Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Já bych řekl, že pánové, kteří do Andreje investovali si teď seženou jiného Andreje. Tam odkud je, jich je určitě spousta.

1 1
možnosti
Foto

R^Už jsem to zde jednou zmínila, ale skutečně by mne zajímalo které strany by s ním po volbách byly ochotny jít do koalice. Pro mne (a myslím, že pro mnoho lidí) by byly nevolitelné a pokud by se některé již před volbami proti případné koalici s ANO vymezily bylo by to užitečné.

Vzhledem k tomu, že i pan Fiala z mého favorita ODS poměrně nedávno povolební spolupráci nevyloučil zatím nemám koho volit. Chtělo by to kromě těch kabaretů také nějaké jasné NE.

6 1
možnosti
Foto

100% souhlas. Jsem opravdu zvědavý, kolik toho dokáží voliči Babiše strávit, než pochopí, co je opravdu zač.

21 0
možnosti
JB

Víte, já snad ani nevím, jakou špínu má pan Babiš za nehty, ale "obdivuji" tu hroší kůži. Já sama bych se hanbou propadla, být na jeho místě. Jen opravdu čestný muž umí přiznat chybu a odejít...

18 0
možnosti
Foto

Ano, kope od sebe a měl by se spíš nakopat sám sebe do pr.ele. Pořád je to nějak nerozhodně, zatím nevyskočila informace, po které by jeden s těch dvou stáhl ocas a vyklidil bojiště. Připravte si žaludky, zprávy raději čtěte na lačno a kuřte u toho trávu, bude líp !!!

5 0
možnosti
AM

Souhlas.

Babiš je zkrátka oligarcha, on se nějakému nezávislému tisku jenom směje, prostě prosazuje svoje s použitím všech prostředků. Na Ukrajině 20 takových týpků ovládá celou zemi -- ekonomiku, média, bezpečnostní složky...

Fialovi, Filipovi, Bělobrádkovi, Sobotkovi, nemluvě o Kalouskovi, by taková nahrávka zlomila vaz.

15 1
možnosti
Foto

No zatím mají štěstí.

3 0
možnosti
JL

Andrejko, Andrejko....a co teď?

0 0
možnosti
ZB

Karma.Vy mě šokujete,ještě nedávno jste tady spolu s Babišem vykřikoval,že za všechno muže Kalousek....;-)

5 0
možnosti
JN

Pane Bárto, já Kalouska nemám rád stále ;-) a byť za mnohé věci nejspíš může, nikdy jsem netvrdil, že může za všechno. Ale nejsem tak zaslepený, abych Babiše hájil jenom proto, že je to Kalouskův největší kritik.

2 3
možnosti
Foto

všichni kradou, jenom já si to zařídím přímo na ministerstvu.

13 0
možnosti
DV

D26a11v73i55d 23V53l26k

9. 5. 2017 14:50

Jen jedna poznámka .Babiš není žádný obětní beránek. Babiš je nenažraný a bezohledný predátor.My vůbec nejsme totiž na takového člověka připravení. Řádí tady jak barbaři ve starém Římě. Jeho dno je úplně někde jinde než to naše.

25 0
možnosti
JN

S tím obětním beránkem jsem to samozřejmě myslel ironicky (a předpokládám, že jste to tak i pochopil).

0 0
možnosti
  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik