Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H64a31n56a 19V38l41k19o26v80á

24. 9. 2017 20:46

:-) Takže v Saúdské arábii nesoutěžily dívky, ale stany....

A jinak - ti současní provozovatelé naší Miss to pojali tak trošku jako tanec u tyče v Las Vegas, takže se není co divit, že to televize nepřenášejí. Zapletal měl úroveň, Maláčová peníze a soudnost, to co je teď je jen zoufalství. Vyhrát tuto Miss může být i o ostudu...

O to více zaujímají české krásky, kterým je dnes už kolem 40-45 - Herzigová, Krainová, Maxová nebo moje spolužačka, ne tak známá (byla objevena jako vysokoškolačka už s malým synem a dodnes trvajícím manželstvím), ale s nimi fotící Martina Ulčová.

0 0
možnosti

Já jsem dění kolem letošní Miss zase až tak moc nesledoval, takže nevím. Ale několik finále jsem v dřívějších letech viděl a přišlo mi, že ty soutěže (ať už za Zapletala nebo Maláčové) měly úroveň docela dobrou. Akorát málokdy vyhrála ta, které jsem fandil... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS