Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Upřímně řečeno nevím, co kdo na tom klekání má (chápu důvod), ale stejně tak nechápu proč někdo musí vyjadřovat nadšení z toho, že nějaký tým si před zápasem nepoklekl.

Stejně hloupá mně připadá kritika z Anglie za to, že si hráči Slavie neklekli jako kritika toho, že si naše repre na podzim klekla. Nebo nadšení teď, že si hráči Slavie neklekli. Všecky tři kritiky resp. pochvaly mně připadají stejné - totiž stejně hloupé.

0 0
možnosti

Upřímně řečeno, mně zase přijde poněkud hloupé psát do diskuse příspěvky takového typu jako je ten Váš. To mi totiž přijde, jako byste chtěl za každou cenu něco v článku rozporovat nebo v něm najít nějakou chybu či nepřesnost, ale když nebylo co, tak aspoň napíšete, že nevidíte smysl v psaní o tom či onom. ;-)

0 0
možnosti

Slávie se po váhání v prvním poločase předvedla jako tým, který se jen tak nezhroutí. Utkání mě potěšilo hlavně kvůli závěrečnému gólu. Byl jsem zvědavý, jak to sešívaní zvládnout se zraněným Kolářem a bez Kúdely, ale nezdálo se, že to byl zásadní problém - bojovnost byla pořád stejná. Pomohlo střídání, černí hoši Olyanka, Sima a Oskar se moc nevytáhli. Slávie ke konci zbělela a ukázala Západu, ž to jde i bez černých hráčů. Pravda, štěstí stálo při Slávii...Arsenal měl prostě smůlu. A k tomu rasismu, možná je dobře že Češi mají pověst rasistů. Proč ne? Kůdela svým výpadkem aspoň nezvyšoval tenzi - nemusí hrát ani v Praze, bude to lepší. Náhdou jsem narazil na youtube na video, kde reagují fanoušci Arsenalu na Holešovo vyrovnání - pustil jsem sito a docela mě překvapilo etnické složení fandů: 4 zjevně africké DNA a 1 bílý Brit. Tím se á docela dobře pochopit, proč britská média tolik řeší rasismus - mají prostě mezi fandy a hráči i obyvateli hodně lidí z Afriky a odjinud.

0 0
možnosti

Trošku mi teď pane Nožičko díky Slavii stoupá tlak, z každé strany čekám nějaký podraz a jaksi zapomínám, že jsem sparťanka. Držím palce, ať vyhrajete i ve čtvrtek. Jinak karma. R^:-)

4 0
možnosti

To je naprosto v pořádku, já v lize také fandím FC Slovácko, ale na mezinárodní scéně samozřejmě držím palce kterémukoliv našemu klubu.

Ale zítra při derby byste přece jenom na to, že jste sparťanka, zapomenout neměla. ;-)

2 0
možnosti

Mě nezajímají prázdná gesta. Kromě bodu Slavie mám radost z toho, že se zápas odehrál v slušné a korektní atmosféře. A jinak zasloužená karma.:-)R^

2 0
možnosti

Pro Slávii to byla hodně šťastná plichta. Fotbalově byla horší , ale nepokleklaR^

4 0
možnosti

Takový je někdy fotbal- před týdnem naši reprezentanti byli pro změnu proti Walesu lepší nebo minimálně vyrovnání a smolně prohráli.

3 0
možnosti

Slávie mě taky potěšila, přeji jí, aby to v domácím prostředí dotáhla do dobrého výsledku a snad zase nebudou na tribuně přichyceni naši lehkomyslní intelektuální vůdcové a ..bez roušek....a co se týče úžasu v UK nad údajným rasismem na východě, doporučuji zhlédnout rozhovor Prince Harryho a jeho ženy s Oprah Winpray.....

1 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma, co jsem tak četla, tak běžní Angličané se Slávií spíše souhlasí a kritizují ji spíše jen novináři. Asi by si měli přečíst naši historii, aby se dozvěděli, že mi jsme suchozemský stát a neměli jsme tudíž kolonie, ve kterých nám na životech domorodců zase až tak moc nezáleželo, ani jsme neobchodovali s otroky. Navíc to heslo samo o sobě je také rasistické. Když už, tak by mělo být "I na černých životech záleží".

13 0
možnosti

Poklekávání na trávník je jen falešná póza, kterými se dnes bohužel plní kde co. Prakticky se dá říct, že svět žije ve lživých bulvárních pózách.

Socsítě, média i projevy lidí jsou na oko plné zvířátek, dětí, srdíček, zdvižených palečků a samolibých sdělení o tom, kdo kdy udělal nějakou duhovou věc. Ale když pak přijde na lámání chleba v běžném životě, nikdo není ochoten tolerovat nikomu nic a mimo svého ega dobrovolně nerespektuje taky nic.

Je dobře, že Slávisté dříve poklekli jako ovce, aspoň je instantní karma vrátila zase zpátky na zem.

Kdyby místo poklekávání fotbalisti před zápasem vystrčili na své soupeře holé zadky, bylo by to aspoň upřímnější.

4 0
možnosti

To by mne zajímalo, zda rozhodčí má právo rozmisťovat hráče před výkopem míče. Tohle právo je v pravidlech kopané zakotveno a jak? Přeci mužstvo si může stoupnout před výkopem jak chce - čtyři hráče v útoku, tři v obraně a zbytek v záloze, ne? Nebo si stoupnout do řady, jak to naši chlapci ostatně provedli.

4 0
možnosti

L73u87k62a70s 34F62i37k11r

9. 4. 2021 23:38

Asi byli na polovine soupere ci ve stredovem kruhu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1580
  • Celková karma 39,81
  • Průměrná čtenost 3246x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik