Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Nic proti Adéle Banášové a jejímu šaramantnímu nosíku, ale to, proč se někteří blogeři a diváci nad jejím angažmá pozastavili, je fakt, PROČ ČESKÉHO lva nemohla uvádět česká moderátorská osobnost. Nic víc, nic míň.

5 3
možnosti
RC

V Ceske televizi jste zapomnela napsat. Je to tak trochu paradox.

0 0
možnosti
RS

Masaryk rekl, kolik jazyku znas, tolikrat jsi clovekem. Jsme prislusnici maleho naroda, a proto bychom si to meli vzit k srdci.

1 0
možnosti
MN

A příště angažovat Čínskou moderátorku. Čínsky mluví nejvíce lidí na světě! ;-D

0 6
možnosti
IM

I53v55a85n 91M73i82n68á86ř

7. 3. 2017 12:33

Jak Česko, tak Slovensko jsou v Evropě docela malé státy. Je jen dobře, udržujeme-li spolu vzájemné, nadstandartně přátelské vztahy a to - nejen v kultuře. V rámci EU budou vždy dva státy .. méně přezírány, než jeden.

10 0
možnosti
Foto

Kolego, s Vašim názorem na moderování Českého lva "slovensky mluvící moderátorkou" nemám problém. Já jsem se ve svém blogu nepohoršil. Jsem srdcem Čechoslovák, jelikož jsem prožil téměř polovinu života v Československu. Přesto si myslím, že po 24 letech odluky by měl český pořad moderovat "česky mluvící moderátor". Je to otázka principu a logiky a mrzí mě, že se v diskusních příspěvcích k mému blogu ventiloval převážně odstavec, týkající se moderátora.

Je dobře, že máte svůj názor a můžete jej mít i přesto, že jste toho z Českého lva moc neviděl. Možná ne více, než jeho konec. Protože kdybyste z předávání viděl tolik, kolik píšete, věděl byste, že Český lev nebyl moderován Adélou Banášovou společně s Markem Ebenem. Fakt, že každou cenu předávali známí umělci, převážně herci, z nichž někteří toho řekli ve svém proslovu více, než sama Adéla Banášová za celý večer, z nich ještě nedělá spolu moderátory ;-)

2 3
možnosti
JN

Za tuhle mylnou informaci se všem čtenářům omlouvám. Skutečně jsem na Českého lva přepnul v čase cca 20:45, ale chvilkama jsem se věnoval i něčemu jinému, takže tohle mi opravdu uniklo... :-/

Jinak si ale myslím, že (i soudě dle závěru Vašeho příspěvku) jste na Adelu Banášovou příliš přísný a i v diskusi pod svým blogem reaguje na jakoukoliv kritiku Vašeho článku zbytečně ješitně.

2 0
možnosti
JS

Ano, nerozumíte tomu.

0 0
možnosti
Foto

Že tady kdekdo haleká v angličtině písničky, kterým často ani nerozumí asi nikoho nevzrušuje, ale slovenština ano.

4 0
možnosti

ti co poslouchají halekání v angličtině či v dalších cizích jazycích si na Banášovou zcela jistě nestěžovali;-D

0 0
možnosti
Foto

Vy kuliferdo, vy mne matete! Za poslední dobu už druhá karma jak hrom!R^

0 0
možnosti
OF

Příště polsky. !!!!;-D;-D;-D

Nastepnym razem, prosze pana, po polsku

/ A kdyby to nie szlo, tak po naszymu /.

Navrhoval bych jako moderátora Jana Kobuszewskiego

, bohužel ten už zemřel.;-(

My polští těšínští nacionalisté v poseldní době mám jen málo důvodů k radosti,

mažete nám polské nápisy a nemá nás rád ani blogér roku Větvička.;-(

5 0
možnosti
JN

On už vám zase někdo maže polské nápisy?

0 0
možnosti
ZB

Karma.Co se divíte?Muslimové nikde a "vlastenci" musí proti někomu bojovat...tentokrát se boj za "vlast a národ" obrátil proti slovensky mluvící moderátorce.Ve "statečném boji za českou kulturu" jsou zde mnozí schopni napsat kdejakou hloupost...:-/

4 8
možnosti
JN

A muslimy bych tohle do stejné nádoby asi nedával...

1 0
možnosti
PB

..... su rád za recenzi od přímýho pozorovatele těchto šaškáren,- což není nic proti autorovi, naopak!,- nemám přehled, neb TV je pro mne tabu, ale Masaryka si v kině vychutnám,- ...... náhoda tomu chtěla, že mi rodinou "proletěl" pingl, kerej ho na rautech ZAMINI a na Hradě po válce obsluhoval !,- žádný lakování na růžovo, von tak vopravdu fungoval a když sa probral po těžkým fetu tak sa zanalyzoval jedinou větou : "Kdyby žil tata, tak mě zabije!",- ...... a nějaká Banášová mi je šumafuk !

0 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,90
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik