Diskuse

Několik vět 2017: jsou Kalvoda, Ruml či Kocáb opravdu ti praví?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Miroslav Kulhavý: Několik vět 2017 o lidské ubohosti a malosti

1. 7. 2017 10:30

Prohlášení Politické platformy Spravedlnost & Inovace je ukázkou smýšlení lidí odtržených od reality a využívající to, co z duše nesnáším: polopravdy. To se tak sejdou lidé z politického hřbitova, přidají se k nim někteří umělci a vůbec pseudohumanisté a zplodí pamflet, který se tváří jako recept na neutěšenou situaci v Evropě včetně ČR.

Také mně to nedalo; tady mně psát zakázali, tak je článek v PL.

4 0
možnosti
JN

Dovolí si zde v souvislosti s tématem článku ocitovat něco z dnešních novin:

"Platforma Spravedlnost a inovace, což je partička politických všudybýlků jako je Kocáb, Ruml, Fischerová či Šiklová plus pár mladých kavárenských revolucionářů typu Jiřího Mádla, představila Několik vět 2017. V partajích teď propukla absolutní panika, aby se je snad tato platforma před volbami nerozhodla otevřeně podpořit, protože to by byl zaručený polibek smrti." :-)

6 0
možnosti
JN

Ještě pro jistotu dodávám, že jde konkrétně o MF DNES a pana redaktora Koreckého. To jen pro případ, že by pan Veverka (a minutu po něm pan Béreš), kterým dnešní situace v ČR připomíná rok 1948, chtěli přesvědčovat ostatní, že se zaručeně jedná o citát z nějakého komunistického tisku.

0 0
možnosti
OJ

Ti pánové se evidentně pohybují v nějaké své "bublině" a o náladách ulice nejsou jaksi spraveni, to je evidentní. Jinak by si nemohli myslet, že jakékoli pokusy o reminiscence na rok 89 by mohly uspět.

2 1
možnosti
JN

Jak jsem napsal v závěru blogu - paralela dnešní doby s rokem 1989 mi připadá nesmyslná a ze strany autorů výzvy mi proto přijde jako populismus ten název "několik vět" použít.

1 1
možnosti
JN

Hezký večer, když jsem nyní po cca 12 hodinách nahlédl do diskuse a měl bych ji stručně zhodnotit: stále trapná "one man show", u které se bohužel nedivím, že většinu diskutérů omrzela. Přesto bych chtěl vyslovit uznání paní Vlkové, panu Kroenerovi a některým dalším, že měli trpělivost této trapné show aspoň určitou dobu čelit.

Jinak samozřejmě, pokud se zde objeví příspěvky, reagující na obsah článku a napsané bez urážek či osobních útoků, jsem připraven na ně v rámci svých časových možností odpovídat.

1 1
možnosti
Foto

H62a63n69a 55V55l62k60o17v94á

29. 6. 2017 20:35

Inu, Josefe, mám to za dva smazané příspěvky "mimo téma" a tak nějak - jak už jsem naznačila - se stejně cítíme na prázdninách....(pro hnidopichy co by chtěli rýpat do pily - mlýna - jedná se o Fixův mlýn ve Svratce, který od 20. let 20. století byl pilou) tak Vám přeji stejné hvězdné nebe nad hlavou a do budoucnosti diskutéry při smyslech.....

0 0
možnosti
VV

Neni dulezite to co v tech vetach stoji? Odsuzovat autory je podle mne vic nez primitivni. Soudruzi take odsuzovali otce i syna Masaryka Palackeho ci jine ceske velikany aniz by od nich neco cetli.

4 2
možnosti
Foto

Snad nechcete od autora něco jiného?:-)

1 1
možnosti
Foto

Já bych otázku položil jinak. Několik vět 2017: jsou Kalvoda, Ruml či Kocáb svéprávní?

2 1
možnosti
BV

Pánové Kalvoda, Ruml a Kocáb zajisté svéprávní jsou. Takže jedná otázka, která tu zůstává, je otázka svéprávnosti člověka, který se je zde schopen takto neuvěřitelně vyjadřovat.

1 0
možnosti
JR

J68a30n 91R83á58ž

28. 6. 2017 18:02

Ti pánové a dámy svými stále dokola a dokola se opakujícími snahami o comeback, mi připomínají chlápka, který prohrál dům, podnik i auto v automatech a pořád lidi přesvědčuje, že je pořád pašák, kterému stojí za to půjčit peníze na nový rozjezd.

Kocáb a spol už nejsou ani směšní...jsou jen trapní a je mi jich v podstatě líto, jako je mi líto šedesátiletého seladóna, který se pořád snaží lovit zajíčky.

11 1
možnosti

Politické mrtvoly neustále vylézají a snaží se získat pozornost. Nedochází jim, že už nikoho nezajímají, protože většina z nich vypadla z politiky dávno před rokem 2000. Musí si pořád dokazovat, že právě oni mají to nejvyšší právo moralizovat a poučovat. Pár jejich kamarádů jim bude blahopřát v médiích, ale jako obvykle to nebude mít žádný skutečný vliv.

15 2
možnosti
JV

Kalvoda, Kocáb, Pospíšil.... si přejí z morálních pozic napravit stav, jehož jsou přímými spolupachateli. S omluvou, napadá mne jediné vhodné přirovnání. To je jako když ku.va káže katechismus. A Jyrka Mádl nám to bude asi recitovat. Oni prostě spadli z Marsu. Jakeš byl vybaven větší sebereflexí.

12 4
možnosti
BV

>>Jakeš byl vybaven větší sebereflexí<< než vy, to jistě ano.

2 7
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.