Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepo oni hráli za svoji zem, tady za Alana, peníze, ale vypadá to že je jim to buřt V poháru naším fandím, ale Srbové jsou borci a skvělí lidé. :-)

2 0
možnosti

O79t15a 32K39i71n96c

3. 8. 2018 22:18

Sparta má na srbské týmy smůlu. Pamatuji si z dob, když jsem byl ještě dítě školou povinné (někdy v 60.letech) na zápas tehdejšího Poháru mistrů evropských zemí, kdy Sparta porazila doma Partizan Bělehrad 4:1. Snad všichni sportovní novináři psali, že je Sparta jedním krokem ve čtvrtfinále PMEZ, ale v Bělehradu přišel propadák, když Partizán vyhrál nad Spartou drtivým výsledkem 5:0. Tehdy Spartě nepomohli ani tak výteční fotbalisté - legendy, jako byl Andrej Kvašňák a jiní.

1 0
možnosti

Ovšem Partizan měl tenkrát skvělý tým - šel pak dál přes Manchester United a prohrál těsně až ve finále s Realem Madrid...

0 0
možnosti

Ježíš, Ludvo, ty si přišel vo moc. No, to si neviděl, to byl zápas, to není k vidění, čověče.

Hele, to byl koncert, to byla filharmonie. No, hele, Jurkanin, no to je útok...

Sparta má takovej útok teďko, hele, to je světový, rozumíš, ty by rozkopali Real Madrid, no prostě všecko...

Jojo, to bejvaly časy, když za Spartu válel Kvašňák, Jurkanin a spol. Děda Homolka by mohl vyprávět...

https://www.youtube.com/watch?v=3dqIYmhgXO0

2 0
možnosti

Sparta je trapná a to již delší dobu, neomezujte se ( fanoušci Sparty ) jen na posledních 12 měsíců.

1 0
možnosti

...... no mosi to byt hroznej pocit nalit do tej železnej Sparty takový hrachy a voni se roztavijou v prvním předkole se "Zlámanou Lhotou". Ten Hapal sa temu bude chechtat až do vánoc !R^

1 2
možnosti

Mě vadí především, že jako dřívější fotbalová "velmoc" nakupujeme cizí hráče. Tak jakýpak je to národní mančaft?

Bohužel se tento způsob praktikuje všude, a ve všech sportech. Už není poznat, kdo je odkud. Švéd černý jak uhlí je fakt, minimálně vizuálně, absurdita. I když chápu, že už je "místní".

A ti naši černí spasitelé mají stejnou vadu jako ti naši původní...netrefí bránu. Z toho, že Stanciu kopl přímý kop jak jsem předpověděla - tedy překopl bránu o dva metry, jsem fakt radost neměla.

Kdyby se trefili, bylo to po prvním poločase 5 : 0 (2 tyčky, 2 špatně trefené míče se docouraly k brankáři)

2 1
možnosti

Na přímé kopy byl vcelku dobrý Petr Vrabec.

https://www.youtube.com/watch?v=slq2KLTkOcM

Bránu uměl trefit i Michal Bílek

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Sngd3bFtPxU

Takoví hráči už neexistují.

U nás ne

2 0
možnosti

Jsem fanda Sparty. Nevynechám žádný zápas, ale koukám na to v TV. Nicméně od té doby, co ve Spartě tvoří 90% naverbovaní cizinci, z toho stavu mám spíš takový tragikomický pocit. Jsem stár, a proto mám fotbal spojený s místními fotbalisty. Je směšné, když nějaký klub nakoupí hráče někde v Brazílii nebo v Japonsku nebo v Nigérii, přidá jednoho, dva domácí čutálisty a pak je hrdý, že vyhrává. Komedie. Holt jsem stará škola. A co se týče té rychlonohatosti - speciálně černoši ve Spartě moc rychlí nejsou - Tetteh a Kanga jsou dost pomalí a Costa by rychlostně ušel, ale je to obránce. Máme tamj eště nějakého černouška? Nevybavuju si. Víte ti naverbovaní kluci jsou takoví nešťastníci, oni chápou bizarnost své situace, ale jsou to profíci a kopou za prachy. Sparta platí dobře. A já když se dívám na ty kluky černé, tak si říkám: to musí být zajímavý pocit, když ten hoch tady bere několik milionů korun za rok a pochází třeba z nějaké vesnice, kde je průměrný roční plat 1000 korun nebo ani to ne - on klidně tu vesnici celou uživí. Vlastně tím náš fotbal podporuje rozvojové země!!! A já jim ty české prachy našich miliardářů přeju. Je mi to srdečně jedno, ale radši se dívám na české fotbalisty, které nabízí Plzeň, Slávia nebo Olomouc - to mi jako vlastence lahodí. Sparta ať se jde vycpat. ;-D

1 0
možnosti

Tak on je možná problém i v tom, že Sparta na rozdíl od Plzně či Slavie i přes ty milionové nákupy tak často nevyhrává. :-)

1 0
možnosti

Konkrétně včera hrál Costa jako pravý sparťanský srdcař. Dřel, rval se, prostě ho bylo vidět. Jo občas se mu něco nepovedlo, ale jeho herní projev a nasazení super.

5 0
možnosti

Tak to jsme viděli Costu stejně! Měla jsem z něj - poprvé - fakt dobrý pocit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik