Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to už je slušné číslo R^.

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji, sám jsem během předloňského roku dosáhl na metu 3000 a momentálně šplhám k tisícovce čtvrté, ovšem kdy této mety dosáhnu, ví jen Bůh a Václav Klaus.

0 0
možnosti
JN

Děkuji, tak to tedy klobouk dolů a tím pádem mě mrzí, že jsem Vás mezi těmi "rekordmany" neuvedl také.

0 0
možnosti
JN

Děkuji ještě jednou všem diskutérům, kteří přišli s gratulací, a budu se samozřejmě snažit, aby se čtenářům mé blogy aspoň tak jako dosud líbily i nadále.

Věřil jsem tedy i tomu, že s gratulací či se symbolickým poděkováním třeba přijde i někdo z členů zdejšího administrátorského týmu, ale asi jsem byl moc naivní... :-)

1 0
možnosti
Foto

gratulace a hurá do další tisícovkyR^

0 0
možnosti
JN

No teda, to je číslo!

Gratuluji.

Mnoho úspěchů v další tisícovce.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tisíc, to je pěkný číslo, gratuluji...

0 0
možnosti
KT

Nebýt Vás, měl bych o dobrých pět, ale možná i o třícet článků méně (jen kdyby, bože, nebyly tak dlouhé /ty moje{pochopitelně}/)

1 0
možnosti
Foto

:-)I Vy skromný intelektujále.... Přitlačte na pilku.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,02
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik