Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kolář dává interview televizím po Skype a škemrá u Leyenové o přímluvu a zastání, Novotný s Hřibem chodí opruzovat do televizní debaty, kde Hřib překrucuje historická fakta a Novotný sprostě provokuje. Takto se chovají ohrožené osoby, kterým jde o život? Dovolili by jim to jejich ochránci, kdyby byli opravdu přesvědčeni, že jim skutečně něco hrozí? Život těch třech je nekonečná šmíra, oproti které, je i ta nejlacinější bondovka literární a filmový skvost.

2 0
možnosti

Blogy označené v headline jako jakási Nožička znamenají pro mne STOP,

blbosti nečíst. A za to vám děkuji, šetříte mi čas.

Toto je výjimka, vaše moudrosti jsem se rozhodl dnes ocenit.

Díky, opravdu k pobavení.

A skutečně se divím, že vás neustále baví být takto servilní. To chce tedy výdrž.

1 8
možnosti

Samozřejmě Vám věřím, že to od Vás dnes byla vzácná výjimka, i tak vřele děkuji za přečtení a přeji vám hezký zbytek roku. :-)

2 0
možnosti

P29e75t46r 33N19o86v40e77k

8. 5. 2020 16:47

nejdřív ni to připomínalo lacinou bondovku , potom parodii na bondovku , teď silněji a silněji film " Vrtěti psem " ...

0 0
možnosti
Foto

Šéf NATO podpořil Koláře a Hřiba. Od začátku jsem tušil ,že ti dva jsou jen užiteční idioti v nějaké hře jiných. Stali jsme se většími vazaly než jsme byli do roku 89. Není čemu tleskat.

14 7
možnosti
Foto

Víte dnes nás NATO podpořilo slovně v boji s někým. Dříve nám Varšavská smlouva naordinovala i pomocí vojáků co smíme a nesmíme dělat a říkat.Pokud rozdíl nevidíte, tak je to těžké. A stále mi dlužíte odpověď jak jste přišel na to, co nás Pražáky trápí nejvíce.

5 9
možnosti

Tak jsem si přečetl ten dopis Koláře a vůbec nejvíce se mi líbí jeho pozdrav na závěr "v dokonalé úctě", což je krásný symbol jeho vztahu k eurohujerům.

Leštit bruselské kliky je pro něho vážně málo, on by nejraději "v dokonalé úctě" udělal daleko více, jen aby se zavděčil ... stůj co stůj.

9 0
možnosti
Foto

I95v79a19n 74M17a79r61e63k

7. 5. 2020 20:00

Pane Nožičko, Karma. R^ [>-]

11 1
možnosti
Foto

Pan Nožička bude z Vaší pochvaly štěstím jistě úplně unešen. A co já? Stále Vás straším z Letenské pláně nebo ze skříně u Vás doma?

1 9
možnosti

Pane Nožičko, cožpak nevidíte, co je v tom Rusku za režim? A cožpak opravdu nevidíte, co je ten Zeman zač? To je to tak těžké pochopit? U malého dítěte se dá tolerovat leccos, protože z něčeho vyroste nebo mu něco dojde a nebo se něco doučí. U dospělých je to k uzoufání...

11 8
možnosti
Foto

Oceňuji že pan Mazal dnes (zatím) nesmazal ještě ani jeden příspěvek.

2 10
možnosti

Já pana Flašku oceňuji za totéž. I když v jeho případě to možná bude tím, že on dnes pod svým blogem diskusi vůbec neotevřel... ;-D

14 2
možnosti

Někdo s toho dělá bondovku ,ale Zeman z toho dělá kabaret.

8 4
možnosti

Zeman to jako obvykle komentuje svérázně, ovšem kabaret z toho dělají zejména ti tři jmenovaní, zejména pak starosta pražských Řeporyjí.

14 0
možnosti

Jak se bojí o "zhroucení liberální demokracie.“;-D tak já bych byl naopak pro, úplně mi totiž stačí demokracie bez přívlastků, protože ty všechny přívlastky, které dostává ji jen deformují a ničí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1582
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 3242x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik