Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B73o65h90u34m20i26l 44V12a20n80ě27k 5162395122626

Pane Nožičko

Koukalová a další ze sebe udělali "politické aktivisty" především sami svým chováním.

Sám se odvoláváte na McLarenovu zprávu, na kterých je postavena celá dopingová kampaň zaměřená proti ruským sportovcům, Co na tom, že se stále více objevují vážné pochyby o jejím obsahu. Samotná biatlonová federace oznámila, že byla nucena zrušit pozastavení činnosti 22 ruských biatlonistů uvedených v McLarenově zprávě, protože proti nim nejsou žádné důkazy. Obdobně bylo zastaveno veškeré řízení dalšími federacemi.

Vážné výhrady k McLarenově zprávě má i WADA a samotný MOV, které požadují od McLarena vysvětlení. Ale o tom se v hlavních mediích už nic nedozvíte. Novináři z těchto hlavních = MainStream medií si už za svůj manipulativní, selektivní výběr informací vysloužili nelichotivou přezdívku presstituti

0/−1
21.3.2017 11:17

B63o18h80u52m53i80l 15V17a11n18ě16k 5372435362526

Už ne "státem organizovaný doping" v Rusku, ale pouhé "Institucionální spiknutí"

Obvinění Ruska jsou založena na McLarenových zprávách. Sám McLaren obvinění ze "státem organizovaného dopingu" v Rusku změnil ve své druhé zprávě na "Institucionální spiknutí"

Není divu, že se stále opakuje něco co sám McLaren změnil, protože to "vysoce objektivní" media zatajují!

Otevřený dopis generálního ředitele Mezinárodní olympijského výboru odeslaný členům MOV, národním OV, sportovním federacím atd. informuje o pochybnostech v souvislosti s McLarenovou zprávou o dopingu v Rusku. Odkazuje se tam na dopis WADA, ve kterém je uvedeno, že McLarenova zpráva neobsahuje dostatečné důkazy proti obviněným sportovcům a o nepřesných překladech dokumentů.

Obdobně se vyjadřují i dva výbory zřízené MOV, které požadují vysvětlení a předložení důkazů od McLarena.

Mimo jiné se ty speciáně zřízené výbory MOV ptají, proč ve své druhé zprávě McLaren už neuvádí "státem organizovaný doping" ale změnil to na "Institucionální spiknutí". Dále se tam konstatuje, že řada federací byla nucena zrušit dočasná pozastavení činnosti sportovců uvedených v McLarenově zprávě, protože proti nim neexistují důkazy.

Kdo si dělá názor na základě faktů, ten dopis najde na oficiálních stránkách MOV:

https://stillmed.olympic.org/media/Document Library/OlympicOrg/News/2017/02/2017-02-24-IOC-Letter-On-the-Current-Situation-of-Anti-Doping-System-Reforms-English.pdf

0/−1
21.3.2017 11:19

R31o33s71t63i51s28l54a52v 30C73a24h14a 6913407407491

Jenze on zas tak velky rozdil, ze statem rizenym a insitucionalne rizenym ve finale neni zvlaste s ohledem na tuto skutecnost:

analysis programme of stored samples has so far resulted in sanctions

against 18 Russian athletes from Beijing 2008 and 20 from London 2012.

In many cases, medals were withdrawn

Ty pocty male nejsou. Je skutecne nahoda, ze jich je tolik?

Mimochodem Kreuzigerovi taky nic nedokazali a byla mu zastavena dlouhodobe cinnost jen na zaklade nesrovnalosti v biologickem pasu.

+1/0
21.3.2017 15:49

B27o19h57u97m82i83l 93V12a32n67ě57k 5892255142886

Pane Caho,

můžete vyloučit, že by se nanašel doping i u sportovců jiných národů, kdyby byly současnými přesnějšími a citlivějšími metodami zpětně zkontrolovany všechny odebrané vzorky všech sportovců během těchto olympiád? Pak by bylo možné jednoznačně odsuzovat. Nyní to pro každého soudného člověka musí působit přinejmenším neférově, že se všem neměří stejně. Oni zkontrolovali všechny Rusy a proč ne třeba Keňany o nichž je známo, že měli s dopingem potíže ve velkém? A proč ne Američany, Čínany, atd, atd?

Nemám problém s potrestáním kteréhokoliv sportovce, který dopoval, ať už je jakékoliv národnosti, pokud jsou na všechny uplatňovány stejné podmínky a ten doping je mu jednoznačně prokázán..

Totéž platilo i Kreuzigera, i tam byl uplatněn selektivní výběr a to velmi specifický. Ten vysoký činovník mezinárodní cyklistické federace, který zařídil zastavení činnosti Kreuzigerovi byl shodou okolností šéf konkurenčního týmu! A dokonce v tom pasu nebyla žádná hodnota mimo li ́mit a započítavaly se i vzorky, u nichž byly porušeny podmínky transportu.

Prostě kdo chce psa být, tak si hůl najde.

0/−1
21.3.2017 16:37

F11r74a67n58t93i43š74e60k 44V18e64s60e77l39s76k22ý 7761697681882

Tím, že smažete můj příspěvek, můj názor na vás jen potvrzujete, Nožičko. Děkuji.

0/0
20.3.2017 21:33

J27o84s38e68f 47N38o69ž40i82č69k64a 5365261849236

Nemáte zač - až se naučíte diskutovat slušně a přestanete primitivním způsobem urážet všechny své názorové oponenty, pak vaše příspěvky mazat nebudu. Tak jako je nemažu převážné většině jiných diskutujících.

0/0
20.3.2017 21:38

F39r34a80n46t15i51š58e23k 88V27e33s25e72l55s54k80ý 7291567251702

Ale vždyť jsem měl pravdu, vy názorový oponente. Ale to je fuk, vlastně mi ani nestojíte za řeč.

0/0
20.3.2017 21:47

J25o45s97e21f 65N73o44ž76i73č52k37a 5445921259476

Samozřejmě, že měl a samozřejmě, že nestojíte - je to přece nejenom v dnešní diskusi názorně vidět. ;-)

0/0
20.3.2017 21:54
Foto

P87e95t33r 62B47u67r71i48a50n 8245224965848

Gabriela patří do současné biatlonové špičky a ohromnou dřinou to někam dotáhla. S tou biatlonovou partou travi temer nepřetržitě 4 měsíce v roce a má informace z první ruky a takové, o kterých zdejší blogeři nemají ani potuchy. Vyjádříla svůj názor na věc a uznala za vhodné to udělat veřejně. Asi si o onom funkcionáři myslí svoje a chtěla upozornit. Má na to plné právo. Politickou aktivistku z ní dělají ti, kterých se dotklo, že se celá záležitost točí kolem ruských sportovců.

+12/0
20.3.2017 20:59

J37a88r45o79s10l23a96v 92V35e69i80g41e16n80t 5488466888886

Ano, přesně tak to je.

+2/0
20.3.2017 21:14

J32o56s17e66f 84N94o92ž77i13č53k95a 5565951529756

Že Gabriela patří do absolutní světové špičky a svých úspěchů (tak jako převážná většina jiných skvělých sportovců) dosáhla díky ohromné dřině, přece nikdo nezpochybňuje, a tím méně já. Že má informace z první ruky, to je také jistě pravda, ale to mají i všichni ostatní závodníci a ne všichni taková gesta dělají.

Že má na svůj projev právo, to také většina lidí nezpochybňuje. Nicméně v případě té nepodané ruky (kterou navíc Bessebergovi již následující den podala) dle mého názoru média tak trochu udělala z komára velblouda - a to je i hlavní pointa mého článku (nikoliv kritika Gábiny)

+2/0
20.3.2017 21:35
Foto

P59e48t84r 16B57u43r79i27a53n 8615354525318

Média udělají komára z velblouda úplně vždy. A nejen média. Vím, že přímo nekritizujete Gábinu, ale zase: Víme zhola nic o tom, proč tomu funkcionáři druhý den ruku podala. Vyvinul na ni někdo tlak, že má ubrat? Sama si řekla, že přestřelila? Nebo si řekla, že den předem svůj názor vyjádřila a brala to jako ukončené. Všichni víme kulové ;-) a Gábina to zrovna nám vysvětlovat nebude.

+2/0
20.3.2017 22:28

J40o86s32e12f 60H35a89v49r76á70n14e49k 9861321204

Ano, paní Koukalová toho ví o dění kolem biatlonu určitě víc nežli zdejší blogeři,, jenže, to samé lze konstatovat rovněž o lidech, kteří světový biatlon řídí.

Nějak se mi nechce věřit, že zrovna tihle funkcionáři mají zájem nějak poškozovat sport který řídí. K tomu, že se brání tlaku mnohých radikálů, mají nepochybně své dobré důvody.

Pokud ovšem existuje podezíravost vůči nečistým cílům nějakých funkcionářů, doporučuju tedy k pozornosti i případnou účelovost postojů českého šéfa biatlonu, který osobně menežuje G.Koukalovou a má vliv na postoje i ostatních českých reprezentantů.

+1/−3
20.3.2017 21:35
Foto

P53e95t77r 72B37u64r56i42a63n 8395414545528

Pane Havránku, také se mi nechce věřit, že někteří politici mají zajem a chtějí poškozovat zemi, kterou řídí. A děje se tak. Atd. Také se mi nechtělo věřit, že by nějaké vedení chtělo poškodi svůj sportoní klub, a kolikrát se to již stalo. To nejsou argumenty, které obstojí.

+4/0
20.3.2017 22:41

J39o62s15e58f 52H71a46v25r30á93n94e70k 9621361814

A myslíte, že bialonu chtějí škodit funkcionáři z mezinárodního vedení, nebo ti čeští?:-)

0/0
20.3.2017 23:11
Foto

P77e79t66r 69B20u69r73i57a82n 8625244655828

Nerekl bych, že jde o to, jestli chce někdo škodit. Mají tam aféru s dopingem a dle všeho s organizovaným dopingem. A jelikož to je biatlonová federace světová, kde jsou na obou frontách vlivní činovníci, kteří se melou hlava nehlava, tak prostě každá strana bojuje jak umí.

+1/0
20.3.2017 23:26

K54a68r71e29l 79D47u20f23e65k 4559964

Taky jsou to pořádný lotři. Zaplať pánbu, že ostatní sporty a sportovci jsou čistí, jak slovo boží. Někde v podivném tisku jsem možná zaregistroval i exesy jiných než ruských, ale to byly asi hoaxy a ještě nefungovalo na plné obrátky Jandovo Ministerstvo pravdy, aby veřejnost seznámili se skutečností jak to vlastně je. !?

+2/−1
21.3.2017 0:18

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J25i84ř93í 32Ř12e81z11n74í38k 4732632823725

Mně to celé připadá asi takhle. Nemám argumenty, nebo je alespoň neumím sdělit, tak alespoň udělám křečovité gesto na nepatřičném místě.

+2/−5
20.3.2017 19:21

S70i44d81n65e15y 31S94i37s15k62a 3707612312755

Tak se svych slov drzte a nedelejte krecovita gesta tady na blogu ...

+5/0
20.3.2017 19:56

J90i25ř25í 68Ř22e34z68n54í35k 4742502553105

Je jasné, že vy jste můj vzor. Viz právě tento váš brilantně vyargumentovaný brilantní příspěvek.

0/0
20.3.2017 20:59

S60i49d37n19e89y 84S98i57s45k64a 3547172432595

8-o8-o8-o

0/0
20.3.2017 21:01

S68i19d31n32e70y 79S16i20s58k22a 3157512582135

Ja reagoval na vas blabol.

+1/0
20.3.2017 21:01

J25i18ř17í 25Ř59e31z44n87í77k 4532802753325

V používání vulgarismů jste nepřekonatelný.

0/−1
20.3.2017 23:05

S28i54d60n70e60y 78S73i10s45k13a 3527782742935

Blabol je vulgarismus?

+1/0
21.3.2017 1:23

J49i89ř24í 14Ř48e36z94n41í36k 4562392563215

No jistě, nepatří do slušné a kultivované diskuze. Je to dehonestující a urážlivé, protože je nepravdivé, protože nikdo nemůže říci, že by zaujatému stanovisku ke gestu nebylo možné porozumět. Považoval jsem pouze za vhodné sdělit svůj subjektivní dojem. Nešvar s nepodáním ruky se stává módou.

0/−2
21.3.2017 8:32
Foto

M25a80r40i77e 50J93a56n86d65o97v50á 8531713835136

Pokud se nepletu, tak politickou aktivistku z ní udělal jen rusofil Mrázek. Nebo alespoň já o nikom jiném nevím.

+9/−1
20.3.2017 19:03

F79r15a63n45t83i37š93e96k 62V49e42s49e36l85s28k13ý 7411147661582

Hermánek taky. :-)

+4/0
20.3.2017 20:59
Foto

M29a14r35i11e 83J28a16n83d90o73v60á 8751523915616

Nojo, ten nesmí chybět :-)

0/0
20.3.2017 21:25

M31a92r92i72á83n 31B82é77r37e18š 1542292116474

Františku, už to Josífek nevydržel a smazal tě ;-D

0/0
20.3.2017 21:27
Foto

T94o19m49á15š 34V83o74d79v62á60ř65k30a 3193151887884

Souhlasím s panem Nožičkou. Politickou aktivistku z paní Koukalové dělají jen ti, kteří její gesto vnímají jinak, než jako prosté gesto nesouhlasu se stavem vedení biatlonové federace.

+12/−1
20.3.2017 18:36

J65o95s44e33f 95N20o47ž40i81č37k45a 5365961919396

Já myslím, že ji z ní dělají jak ti, kteří její gesto zbytečně emotivně kritizují, tak i ti, kteří jej oslovují víc než její sportovní úspěchy.

0/0
21.3.2017 7:02
Foto

T98o14m46á95š 63V21o69d27v18á86ř50k39a 3423171627214

Chápu Váš blog jako jistou reflexi na můj tématicky podobný, pane Nožičko. Nijak jsem krok paní Koukalové nedával do politických souvislostí, pouze a jen do relace morálky. Politickou agitku z toho dělá pan Hermánek, který měl zhruba 80 vstupů do diskuse, což svědčí jen a jen o tom, že se musel stále přesvědčovat.

Šlo mi o to, jestli by každý na jejím místě reagoval za znalosti věci podobně.

+3/0
21.3.2017 7:42

J76o87s48e52f 57N83o76ž50i84č70k18a 5335961479476

Pan Hermánek je samozřejmě extrém...

Ale ohledně té morálky: já bych u sportovce jakožto projev morálky ocenil třeba to, když přizná faul, který rozhodčí neviděl, když pomůže zraněnému soupeři na úkor toho, že přijde o vítězství v závodě, atd. Nikoliv to, že někomu nepodá ruku (byť jak jsem již napsal, Gabrielu Koukalovou kvůli tomuto gestu nekritizuji, ale ani neobdivuji).

0/0
21.3.2017 10:49
Foto

T81o69m31á66š 26V72o19d34v76á94ř77k36a 3463551797154

S prvním řádkem souhlasím.

S druhým odstavcem se nelišíme v situaci, kdy sportovec hraje fair play i v situaci, že ho to může stát vítězství. Předpokládám, že tuto vlastnost mají všichni naši úspěšní biatlonisté. Její odvážný postoj vůči hlavnímu představiteli Svazu beru jako přidanou hodnotu pevných životních postojů a proto si jí vážím více, než sportovce, kterého tyhle věci nezajímají.

Asi se neshodneme, ale děkuji za kultivovanou diskusi.

+1/0
21.3.2017 12:22

J33o28s25e68f 48N57o49ž80i24č37k94a 5215921129466

Také děkuji, hezký den.

0/0
21.3.2017 12:55
Foto

J30i69ř49í 67H69e20r50m46á47n67e62k 4716562782570

Ona, především, již politickou aktivistkou je. Myslí na zadní kolečka.

+3/−9
20.3.2017 18:36

S40i94d15n65e83y 14S80i78s97k34a 3297502512885

Vy o tom musite neco vedet, ze ... Jako 3x registrovany ... Rv

+11/−3
20.3.2017 18:44



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.