Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J53i21ř31í 68R21o74d

2. 10. 2017 17:34

Pane autore, hluboce s Vámi nesouhlasím. Považujete snad Kalouska za nebezpečnějšího politika a většího podvodníka než třeba Andreje Babiše?

0 0
možnosti
JN

Podvodníka nevím, ale za nebezpečnějšího politika určitě ano.

0 0
možnosti
MK

TOP 09 sice není můj šálek kávy, ale jsem přesvědčen, že do sněmovny se dostane. Volební průzkumy beru s velkou rezervou. Kdopak je asi financuje?

1 0
možnosti
RC

Ja to tusil... zase na titulce.... jak Vy to jen delate? 8-o

1 0
možnosti
Foto

H75a86n78a 15V63l42k37o81v64á

26. 9. 2017 13:58

No já nevím...Na titulce IDnes za blogy již několikátý den (jako mnohdy jindy) oblíbenec Terezy Janků, angažovaný a občas "správně naštvaný" "pohodář" a lidový bavič David Vlk, v zaujálech jsem pana Nožičku nenašla. Co vy vlastně považujete za titulku?

0 0
možnosti
Foto

H59a68n52a 65V61l60k85o64v32á

26. 9. 2017 13:16

Mě Kalousek baví. Je občas vtipný a ve střetech s Babišem evidentně inteligentnější.

Volit je ovšem nebudu s ohledem na ten zmiňovaný eurohujerismus a vůbec takové to neolevičáctví celé TOP 09, která se mylně vydává za pravicovou stranu.

2 1
možnosti
Foto

Kalousek vtipný a inteligentnější? To si děláte srandu že? Neznám nikoho jiného na politické scéně kdo by byl arogantnější, kdo by s oblibou urážel jiné tak jako on. Stydím se když ho slyším v nějaké debatě. Inteligentní člověk nikoho neuráží...

5 6
možnosti
ZB

Co takhle si počkat až na výsledky voleb...?Stejná agentura před minulými volbami odhadovala 30 procent pro ČSSD....já především doufám,že se tento poslední odhad pořádně seknul hlavně u ANO.A pokud si vzpomínám "Zemanovci" šli do minulých voleb s heslem "Zastavili jsme Kalouska" a kde jsou dnes...?

1 0
možnosti
JN

Tak uvidíme, jak bude pro změnu Kalousek úspěšný s programem Antibabiš... Tímto neříkám, že bych Babišovi zrovna moc fandil - i já bych si přál, aby se ten odhad přes 30 % u ANO nepotvrdil.

0 1
možnosti
JS

J51a92n 68S14e72m44i32k

26. 9. 2017 10:35

Fanda Kalouska jsem nikdy nebyl ani ho nikdy nevolil....

Ale prijde mi fascinujici jak pro Zemanovsko-ruskou uderku je Kalousek neco jako pro komunisty "americti imperialiste";-D

15 0
možnosti
Foto

O61l15i91n 26C77e54t39l

26. 9. 2017 12:49

No,já si myslím,že kdyby pan Kalousek věčně nekopal do Zemana a Babiše,tak by si ho tito dva ani nevšimli.Kdo koho začal s osočováním ???

3 2
možnosti
JS

Mno , pokud se Topka nedostane do PS jsem docela zvědav do které strany se vrtne známý chameleon

7 1
možnosti
MK

Taky jsem nad tím přemýšlel, ale strany dostávají příspěvek od státu už při 3%, takže pokud získá strana nad 3%, tak to chameleona uživí.

3 0
možnosti
Foto

Jak říkal český genius "nepište mi a pokud možno nepište vůbec"

2 0
možnosti
OS

Já bych si počkal až po volbách, podle zkušeností z dřívějších volebních průzkumů bych určitou dobu před volbami jejich průzkumní výsledky zakázal zveřejňovat, tak jako je to u účastněných stran a hnutí, které nesmí při volbách provádět žádnou agitaci.

1 0
možnosti
JS

Věřím jen těm průzkumům, které si sám zfalšuji.

Winston Churchill

2 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,86
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik