Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H91a37n31a 16V61l18k23o15v38á

22. 11. 2017 7:56

Připojuji se k Vám s díkem i R.I.P.

0 0
možnosti
Foto

Karma, její pláč na rameni vévodkyně z Kentu po ztraceném finále je jeden z nejemotivnějších zážitků, které jsem ve sportu viděla a je skvělé, že další finále už Jana zvládla. Se smrtí se bohužel prohrává;-(

2 0
možnosti

Díky, bohužel je to tak...

0 0
možnosti

Ta zpráva mě zasáhla jak blesk z čistého nebe. Je mi to moc líto. Proč, to jste všechno vypsal v blogu.

Díky, že jste o Janě Novotné tak pěkně napsal.

1 0
možnosti

Já děkuji za přečtení, hezký den.

0 0
možnosti

Odešel další skvělý člověk, který v životě hodně dokázal....

2 0
možnosti

Napsal jste to hezky. Také mě ta včerejší zpráva dost zaskočila...

3 0
možnosti

Díky za přečtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,90
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik