Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné, tiše závidím (v dobrém). Krásné léto přeji.

0 0
možnosti

Děkuji, já Vám také.

1 0
možnosti

p.s. na té fotce...aby Vám někteří věřili...jste vpravo, vlevo...a nebo

uprostřed? :-D :-D

0 0
možnosti

Na té skupinové jsem vpravo vzadu. :-)

1 0
možnosti

Dolomity a Alpy při krásném počasí nikdy nezklamou. Krásné fotkyR^.

1 0
možnosti

J62i65r63i 11V68r77a79b51e83c

31. 7. 2018 15:17

Moc hezké, doporučuji psát o cestách a výletech. R^ Jiné vaše blogy Rv

3 0
možnosti

Pripojuji se, nechte politiku politikou a jezdete na vylety. Jen si ale prosim neplette pismenka. Ten pivovar se totiz jmenuje Gösser, ne Gässer.

pokud zijete nekde kde se da prijimat rakouska tivi, jiste budete znat jejich reklamu. Gut, besser, Gösser.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, karma. R^ Ale malý podotek, ta fotka s vámi jako důkaz, že jste tam byl, by asi neobstála. Takovouto fotomontáž dnes umí každý lepší fotomobil. ;-)

0 1
možnosti
Foto

A zdravím pana Vernera ;-);-);-)

0 1
možnosti

Povedený výlet, pěkné fotky!

Ovšem perlou blogu je věta: "V Rakousku mimochodem nevaří vůbec špatně..." Ta se Vám fakt povedla. Moc mě pobavila:-))

3 0
možnosti

Děkuji zatím všem za přečtení i za karmu, já vyrážím zchladit se k vodě (v Alpách přece jen tak velké vedro nebylo...)

0 0
možnosti

Fakt hezký!!

Ta fotka hor u jezera a mezi nimi ty mrakyR^R^R^

0 0
možnosti

Něco takového se zkrátka občas podaří i fotografickému amatérovi jako jsem já. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS