Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečetl jsem pouze zvýrazněný text pod perexem a to mě docela překvapila od tohoto blogera. Totiž to , že uznal , že sportovci z RF , potažmo bafuňáři , se neštítí žádného podvodu k dosažení lepších výsledků.....

Biatlonisté , lehcí atleti ( ti dokonce nesmějí na OH), běžci na lyžích ..... škoda , že ve fotbalu či hokeji je použití dopingu kontraproduktivní.....

Dále jsem blog raději nečetl...;-D

0 2
možnosti

Já bych ovšem řekl, že jste svůj diskusní příspěvek napsal pod špatný článek... ;-)

0 0
možnosti

Zato do demokratickeho Kataru vsichni (i zapadni) politici pojedou......

2 0
možnosti

Jsou to holt extrémy. Někdo má potřebu hanět i MS ve fotbale, konané v Rusku, a někdo má zase puzení dělat Rusku advokáta. :-P

3 4
možnosti

Jo kdy si lide konecne uvedomi ze ne kazdy Rus je Bolsevik ne kazdy American Hamburger zrout,ne kazdy Nemec chce uprchliky atd,atd.

Stereotyping

Televize a officialni zpravy jsou jenom manipulace pro lidske stado aby je mohli ti co maji moc kontrolovat.

5 0
možnosti

Kdy si (někteří) lidé konečně uvědomí, že nemít rád Rusy neznamená nemít rád ruský národ, nýbrž režim, ať už to byl kdysi ten Brežněvův, nebo dnes Putinův. :-P

2 1
možnosti

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde a o Rusku se prostě negativně psát musí i kdyby jen o špatném počasí ;-D. Karma R^.

10 1
možnosti
Foto

Ale nemusí všichni novináři to Rusko milovat a oslavovat? A můžou doufám psát svoje názory a postřehy a komentáře na něj? Šampionát se mi líbí, stadiony jsou naplněný, atmosféra úžasná.

2 0
možnosti

Vy nedštíte síru na Putina a Rusy?! No tak to se na tu popravu v diskusi raděj ani nepodívám.

4 0
možnosti

Pište si co chcete,dle mého názoru Rusko bylo ,je a bude jedno velké divadlo.

5 7
možnosti

P24e25t13r 93N58o85v95ý

2. 7. 2018 15:49

On celý svět je jedno velké divadlo.

5 0
možnosti
Foto

nejsem příznivcem fotbalu, ale občas juknu na zápas. z celého mistrovství mám dobrý pocit, trošku mi to připomíná olympiádu v Londýně. Není to pompézní a vypadá to, že si to sportovci užívají. Je módou určitých lidí najít něco špatného i na tom dobrém. Hodnocením šampionátu nelze hodnotit situaci v celém Rusku. Škarohlídi se vždycky najdou. Pokud jde však o samotný šampionát a jeho organizaci, za mne jednička. Tedy dle toho co vidím v TV.

10 0
možnosti

Souhlas s vaším článkem. Je objektivní k faktům, to je důležité.

13 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,91
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik