Děkujeme za pochopení.
M56a11r67t73i95n 31K92l89u71v73á53n37e58k
Hmm. Je to o ľuďoch. Niektorí frajerkiní kolegovia (gymnázium) sa odmietajú prispôsobiŤ autistickým žiakom so slovami že autizmus je len výmysel a zlá výchova...V 21 storočí.
K39a95r31e25l 48K73u91č31e25r70a
To jsou ti modernisti.
Revoluce a "pokrok" musí být i kdyby nás to mělo vrátit do jeskyní.
H44a34n53a 85V66l54k84o94v13á
Pane Caho, teď napíšu samostatně něco co souvisí také s více příspěvky....
Jedna z těch škol které mají inkludovaných 2 - 5 žáků, zřizuje poslední roky jednu výběrovou třídu, říkají jí Třída Brno.
Tam jsou koncentrovány děti průměrné a nadprůměrné.
Mají svoje specifika (i co se pohybu týká), nicméně pracovat s nimi je jedna velká radost - co jim nejde samo tělem, domyslí hlavou....
I na této škole ovšem v ostatních třídách spadají do toho průměru 2 - 5 inkludovaných....
J35a13r20o68s40l16a77v75a 12V13ý31b20o52r80n26á
Dobrý den, promiňte, ale jak jde vytvoření "výběrové třídy" s koncentrovanými dětmi určitého intelektu dohromady s inkluzí? Není to spíš segregace? Nějak tomu přestávám rozumět.
V89e67r93o43n94i60k64a 66V40a39l32í49k52o45v36á 45Š85u77b49o12v55á
To není jen inkluze. Systém preferuje úředníky a průměr, i co se učitelů týče. Všechno je na průměr nastaveno, včetně maturit.
Geniální děti potřebují geniální učitele. Ti ovšem v současném kolektivistickém systému nemohou přežít. Pěkný den.
L28e37o90n18a 69B97l89a28h93o60v91á
Na konci 80. let jsem byla na návštěvě v maďarském klášteře Pannonhalma, které je významným duchovním a vzdělávacím centrem. Tamní benediktini v duchu svých vzdělávacích tradic tam provozují (elitní) gymnázium s internátem, určené mimořádně talentovaným studentům z celého Maďarska. Systematicky své budoucí budoucí studenty vyhledávají a jejich studium jim také plně financují.
H52a36n95a 97V59l51k98o51v69á
Přesně. To co MF zjistila v roce 2019, sdělovali učitelé z praxe už při přípravě zákona.
Bohužel - jako v mnohém v "moderní politice orientované na EU" se na praxi nedalo, zato teorií bylo vytvořeno mnoho za neuvěřitelně mnoho peněz.
A - řečeno slovy učitele Poustky (Cesta na severní pól, Jára Cimrman)- "No a jsme zase tam kde jsme byli.... "
Bohužel reálně.
R46o79s38t17i66s35l40a75v 67C44a42h12a
a jakou snahu ti ucitele z praxi vyvinuli, aby ty penize na nadane dostali?
P13e34t34r 62Š74i48n45d78e40l95á25ř
Všemožné snahy státu umožnit sociálně vyloučené skupině obyvatel lepší přístup ke vzdělání se zatím nesetkaly s úspěchem. Stačí si pro zajímavost zajít na Úřad práce (tam, kde se přijímají žádosti o sociální dávky na bydlení) a velmi rychle tam každý příchozí pozorovatel zjistí, která skupina žadatelů si žádosti o dávky ani neumí vyplnit - protože bohužel ani téměř 30 let po Sametu - neumí číst ani psát. Neuvěřitelné!!
L48e37n85k44a 77H96o41f19f48m97a83n51n44o66v24á
Ještěže na blogu je dovoleno opisovat například z iDNES, že pane učiteli, ve škole ne
J59o59s27e88f 72N65o34ž67i56č26k73a
Paní Hoffmannová, o žádné opisování nejde a navíc v textu výslovně píši, že jde o článek z MF DNES, přičemž v elektronické podobě na iDNES tento článek není. Ale nic si z toho nedělejte, i někteří žáci mívají občas s chápáním psaného textu problém.
O88n94d97ř43e59j 75Š70r19u90b48a81ř
cesti ucitele jsou jako cesti urednici, delaji to, co jim zakon prikaze a zakon a finance dovoli.
Jinak treba domaci ukoly nejsou problemem ucitelu, ale toho, ze je v osnovach zbytecne mnoho latky, takze to bez domacich ukolu nejde stihnout
K10a63r14e47l 60S32t41r29ž82a89n94o59v87s85k60ý
Po dlouhé době pan Nožička píše o něčem, čemu rozumí, a může poučit taky ostatní, jak se věci mají.
J51o32s58e24f 68N38o27ž13i18č46k21a
Pane Stržanovský, nevím, na co konkrétně narážíte, ale když je například tématem blogu politika, tak je dosti subjektivní hodnotit, zda jí autor textu rozumí či nikoliv - spíše bych řekl, že je v takovém případě rozhodující, zda daný čtenář má či nemá stejné politické preference jako autor blogu.
S48t17a80n35d75a 75N77o58v63á83k
.......Píšete dobře. Já pamatuji hodně, žádná inkluze nikdy nebyla, byly pro méně chápavé zvláštní školy, ale to všechno až později. BuĎ žák uměl, nebo neuměl, tak propadl. Někteří vycházeli za základky, neboli....obecné. Když se nedostal do měšťanky, nic se nedělo, šel na řemeslo, nebo pracoval s rodiči doma, většina se uplatnila, a pokud pamatuji žádný neměl pocit méněcennosti a hlavně....nespoléhal na sociální dávky, které tenkrát nebyly.
Manželka....už je na druhém břehu, byla také učitelkou, samozřejmě za minulého režimu, často jsme to doma probírali. Mravy podstatně volnější, žáci, zvláště od dobře postavených lidí, drzejší. Když už to bylo přes čáru, vzala si ho za dveře, pár facek, nikdo si nestěžoval. MOhl, ale...kdo by mu, proti dnešní době tenkrát věřil.
Závěrem......chodí ke mně jezdit na koně dvě učitelky, probíráme to.....hrůza! To mohl vymyslet opravdu jen člověk omezené mysli, a pamatujete, jaký to byl hon na presidenta když proti tomu protestoval?
L35e14o11n36a 36B43l83a93h44o19v56á
Máte to pořádně pomotané, pane Nováku. Obecná škola za R-U i za první republiky byla prvním stupněm národní školy, druhým stupněm byla měšťanka. Po roce 1948 byla obecná škola přejmenovaná na národní školu, ale už v roce 1953 tento název zmizel; nějaký čas existovaly základní osmileté školy, pak základní devítileté školy a od roku 1977 máme jen základní školy (s prvním a druhým stupněm).
Vzhledem k tomu, že národní školu, později první stupeň, žáci končili zpravidla v deseti letech, není pravděpodobné, že by v tom věku mohli školní docházku ukončit a jít na řemeslo. Záleželo na tom, jak byla povinná školní docházka uzákoněna, někdy to bylo osm let, jindy devět, takže ani případní propadlíci nemohli školu opustit před dovršením stanoveného věku.
V době, kdy vy jste chodil do školy, o dyslexii či dysgrafii a dalších specifických poruchách učení se nevědělo, a tyto děti podle vašich měřítek zkrátka "neuměly". Přitom je dost známé, že právě děti s těmito poruchami často disponují vysokým IQ.
Jeden náš žák, kdysi těžký dyslektik, žije dnes ve Spojených státech, kdy se vypracoval v excelentního ajťáka...
A jen na okraj: Kdyby na škole, kde jsem před rokem 1989 pracovala, nějaká kantorka vzala žáka za dveře a tam ho profackovala jako vaše manželka, ještě téhož dne by ji dal ředitel k dispozici odboru školství. Jinými slovy - letěla by, ani by se nezastavila.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky