Děkujeme za pochopení.
J70i55ř29i33n88a 69H63o35l89o94t38o62v68á
naprostý souhlas
J28i14ř70í 92Ř50e26z70n77í89k
Doporučoval bych spíše věnovat se výchově obezřetnosti před komerční reklamou.
M90i12l23a79n 96B26í18l72e64k
I to je součástí mediální výchovy.
H23a68n67a 81V11l69k72o19v81á
Tak nějak se s těmi neziskovkami, které by mi chtěly pomoci v tom co a jak si mám myslet roztrhnul pytel...
Kromě Občanské výchovy snad mají děti i rodiče.
R80o64s48t89i59s80l52a15v 84C97a69h84a
a co kdyz jsou rodice uplne stejne blbi?
A73d33a60m 71M76i30k63u25l33á24š34e78k
Karma. Plně s autorem článku souhlasím. Teď se stalo "hitem" pro neziskovky a charitativní organizace všeho druhu "fušovat" do multikulturalizmu, boji proti "dezinformacím", tj. často spíše proti establishmentu nepohodlným informacím...., genderové cenzury (ne jen) ve školních čítankách..., místo aby s plným nasazením zůstaly u toho, čím se zabývaly původně. Ale kdo ví..., možná si to, samozřejmě potichoučku a neoficiálně, žádají někteří velcí finanční sponzoři/dárci..., všechno je možné.
P64e95t15r 18S45k12á11c30e40l
Karma. Važme si našeho školství a pokud někdo chce něco zlepšit, doporučuji se orientovat na odkaz našeho velikána J.A.Komenského. Stav ve světě je horší, než nás informují. Viz:
Zdeje další případ z Internetu. Náš člověk z ruských hlubinodešel do Kanady učit se angličtinu do jedné z nejlepšíchkanadských jazykových škol. Tam se v hodině rozebíral článek,o obezitě ve světě. Závěr článku byl ten, že tento problémdosahuje maxima v anglicky mluvících zemích. Následoval test sotázkou: „Ovlivňuje učení angličtiny nadváhu?“ Náš člověkna idiotskou otázku odpověděl samozřejmě „Ne“. Správnáodpověď ovšem byla „Ano“! Náš muž se snažil diskutovat sučitelkou, v Kanadě narozenou indickou ženou. Ona odpověděla:„Samozřejmě, že ‚Ano‘ je správná odpověď“, a uvedlapříklad svého strýce, který po přestěhování z Indie doKanady se začal učit angličtinu a v důsledku toho strašněpřibral na váze.
Vícezde: http://leva-net.webnode.cz/products/proc-je-zapad-vyrizen-nazor-inzenyra/
T44o89m22á50š 11V51y41o37r90a40l
Karma. Pekne vystizeno.
J58a66n 40P69a35v63l74í43k
Pojem mediální výchova by podle mě neměl zahrnovat pouze konzum zpráv či dezinformací, ale také aktivní dovednosti ve vyhledávání, referování, komentování etc. dějů, které přináší život.
J68o82s96e49f 54N38o43ž47i31č75k77a
S tím bych souhlasil. V blogu jsem především polemizoval s citovanými slovy pana Strachoty z Člověka v tísni: "...úlohou školy by bylo právě přispět k tomu, aby mladí lidé dokázali rozlišovat mezi informacemi a dezinformacemi."
J31i86ř41í 82V24o75l83k56a
Nerozumím tomu, co je málo nebo moc. Jako školáci jsme věděli o předmětu,kdy jsme měli být vychováváni, že bude hodina klidu, kdy se dají opsat úkoly, napsat holkám psaníčka, domluvit lumpárnu na odpoledne, a byla pohoda. Svět jsme vnímali pohledem rodičů, kteří říkali, to si mysli a nepovídej, to si nemysli, a zdrž se komentářů. Doma se mluvilo. Chtěl bych, aby konečně z těch dětí byly lidé, kterým není potřeba natlouct do kebule nějaký názor. To jsme zažili, tak proč to opakujeme. Předepisujeme, co školák smí jíst, pít, my zdrhali na pivo, kouřili někde za bukem. Mediální výchova je dalším nesmyslem, co se na ministerstvu školství vymýšlí. Pokud nenastane obrat v tom, že bude 8hodinová pracovní doba, rodiče budou moci děti vychovávat, ve škole bude učitel autorita, který rodičům dopomůže v nějak směru vést dítě k uplatnění jeho vloh a nadání. Proč se nestaráme o holomky a draze si kupujeme učitele zvyšováním platů volnem, kde čím. Nejdřív vyřešme postavení učitele před žákem, jeho nedotknutelnost /vyjma jo vyjímek/ a nechme je pracovat.
Dětská práva ano, ale čeho je moc, toho je příliš.
M35i77l61a21n 45B84í32l81e80k
Mediální výchova nemá dětem "natlouct do kebule" nějaký názor, ale měla by učit jisté obezřetnosti v kontaktu s mediálním světem (dnes tedy především s internetem). Současnost je diametrálně odlišná od doby, o které píšete vy. Á propos předchozí generace si daly/dají nakukat také všelicos...
P31e56t22r 61B35r20o12d67s87k57ý
..... by mě zajímalo jak taková výuka (přednáška?, beseda?, zaměstnání?) vlastně probíhá?,- vzhledem k temu, jak sa dnešní "náctiletí" baví a co je středobodem jejich zájmů, to mosi byt neskutečná čurina !,- ......za barákem mi sedmáci foukaj cigára a deváťáci pařijou škopky, tématem plodných diskusí je "nabitej" kompl imaginárním zabíjením, střílečkama, stahování muziky a filmů, péčko a nejvíc je teda ten féééjs !,- samozřejmě fotr s mamou sou největší blbci na světě hnedle za učitelama,- a jak v tem sexu ?!......."two, včera sem sa pomazlil s Mončou, two, bengál jak sviňa!",- tak asi takhle! (skvělej materiál pro mediální výchovu, žejo!)
E86v16a 26H82a25s93n50í16k14o41v43á
To už rovnou mohou udělat předmět Obezřetnost. Učit děti, že ne každý snědý strýček je hodný, může vás okrást. Že ne každý obchodník chce udělat férový obchod. Ne každý muslimský uprchlík je tichý a vděčný. Hm, to by asi nešlo, že?
Rodiče učí, že dítě nemá věřit žádnému pánovi, co nabízí bonbony a láká děti do auta. Učitelé mají učit, že plátku XY se věřit smí, ale plátku AB ne, protože tam psali nevhodné věci, které by mohly zničit dětskou multikulti dušičku.
- Počet článků 1583
- Celková karma 39,93
- Průměrná čtenost 3240x