiš, Sobotka nebo někdo jiný), ale to, aby byla koalice sestavená tak, aby koaliční partneři spolupracovali a nikdo v ní nevydíral druhé a byl ochoten dělat kompromisy. Což si myslím, že v současné vládní koalici jakž takž funguje.

0/0
1.2.2017 14:45

V81l49a97s84t40i92m85i50l 51D76o10r33o59t36í96k 3146736157369

Vy asi věříte na neposkvrněné početí ....!?

:-)

0/0
2.2.2017 0:43

R51a61d14e95k 55K16v10a91s95n62i86č95k90a 1284753757943

Pane Nožička, jak v reportáži vidíte, v naší "civilizované" zemi to takto bývalý soudruh Babiš klidně vysvětlovat může a ještě mu stoupnou preference. Když se mu otázky nehodí, tak začne být sprostý ale hulvát je jeho dobrý přítel Zeman! Nevím, co ještě musí přijít aby lidé pochopili, jak "férové dobračisko" nám vládne!?

+11/−1
31.1.2017 22:38
Foto

T49o25m63á42š 80F30l65a83š18k90a 5435365176471

Tak dnes s vámi dokonce souhlasím a karmuji. To asi zíráte, co ;-)? Nicméně si uvědomme, že ministra Babiše bezvýhradně podporuje náš pan prezident, kterého zase soustavně obhajujete vy. A moc bych se divil, kdyby prezident po této aféře otočil, když neotočil ani po Čapím hnízdu. Naopak, jel se tam demonstrativně podívat. Prezidentovi důvěřuje více jak 50% národa, hnutí ANO momentálně vede průzkumy veřejného mínění. Takže co jsme za národ? Tupci? Nebo nám prostě imponuje, že kdo nekrade, tak jako by nebyl?

+14/0
31.1.2017 20:58

J89o23s83e60f 11N76o53ž52i77č39k11a 5885861639796

Možná Vás překvapím, ale nepřekvapil jste mě... ;-)

0/0
31.1.2017 21:02

J18o15s82e60f 11N63o58ž51i92č70k41a 5485211469256

Jinak: souhlasím s tím, že Zeman Babišovi nadržuje až příliš okatě. Ale jestliže i po této aféře bude mít ANO v preferencích kolem 30%, tak to asi nelze svádět na prezidenta... :-/

+6/0
31.1.2017 21:06
Foto

T66o64m88á25š 96F82l17a66š73k97a 5515965476331

To určitě ne. Ale prezident by mohl využít svou popularitu a na Babiše poukázat. Vždyť je to do očí bijící. Ale to neudělá. Babiše totiž potřebuje pro své znovuzvolení. Takže co si myslet o obouch?

+9/0
31.1.2017 21:09

J41o90s42e11f 13C10h84ý59l75e15k 5827417719890

Souhlasím s tím,že ti dva si rozumí. Zeman je ekonom a ví,že Babiš odvádí dobrou práci a to ostatní to jsou tanečky.

0/−1
1.2.2017 14:35
Foto

H89a69n38a 41V15l61k72o45v10á 9715664962104

;-D Zeman doufá, že ho Babiš podpoří a Babiš ještě nakonec bude dělat drahoty - vsaďte se.

A o "dobrou práci" skutečně nejde.

+1/0
1.2.2017 18:04

V47l19a61s59t66i20m27i61l 78D97o46r18o45t39í16k 3886826427649

Proč si myslíte že je potřebné, aby se všichni vzájemně "drželi pod krkem"? Když někdo s někým dojde souznění a ještě k tomu se vzájemně podpoří, tak je to nehoráznost?

Proč by prezident nepodpořil Babiše, když ten proti němu "nejede", jako všichni ostatní a díky Babišovi tady má veleúspěšnou vládu ve srovnání s dosavadním.

Zeman je tak opakovaně úspěšným politikem.

V devadesátých zachránil ČSSD před totálním propadem a vytáhl ji do Strakovky. Po podrazu z vlastních řad se vrátil a vyhrál souboj o hrad. A nyní jim tato jmenovaná vláda ... .

Tak proč Vás tak irituje, že Zeman a Babiš po sobě neplivou a nemydlí si vzájemně schody?

:-)

0/0
2.2.2017 0:56

J20o27s76e14f 69N20o90ž84i60č94k89a 5705441169106

Pane Dorotíku, nechce se mi věřit, že byste byl tak nechápavý ;-): jedna věc je neplivat po někom a nemydlit mu schody - to je naprosto v pořádku, druhá věc je (jak jsem napsal o kousek výš) někomu okatě nadržovat.

P. S. Myslíte si, že stejně tak, jak včera Zeman vetoval zákon "Lex Babiš", by Zeman vetoval i zákon, namířený např. proti Sobotkovi?

0/0
2.2.2017 7:48

V47l50a23s55t25i30m54i38l 20D71o90r33o69t31í65k 3566266397119

Pokud chcete, přečtěte si ještě jednou, co jsem už napsal. Nevím, co bych dodal. O Vašich schopnostech chápat na rozdíl od Vás vůbec nepochybuji.

:-)

0/0
3.2.2017 19:26

V85l82a69s14t91i49m75i35l 65D65o87r37o12t12í45k 3916656747379

Čtvrtstoletí se tady odehrávaly neskutečné přesuny majetků a více něž často stylem a způsoby, které lidé vnímají a nazývají jednoduše, že se kradlo.

Takové lumpárny nikdy nejde realizovat bez spoluúčasti, minimálně souhlasu, vrcholových politických kruhů a politické reprezentace. A tato reprezentace je tady po celé ty roky prakticky stejná, a stále stejní lidé také dnes.

Jakým způsobem Babiš přišel ke svému majetku, to úplně přesně nevím. Ale vím jen, že v politice jej vnímám posledních pár let. To, že před tím stál na druhé straně a nepochybně musel s mocnými hrát ty jejich korupční hrátky, jinak by nic v takovém prostředí nezbudoval, je logické (jinak k většímu majetku přijít nešlo).

Tato vláda, jen díky jeho osobě, se za uplynulé tři roky nepotkala s jediným vážnějším skandálem, byť těch pokusů i díky koaličním partnerům se odehrálo několik. V úspěšnosti, kterou předvádí ve svém ministerském křesle, mu ti ostatní před nim a vedle něj nesahají ani po kolena. Asi není zřejmě úplně bez chyby, ale ve srovnání s jeho předchůdci a ostatními je fenomén, a je ten, kdo ostatním nastavuje zrcadlo.... . To se zřejmě neodpouští.

Takže o co tady vůbec jde? Co je na tom nepochopitelného, že má tak masovou podporu a vysoké preference. Máte snad v rukávu někoho lepšího a nebo jen sníte o někom ...? Chcete tam zpátky ty předchozí zoufalce, chcete se vrátit k tomu marasmu, který se tady odehrával?

Nejsem z žádného fanklubu, byť to tak může vypadat. Jen mě podnítilo a reaguji na nepochopitelné kvílení asi závistivých, hon na čarodějnice a lynčování jedné osoby z mnoha ostatních, což se mně příčí.

Naštěstí, ten národ, který zmiňujete, ti tupci, to vidí jinak.

:-)

+3/−7
1.2.2017 0:03

J26i43r65i 87A66n41d77e86r31l62e 8942480737

Ale tady nejde o to, jestli má někdo v rukávu někoho lepšího, nebo nemá. Jestliže ministr financí honí hospodské pro pár ticícovek a sám má problém říct jestli si vydělal 1,5 nebo 2,5 miliardy tak je něco špatně.

+3/0
1.2.2017 9:08

V41l42a29s27t76i45m31i16l 49D94o87r71o31t43í88k 3306336397989

Promiňte, ale co je Vám po tom, kolik vydělal.

Vy se musíte někomu zpovídat se svými příjmy kromě manželky a finančního úřadu? Stejně tak to určitě dělá i Babiš.

:-)

0/−2
3.2.2017 19:29
Foto

S80t87a22n67d30a 93N13o72v23á61k 8539713696274

:-).....Vlastimile, je to tak! Koalice ruku v ruce s opozicí, za pomoci médií, hlavně TV, jediný cíl.....dostat Babiše z politiky. ! A zase budeme bohatí! Politici. R^R^R^

0/−2
1.2.2017 9:17
Foto

O24t94t68o 81Č28e25r30n53ý 3315765487762

Nejde o to, že se dostal k majetku nějakým způsobem, takových je víc, ale o to, že se staví jako někdo, kdo chce tuto republiku zachránit a sám má vagón másla na hlavě, ale nejhorší by bylo, kdyby získal takovou politickou moc, že by se z toho tady stal Čechofert. A to nevíme, kdo se v jeho stínu skrývá.

+5/0
1.2.2017 12:58

V25l44a96s88t65i96m33i95l 66D84o28r74o98t32í72k 3726176537949

S tím máslem to bude asi trochu rozdíl.

Babišovo máslo Vy asi vidíte v tom, že se jako podnikatel (ne politik) pohyboval a budoval svou firmu v korupcí prolezlém politickém prostředí (bylo zhasnuto), takže logicky se také asi "umazal" (jinak to nešlo).

To prostředí tady ale vytvářeli a republiku takto rozprodávali a drancovali politici, právě ti dnes s tím skutečným vagónem másla na hlavě (Babiš v politice nebyl, podnikal).

A ti dnes jedou Babišovi po krku, protože zřejmě přicházejí o penězovody, kterými vysávali stát a na které byli zvyklí.

Ano, oni se hodně bojí, že by mohl získat "takovou politickou moc" (jak uvádíte), protože by mohlo případně dojít také na jejich minulost, která by se jim vysvětlovala násobně hůř, než dnes Babišovi.

Jestli Babiš republiku zachraňuje ... (jak uvádíte)??? V každém případě dnes dělá úplně něco jiného, než všichni jeho předchůdci nebo ti dnešní kolen. Takže ve srovnání s nimi já jsem s ním relativně spokojený.

A s tím Čechofertem??? Uvádí se něco takového, že asi 80% bohatství celého světa drží ve svých rukou jen hrstka lidí z více než celkových sedmi miliard. Tak co chcete řešit? Jen po létech, kdy jsme všichni měli to stejné, tedy "kulové", si budeme muset zvyknout na to, že vedle nás budou žít "nechutně" bohatí lidé .... . Babiš je na očích, ale co ti ostatní magnáti, kteří významně ovlivňují politiku a není na ně vidět?

Chtěli jsme kapitalismus, cinkali jsme na náměstích? Tak tady máme, co jsme chtěli.

Kdo se skrývá v Babišově stínu, to nevím. Stejně se ale můžeme ptát, kdo stojí dnes ve stínu těch dosavadních, ostatních politiků? To, že základní orientaci a cíle naši politiky nám určuje někdo zvenčí, to je přece evidentní, před revolucí to bylo na východě, dnes to je na druhé straně.

:-)

0/0
1.2.2017 23:47
Foto

O32t28t54o 17Č48e29r48n15ý 3245785377662

Čekal jsem i takovou reakci. Rozdíl oproti těm v zákulisí je v tom, že oni k protlačování svých záměrů potřebují řadu lidí, je to složité na organizování a mlžení, může se najít slabý článek a všechno se hroutí, není třeba komplikovaného krytí. V případě Babiše to je všechno jakoby legalizované, časově i personálně výhodnější - jeden člověk nebo pár různě zasvěcených jedinců s legální finanční podporou a s pocitem, že všechno se děje veřejně a tudíž podle zákona, ale už teď je vidět, jak je zákon v případě Babiše nedokonalý, musí se vytvářet zákony na zakázku atd., což nepřispívá k žádné společenské stabilitě a znevažuje vládnutí jako takové a o to také jde.Atd. atd.

+1/0
2.2.2017 11:51

V45l28a52s77t68i74m34i95l 55D48o73r59o39t75í93k 3826946517569

Vaši logiku "složitého organizování a mlžení" jsem nepochopil......

Jestli Babiš dělá něco nelegálního, tak jsou tady orgány činné v trestním řízení.

Vzhledem k tomu, že ty jsou v klidu, tak se jedná jen o zoufalé výkřiky topícího se Sobotky, Kalouska, Fialy a jim podobných.

A abyste v blízké budoucnosti nebyl ještě více překvapený a znechucený, vezměte na vědomí zákonitosti vývoje kapitalistické společnosti - tj., že ta nově vzniklá vrstva bohatých lidí si bude v následující době chránit a dále rozvíjet své bohatství prostřednictvím nástrojů státní moci. Ano, tito lidé nám tady budou vládnout. Doposud korumpovali zkorumpovatelné a zkorumpované politiky. Zítra je potřebovat už nebudou, budou dělat politiku sami.

:-)

0/0
3.2.2017 19:44
Foto

O45t77t80o 25Č58e69r37n58ý 3685265917192

V té druhé čísti můžete mít i pravdu. vývoj jde tím směrem, ale v té první ne, protože to nejde o něčí výkřiky, ale o tom, že za nimi stojí lobbisté, což je nástroj tak nějak braný, ale za Babišem nestojí lobbisté. On je lobbista a nad ním už je jenom guru. O něm nic nevíme. Ty ostatní se dají rozkrýt.

0/0
3.2.2017 21:09

V26l39a27s82t55i55m54i14l 97D82o56r48o83t53í94k 3776716357649

No vidíte. A já to vnímám úplně naopak. Pro mě je Babiš naprosto transparentní proti těm ostatním politikům a těm, kteří stojí za nimi a financují je. O jeho transparentnost se starají především již zmínění Kalouskové, Sobotkové, Fialové, ...

Vidím, že věci vnímáme každý úplně jinak, a že bychom došli k nějaké shodě je dost nepravděpodobné.

:-)

0/0
3.2.2017 22:32
Foto

O20t71t31o 90Č88e63r13n93ý 3175405257652

Ano, on se má jevit transparentní. A on také formálně je. A to je ten vtip. Lepší už to nastrčit nešlo. To je geniální. Akorát ten strojvůdce není jaksi tušit.

0/0
3.2.2017 22:45

V78l63a39s57t30i21m92i47l 37D50o47r58o62t30í41k 3406146747599

A u těch ostatních to víte? Doufám, že nevěříte tomu, že jsou svými vlastními pány?

Až na světlé okamžiky jsme vždy byli objektem vlivu někoho a někomu jsme také odváděli "120 volů a 500 hřiven stříbra".

Takže je to stále stejné.

:-)

0/0
4.2.2017 0:18
Foto

H86a42n61a 81V46l93k47o38v28á 9525604462724

Vy nejste a já jsem. Dotace, veřejné zakázky, Čapí hnízdo... Všetci kradnú iba Babiš optimalizuje.

+13/0
31.1.2017 20:56
Foto

T81o27m76á84š 54F95l74a65š77k86a 5375685346721

Opravil bych to: Všetci kradnú, jenom já dotujem ;-D.

+3/0
31.1.2017 21:15
Foto

P38a67v31e71l 88M42a80c37h32a27č81e91k 5621812823

R^

+6/0
31.1.2017 20:41



BLOGER ROKU 2016 - FINÁLE

Petice

Podpořte svého favorita v anketě Bloger roku 2016 a vyhrajte!!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.