Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyrobíme "mucholapku" a budeme trestat "mouchy" co se na ni chytí.

1 0
možnosti

Absurdistán u nás má mnoho podob. Od roku 1979 se tvrdilo, že pootočením hodin dvakrát ročně dosáhneme úspor el.energie. Až se prokázalo, že žádné úspory nejsou (byť politici tvrdili opak), je jako "delší" odpoledne. Delší odpoledne si každý, tedy beze zbytku každý občan může již od roku 1990 (27 let) uspořádat svůj denní režim jak on chce a mít tedy nejdelší odpoledne ze všech. Prostě půjde do zaměstnání (a takových je dost) na 4.00 hod. a po 12.00 hod.až do západu Slunce může jezdit na kole, hrát hry, atp. Jenže oni celou zimu se těší na březen, až jim milostivě naše vláda nařízením nařídí, že se musí časomíry ve dvě hodiny ráno nařídit. Nevěříte? Doslovný text je zde:

Vtěchto dnech o druhé hodině středoevropského času se posunouhodiny na třetí hodinu letního času. JARO.

Vtěchto dnech o třetí hodině letního času se posunou hodiny nadruhou hodinu středoevropského času. PODZIM.

0 0
možnosti
Foto

R^Dost jsem se za volantem nasmála - jela jsem na Vysočinu, kde se tohle ještě neděje (ani z pálení čarodějnice organizovaného obcí žádná policejní hlídka nestála) a při poslechu informace z Radiožurnálu, že na vinařských stezkách budou o tomto víkendu stát policejní hlídky jsem se nestačila divit. To už bych ty hlídky pochopila na té Vysočině, kde to po silnici občas šněruje strejda z hospody, navíc bez reflexních bodů. Na stezce nechápu nulovou toleranci a myslím, že 0,8 promile je rozumná tolerance. Pravda - u úplného abstinenta by i tohle číslo ovlivňovalo chování, ale myslím, že většina našeho národa je tak nějak na občasnou decku zvyklá a při 0,8 promile kolo řídí bez větších problémů.

2 0
možnosti

A kdo má více promile, ani na kolo nenasedne, neodjede! Řekl to v debatě pan Šmoldas, moudrý to muž.

Jinak - znal jsem vzdělance, který stále jezdil autem. Když popil, nikdy nepřeřadil na rychlostní stupeň číslo tři! Všichni kolem věděli, když mířil k domovu, jak je na tom. Vždy dojel, nikdy neprovedl přestupek, kromě jednoho - požil...R^

0 0
možnosti

Jenže u nás nejsou bezpečné jízdy schopní ani střízliví cyklisti, a bezpečného pohybu po stezce ani chodci se psy a malé děti.

Nejenže tam čím dál víc dochází k ohrožujícím situacím - děcka agresivně najíždějící do bruslařů, lidi, co se neumí zařadit při předjíždění s dostatečným odstupem, bezohledně předjíždějící cyklisti... o pejskařích se čtyřicetikilovým teletem na volno ani nemluvím!

Ale čím dál víc se taky stává, že už tam naprosto exploduje agrese a frustrace. Cyklisti hulákají "rady" na bruslaře a zvoní na ně jak na lesy i na prázdné stezce, při sebemenším ohrazení vůči komukoliv - cyklista, pejskař - se na vás snese sprcha (promiňte) ku*ev, do pí*e a "starej se o sebe, k*ávo"... puberťáci kličkující sem tam (pochopitelně nemají oči vzadu, že jo) na vás držkují, že "přece jezdí při kraji", případně na ohrazení se, že cyklostezka není cvičák, vám dvanáctileté prdě řekne "jdi do p*dele, pí*o jedna..."

Chodci nevědí, po které straně mají chodit, rodiče nevědí, že děti musí naučit aspoň základním pravidlům bezpečnosti (při výjezdu z odpočívadla se rozhlížet!!!)... že středová čára je prostor, kde se lidi v nouzi vyhýbají, a ne vodítko pro malé děti, natož prostor, kde je vhodné zastavit se skateboardem mezi osmi projíždějícími lidmi...

A my do téhle snůšky arogance, ignorance, nevychovanosti, zloby, bezohlednosti a fyzického ohrožení ještě povolíme chlast???????

Viděli jste někdy, jak se po té stezce pohybuje pětileté dítě? Naprosto nekoordinovaně? A umíte si představit reakce cyklisty s jedním promile v krvi???

Nikdo, kdo prosazuje alkohol na cyklostezkách, to nemůže mít v hlavě v pořádku. :-/

4 3
možnosti

Jediná rada pro Vás....nevyjíždělte,nebo lépe-nevycházejte z domu. Jezdím po cyklostezkách a nejen po nich již léta a až na některé excesy(ty se jistě najdou všude) jsem vážnější problémy nezjistil. Rozhodně nejsem pro alkohol za volantem,avšak za řidítky kola....bych ho rozhodně třeba jako v Německu povolit. Za chvíli bychom zakázali pít chodcům anebo pít vůbec.

5 1
možnosti

Tvl... to je hlína... Hermánek, zarytý obhájce bezohledného silničního piráta Laciny, který jen zázrakem nezpůsobil smrt osádky havarovaného vozidla, tady brojí proti bezohlednosti cyklistů! 8-o;-D

2 0
možnosti

Takže stánek Znovínu na Šobesu.

Souhlasím, že je stupidita budovat cesty, aby po nich mohli řidiči chlastat. Je zvláštní, že ani na kole se určitá skupina lidí neobejde bez chlastu. A ještě bude všechny přesvědčovat, že chlastání při jízdě je nezadatelné lidské právo.

2 4
možnosti

Pane Hebelko, Vy jste se někde v mém článku dočetl o "nezadatelném lidském právu" pít při jízdě na kole? Já pouze poukazuji na to, že ve většině evropských zemí je požití alkoholu v rozumné míře (např. 0,5 promile - čemuž já mimochodem neříkám chlastání) před jízdou na kole tolerováno a nevidím žádný zásadní důvod k tomu, proč by to u nás mělo být jinak. :-P

5 1
možnosti
Foto

Cyklisté, tito kňouralové a bojovníci za ohleduplnost v silničním provozu, se už dávno stali noční můrou pěších turistů. Název "cyklostezky" není příliš šťastný- nevím, jak na Moravě, ale u nás v jižních Čechách je většina stezek přístupna i chodcům a in-line bruslařům a stále se otáčet za sebe, abych včas zaregistroval blba, řítícího se padesátikilometrovou rychlostí a míjejícího mne i ostatní na šířku dlaně, mění pěší výlet v martyrium. Kdo někdy viděl otevřenou zlomeninu holenní kosti, způsobenou šlapkou bicyklu, je navždy vyléčen nejen z představy, že cyklistům by měl být povolena jakákoliv konzumace alkoholu, ale bohužel leckdy i z pěší turistiky.

2 8
možnosti

Absolvoval jsem týdenní vinařské cyklistické stezky v okolí Mikulova a neměl jsem pocit, že by šlo o bůhvíjak speciálně vybudované cyklostezky. V podstatě šlo o běžné úzké asfaltky mezi vinicemi, vybudované už dávno pro potřebu vinařů. Podobné to bylo i ve valticko-lednickém areálu. Všechno staré cesty. Ale už je to dost dlouho, třeba se to změnilo.

Jinak pokud jde o ten alkohol na kole, zastávám názor, že pití vína není to pravé ořechové. Jednak se vínem příliš nezavodníte, rychleji vám stoupá hlavy a nemá to ani tu správnou atmosféru. Víno se má pít v pohodě ve sklípku a ne někde celý opocený u cesty s přilbou na palici. Desítka pivo udělá mnohem lepší službu. Proto bych se u cyklistů přimlouval za toleranci 0,5 promile. Když si to člověk rozvrhne na celé odpoledne, klidně může vypít během té doby tři půllitry, aniž by se k té hranici přiblížil a aniž by na sobě pocítil nějaké nežádoucí účinky alkoholu.

6 1
možnosti

Ono totiž dle mého názoru bylo hlavním záměrem budování vinařských stezek nalákat do příslušných regionů více cykloturistů - přece jen pro lidi z nevinařských krajů je zážitkem zastavit se po cestě u vinného sklípku či stánku a ochutnat pár vzorků.

Jinak s Vámi souhlasím, že pivo je pro cyklisty určitě vhodnější než víno, ale pokud i to víno koštujete s rozumem, tak si myslím, že ani zde žádné velké nebezpečí v podobě ohrožení ostatních cyklistů nehrozí.

9 0
možnosti
Foto

v Německu je povoleno cyklistům 1,6 promile. Dost často tam na kole jezdíme a dosud jsem tam na žádného opilce na kole nenarazil.

A německé dopravní statistiky, i přes jistou toleranci alkoholu nejsou o nic horší, než naše.

Spíš naopak, takže to asi nebude jenom v tom alkoholu.

11 0
možnosti

1.6 promile uz je dost slusna opilost. Je to cca 6 pullitru desitky.

0 0
možnosti

Ano, je to Kocourkov.

Nikdy nepochopím, jak bylo možné podepsat se pod záměr vybudovat stavbu, která má sloužit ke střídavému opíjení řidičů a řízení pod vlivem.

1 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS