Děkujeme za pochopení.
A52l68o58i83s 37Ž55í19d45e19k
Já se divím tomu,že školy,aby naplnily kapacitu berou každého
E14v98a 70H83a57s41n55í68k35o10v65á
I školy jdou tam, kde jsou peníze. Pokud VŠ dostanou peníze za každého dostudovaného studenta, tak logicky to zařídí tak, aby odpromoval každý.
M37i90l80o36š 19F91. 93P92e20c19h27a61r
Už nám tu chybí jen pomocná gymnasia a další, jak píše Ivan Vyskočil v Kostech.(*)
---
*) ...text-appeal o abiturientském večírku absolventů pomocného gymnázia (tj. gymnázia navazujícího na pomocnou školu). Jednotlivé povídky pak skicují možnosti pomocných životů a zaměstnání, v nichž to účastníci večírku ‚někam dotáhli‘. Patří sem povolání pomocného ženicha při předstíraných sňatcích, povolání pomocného, tedy opět předstíraného blba, od jehož názoru lze vždy prostou negací dojít k správnému řešení, pomocným povoláním je i likvidování nepohodlných otázek jejich rozmělněním. Pomocnou dobročinností, spočívající ve vytahování spoluobčanů z jam vlastnoručně vykopaných, dosáhne pan Kloheň vděčnosti většiny obyvatel města, a získá tak i jejich hlasy při volbě starosty. Pomocného blahobytu lze dosíci po uzavření úrazové pojistky osekáním sebe sama. Svět pomocné existence je plný nečekaných překvapení a nebezpečí, lze v něm snadno přijít nejen o vlastní svobodu, ale i o život. Příklady ‚pomocných životů‘ jsou doplněny dvěma ‚přednáškami‘ z ‚pomocných věd‘. Malá kapitolka z pomocné historie ústí v závěr, že není rozumné hájit pravdu, dokud je to nebezpečné (doloženo na příkladech Jana Husa a ‚Jordána Brůny‘), Hlavní problém pomocné biofyziky pak předvádí mechaniku způsobu, ‚jak to někam dotáhnout‘ za použití kladky a lana. Nakonec se autor-vypravěč opět obrací na redaktorku a vysvětluje smysl a konstrukční schéma připravované knihy Malé hry, která má navázat na ‚pomocnou‘ tematiku Kostí.
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=1601
D15a83l20i15b54o17r 76B49a28r61t42o40š
a ještě maličkost...............nikde není předepsáno, že každý člověk musí mít časově stejný inteligenční vývoj jako všichni a tak je nutné nechat i možnosti jak získat odpovídající vzdělání, maturitu nebo diplom a po 18 nebo 25 roce života........mnoho chytrých lidí začalo velmi obyčejnou prací a teprve později si doplňovali vědomosti ve školách..........a tak to pomocné gymnázium není až tak špatný nápad..............
J95a55r79m88i83l55a 24P14í23c25h76o76v57á
Pokud zavedeme na základkách inkluzi, tak za několik dalších let bude těch škol daleko víc.
P62e24t51r 98B93u80r19i78a73n
Rozšířil bych inkluzi i na střední a vysoké školy. A to by v tom byl čert, aby za pomoci speciálního asistenta a metodiky známkování pro vyloučené myšlení, nedostal titul i žák, co nezvládá procenta a o Boženě Němcové ví pouze to, že byla babičkou.
(to byl vtip, souvztažnost s článkem v tom nehledejte)
J50o24s28e32f 26N64o69ž94i59č84k80a
No jenom aby to některý vzdělávací odborník nevzal vážně...
J38i13ř20í 46H94e14r14m46á37n16e62k
Když je někdo slabý, psycholog ho podpoří. A tak škola trochu, na základě posudku, studentovi uleví.
Z38d73e65n32ě97k 48M52a29t27u91š75k87a
"Proč na některých školách většina žáků neodmaturuje?"
Protože na to nemají.
A Vám karma a
J58i13ř14í 14H89e75r72m50á66n66e62k
A zde plný souhlas s panem Matuškou.
- Počet článků 1581
- Celková karma 39,88
- Průměrná čtenost 3244x