Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím s panem Nožičkou. Politickou aktivistku z paní Koukalové dělají jen ti, kteří její gesto vnímají jinak, než jako prosté gesto nesouhlasu se stavem vedení biatlonové federace.

12 1
možnosti

Já myslím, že ji z ní dělají jak ti, kteří její gesto zbytečně emotivně kritizují, tak i ti, kteří jej oslovují víc než její sportovní úspěchy.

0 0
možnosti
Foto

Chápu Váš blog jako jistou reflexi na můj tématicky podobný, pane Nožičko. Nijak jsem krok paní Koukalové nedával do politických souvislostí, pouze a jen do relace morálky. Politickou agitku z toho dělá pan Hermánek, který měl zhruba 80 vstupů do diskuse, což svědčí jen a jen o tom, že se musel stále přesvědčovat.

Šlo mi o to, jestli by každý na jejím místě reagoval za znalosti věci podobně.

3 0
možnosti

Pan Hermánek je samozřejmě extrém...

Ale ohledně té morálky: já bych u sportovce jakožto projev morálky ocenil třeba to, když přizná faul, který rozhodčí neviděl, když pomůže zraněnému soupeři na úkor toho, že přijde o vítězství v závodě, atd. Nikoliv to, že někomu nepodá ruku (byť jak jsem již napsal, Gabrielu Koukalovou kvůli tomuto gestu nekritizuji, ale ani neobdivuji).

0 0
možnosti
Foto

S prvním řádkem souhlasím.

S druhým odstavcem se nelišíme v situaci, kdy sportovec hraje fair play i v situaci, že ho to může stát vítězství. Předpokládám, že tuto vlastnost mají všichni naši úspěšní biatlonisté. Její odvážný postoj vůči hlavnímu představiteli Svazu beru jako přidanou hodnotu pevných životních postojů a proto si jí vážím více, než sportovce, kterého tyhle věci nezajímají.

Asi se neshodneme, ale děkuji za kultivovanou diskusi.

1 0
možnosti

Také děkuji, hezký den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS