Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... sem si říkal že bysme bratrům mohli helfnout a za Babiša jim na chvilu pučit našeho Sobotku,- a von to ten Kiska přiklepne nějakýmu Italovi (?),- neuvěřitelný! A Savčenkový držím pěsti,- má svěťák v hladovce!,- po dvou letech strádání v ruským lochu přibrala 12 kilo, tak su zvědavej jak bude hladovět doma?!?

1 0
možnosti
JL

Pellegrini je sicilská spojka?

0 0
možnosti
Foto

No nazdar, pana Nožičku zase postihl humor.....

1 5
možnosti
JN

No nazdar, vy už jste tu zas? ;-D

4 0
možnosti
JR

J89a72n 16R14á58ž

25. 3. 2018 17:23

Na rozdíl od nepovedených pokusů o odlehčenou satiru jiných autorů, považuji tu Vaši za povedenou. Zejména Fico jako předseda italského parlamentu mne dostal, neb ta zpráva mi unikla.

3 0
možnosti
VF

Josefe, to je dnes to nejlepší tady na iDnes.

4 0
možnosti
JN

Na tom se zcela jistě všichni neshodnou, nicméně děkuji za přečtení i za Váš příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Humor a satira opravdu, ale opravdu, nejsou vaší silnou stránkou

1 6
možnosti
JN

To je Váš názor a máte na něj samozřejmě právo. Já jsem rád, že mé blogy čtete pravidelně a diskusi pod nimi obohatíte takřka pokaždé.

Jen jste mě dnes malinko zklamal - čekal jsem, že Váš příspěvek bude začínat rozhořčenou větou: Zase ten Kalousek! :-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 5
možnosti
JN

Já jsem myslel, že na webu hnutí Žít Brno (i když jsem slyšel, že se snad brzy mají přejmenovat na Umřít Brno... ;-D)

7 0
možnosti
VO

No ono by asi bylo naivní předpokládat, že by Rusové tu Savčenkovou pustili z vězení jen tak. Určitě jí důkladně vymyli mozek a implantovali několik mikročipů, aby se poté stala ruským agentem.:-)

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS