Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P82e30t53r 86B33ü59r84g11e74r

14. 8. 2017 12:58

Víte co? Mám jeden návrh: pojďme se přestat už konečně bavit o středověkých pravidlech nošení hadru na hlavě! Už samotnou existencí takové diskuse přiznáváme, že je to pro nás téma.

0 1
možnosti

Co je ale špatného na tom, že to přiznáváme?

1 0
možnosti

Moje víra mi ukládá nosit na hlavě prostěradlo, jenže problém je v tom, že závodním na plachetnici. Pomlouvají mě proto, že můj Bůh duje do plachet, takže pořád vítězím. Co mám dělat? Přišla mi odpověď, abych přestoupil k buddhistům, tam je jedno, jestli mám na hlavě škopek nebo poděbradku.

4 0
možnosti

Úplně jedno to není.Je rozdíl jestli máte na hlavě poděbradku normální,nebo ochucenou.

5 0
možnosti

Nedávno jsem si početla o íránské matematičce, Marjam Mírzácháníové, první ženě, která obdržela Fieldsovu medaili za matematiku, a která je pro nás zajímavá i tím, že měla za manžela českého vědce. Bohužel, tato geniální žena umřela ve 40 letech na rakovinu. Hidžáb nenosila. A to byl pro Írán velký problém. Dokonce se objevovaly její fotografie, kde se jí hidžáb domalovával. Zřídka zveřejňovaná fotografie bez hidžábu je třeba na instagramu íránského prezidenta.

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS