Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já se divím tomu,že školy,aby naplnily kapacitu berou každého

1 0
možnosti
EH

I školy jdou tam, kde jsou peníze. Pokud VŠ dostanou peníze za každého dostudovaného studenta, tak logicky to zařídí tak, aby odpromoval každý.

4 0
možnosti
Foto

Už nám tu chybí jen pomocná gymnasia a další, jak píše Ivan Vyskočil v Kostech.(*)

---

*) ...text-appeal o abiturientském večírku absolventů pomocného gymnázia (tj. gymnázia navazujícího na pomocnou školu). Jednotlivé povídky pak skicují možnosti pomocných životů a zaměstnání, v nichž to účastníci večírku ‚někam dotáhli‘. Patří sem povolání pomocného ženicha při předstíraných sňatcích, povolání pomocného, tedy opět předstíraného blba, od jehož názoru lze vždy prostou negací dojít k správnému řešení, pomocným povoláním je i likvidování nepohodlných otázek jejich rozmělněním. Pomocnou dobročinností, spočívající ve vytahování spoluobčanů z jam vlastnoručně vykopaných, dosáhne pan Kloheň vděčnosti většiny obyvatel města, a získá tak i jejich hlasy při volbě starosty. Pomocného blahobytu lze dosíci po uzavření úrazové pojistky osekáním sebe sama. Svět pomocné existence je plný nečekaných překvapení a nebezpečí, lze v něm snadno přijít nejen o vlastní svobodu, ale i o život. Příklady ‚pomocných životů‘ jsou doplněny dvěma ‚přednáškami‘ z ‚pomocných věd‘. Malá kapitolka z pomocné historie ústí v závěr, že není rozumné hájit pravdu, dokud je to nebezpečné (doloženo na příkladech Jana Husa a ‚Jordána Brůny‘), Hlavní problém pomocné biofyziky pak předvádí mechaniku způsobu, ‚jak to někam dotáhnout‘ za použití kladky a lana. Nakonec se autor-vypravěč opět obrací na redaktorku a vysvětluje smysl a konstrukční schéma připravované knihy Malé hry, která má navázat na ‚pomocnou‘ tematiku Kostí.

http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=1601

1 0
možnosti
DB

a ještě maličkost...............nikde není předepsáno, že každý člověk musí mít časově stejný inteligenční vývoj jako všichni a tak je nutné nechat i možnosti jak získat odpovídající vzdělání, maturitu nebo diplom a po 18 nebo 25 roce života........mnoho chytrých lidí začalo velmi obyčejnou prací a teprve později si doplňovali vědomosti ve školách..........a tak to pomocné gymnázium není až tak špatný nápad..............

0 0
možnosti
JP

Pokud zavedeme na základkách inkluzi, tak za několik dalších let bude těch škol daleko víc.

13 1
možnosti
PB

P62e24t51r 98B93u80r19i78a73n

17. 8. 2017 13:52

Rozšířil bych inkluzi i na střední a vysoké školy. A to by v tom byl čert, aby za pomoci speciálního asistenta a metodiky známkování pro vyloučené myšlení, nedostal titul i žák, co nezvládá procenta a o Boženě Němcové ví pouze to, že byla babičkou.

(to byl vtip, souvztažnost s článkem v tom nehledejte) ;-D

30 1
možnosti
JN

No jenom aby to některý vzdělávací odborník nevzal vážně...;-D

3 0
možnosti
Foto

Když je někdo slabý, psycholog ho podpoří. A tak škola trochu, na základě posudku, studentovi uleví.

3 0
možnosti
JN

Ano, i tak to někdy chodí...

1 0
možnosti
Foto

"Proč na některých školách většina žáků neodmaturuje?"

Protože na to nemají.

A Vám karma a R^

24 0
možnosti
Foto

A zde plný souhlas s panem Matuškou.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,88
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik