Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď jsem se na webu zakázaném naší cenzurou dočetl, že Sáblíková dovolila bronzové medailistce Natalje Voroninové, aby trénovala společně s jejím týmem.

Jejímu trenérovi totiž MOV zakázal vstup na olympiádu.

Tak jen čekám, kdy naši sluníčkáři Martinu Sáblíkovou za toto odsoudí a budou volat po diskvalifikaci Voroninové.

0 1
možnosti
Foto

H71a86n60a 34V33l81k12o12v78á

17. 2. 2018 16:40

Nic o tom nevím, ale Martina Sáblíková určitě ví co dělá.

Na rozdíl od zdejších mínusářů, co mínusují jen podle jména....

0 0
možnosti

Možná vzhledem k dalším událostem už by to chtělo článek, že některá vítězství mají pro nás hodnotu platiny - protože přeci jen jsme Češi, pane Nožičko, a není to zlato málo?:-)

1 0
možnosti

Vážený pane Hewlite, já myslím, že ten titulek článku (byť je ho samozřejmě třeba brát s malou nadsázkou) prostě odpovídá tomu, že Sáblíková i Samková dokázaly ty jejich medaile vybojovat přes velmi nepříznivé okolnosti, které je v letošní sezóně potkaly.

Jinak pokud Vám blogy o úspěších českých sportovců neimponují, tak je to Vaše věc, ale já nikoho číst své články nenutím. ;-)

0 0
možnosti

Já blahopřeji hlavně otci zlaté medailistky ! Na ptáky byl krátký - Z výsledlu musí být úplný Janek ! Stejně je to dobré - Ledecká šustí po ledu ... Platí i pro ostatní kníraté, oválovité, běhovité, stejně nechápu, proč naši branku hájí Francouz ! ... :-)

1 0
možnosti

Což o to, ten náš Francouz je skutečně Čech. :-) Na rozdíl třeba od "Slovenky" Kuzminové, "Němky" Savčenkové, "Kanaďana" Bloemena...

2 0
možnosti
Foto

Pouštěla jsem si to ještě několikrát a musím zopakovat - je neskutečně skvělá, skvělá, skvělá.R^R^R^R^R^

Taky sympatická. Připomnělo mi to italský seriál o sjezdařích někdy z 80. let, jmenoval se Setina sekundy.

1 0
možnosti

Já jsem dnes znovu vstával ve 4 kvůli hokeji, ale když jsem na teletextu viděl, že závod v Super G kvůli hodinovému posunu právě začíná, tak jsem první třetinu obětoval a přepnul na Eurosport, kde Ledecké závod dávali a nelitoval jsem. :-)

Absolutně jsem něco takového nečekal, říkal jsem si před závodem, že takové 15. místo by bylo super...

1 0
možnosti

Gratuluji k vitezstvi nad Kanadou v hokeji.

1 0
možnosti

Díky. R^ Byť tedy ty hokejové zápasy bez účasti hráčů z NHL aspoň pro mě tak velký náboj nemají. Ale třeba se to od play off změní.

1 0
možnosti

Dovětek: Tak dnes má již česká výprava v medailových statistikách i to zlato. Klobouk dolů před Ester Ledeckou! [>-]

2 0
možnosti
Foto

Je skvělá, skvělá, skvěláR^R^R^R^

1 0
možnosti

J51a67r91a 60R91a13n76k

16. 2. 2018 23:13

R^sledovala jsem a na ty podminky byly obe dobre.

1 0
možnosti
Foto

H20a68n39a 91V31l62k64o58v81á

16. 2. 2018 20:46

tak trošku si myslím, že Sáblíkové (stejně jako mnoha jiným sportovcům) je osoba prezidenta jedno, je to státní vyznamenání-a olympijská medaile je olympijská medaile - ať už tady místní "praví čechové (třeba Jara Rank, Sidney Siska nebo Vokoun ;-D;-D;-D) budou psát cokoli

1 1
možnosti
Foto

H58a67n32a 86V79l27k43o72v93á

16. 2. 2018 20:28

Jdu po seznamu diskusí. vidím zatím jen titulky (dlouhý den...), ale je to paráda

Možná se vyjádřím k obsahu, ale Samková, Sáblíková, bronz a stříbro... Holky naše zlaté.....

0 1
možnosti

Ano, žel tohle je také jedna ze slabin našeho národa (nebo silná stránka, nějak nevím). Nejen že komentujeme z gauče pod heslem, že sociální síť snese všechno, ale že taky dokážeme dát čemukoli okolo větší cenu, než to ve skutečnosti má, a to jen aby se nám ulevilo.

2 2
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,88
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik