Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

A koho tedy, Pepíku? (když už jste mě jako mladší a níže společensky postavený tak odvážně onehdá oslovil) KSČM? Já volím Piráty. Jen tak, ze srandy, není moc z čeho vybírat.

0 0
možnosti
JN

Frantíku, o vašem společenském postavení mně nic známo není ;-)a koho budu volit, si nechám pro sebe. Ale mohu aspoň prozradit, že KSČM to rozhodně nebude a také, že nevolím nikdy z recese.

2 0
možnosti
JA

Pane Nožičko, přesné a srozumitelné. Nenechte se nachytat, vy kantoři sice máte tak nějak v popisu práce věřit, že děti (a tudíž obecně všichni lidé) jsou lepší, než se zdá, ale u toho pána co nám spadl z nebe (naštěstí, pro něj, ne na padáku co sám objednal), aby nás zachránil před prosperitou a životem bez nouze (a jak se mu to panečku dařilo, když třímal v rukou státní kasu), to rozhodně neplatí. On a jeho strana se nezmění, ti mají jasně dané priority, ale obecné blaho či blaho učitelů tam rozhodně nepatří. Tak vám alespoň karmu posílám, když už nebude to nadprůměrné finanční ohodnocení vaší práce :-)R^.

7 0
možnosti
JN

Díky, pane Andrýsku.

0 0
možnosti
Foto

Slibuje každá strana. A všichni slibují nesplnitelné. Netvrdím, že budu volit TOP. Ale je mi sympatické zrušení EET a tah na přijetí Eura.

2 2
možnosti
JN

Ovšem dle toho, co jsem zaregistroval, tak zrušení EET (nebo aspoň jeho výrazné omezení) slibují snad všechny strany s výjimkou ANO a ČSSD...

A spěchat s přijetím eura mi moc racionální nepřijde.

6 2
možnosti
ZB

Hlavně,že nebudete volit Koblihu...

2 0
možnosti
JN
Foto

Bylo by hodně divné, kdyby levičák a zemanovec volil Kalouska :-/

6 1
možnosti
Foto

Já myslím, že pan Nožička už takovým Zemanovcem není. A tleskám mu, že dokáže přiznat svůj omyl.

1 0
možnosti
JP

To by od Vás žádný čtenář blogů nečekal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,92
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik