Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Je tam ještě jeden aspekt. Blogy už nejsou na samotném spodu hlavní strany, která byla nově prodloužena skoro "donekonečna". Je tedy mnohem větší šance, že při scrollování hlavní stranou člověk sekci blogů úplně mine.

2 0
možnosti
JN

Máte pravdu, také jsem si toho během včerejška všiml (v neděli, když jsem psal tento blog, tomu tak ještě nebylo...). :-)

0 0
možnosti
BG

Ty Vaše starosti... ;-D;-D

Nebojte, blogy se budou psát a budou se číst. Kdo chce, najde si je. I Vás jsem našel. ;-)

1 0
možnosti
MB

Zavítala jsem na blogy cca po deseti letech. Vzpomněla jsem si, že jsem je ráda četla. Překvapilo mě, že nahoře v červeném pruhu není prosté slůvko Blog/y. Musela jsem pátrat, kam se poděly.

1 0
možnosti
Foto

Během roků, kdy jsem blogy IDnes sledoval a sám byl blogerem IDnes, se pestrost názorů postupně změnila v názorovou šeď.

S odchodem pana Dvořáka z funkce šéfadmina a s příchodem nové administrace postupně zmizeli nejdříve blogeři píší o problémech s nepřizpůsobivými menšinami, poté blogeři kritizující problémy s masovou imigrací muslimů do Evropy a nakonec blogeři kritizující činy západní demokracie.

Takto bylo postupně zrušeno a zablokováno přes 30 blogerů, diskutující nepočítám. Řada diskutujících odešla sama, protože neměli náladu se neustále nechat napadat agresivními trolly.

Já sám nyní do diskusí zavítám už jen občas, ale většinou znechuceně odejdu, když vidím výsledky, kam to současná administrace dopracovala...

0 0
možnosti
Foto

To je docela škoda, Vaše rudé články, vedle kterých i starý vousáč Kojzar vypadal jako reakcionář, tu citelně chybí. Byl jste velmi výkonný troll.

4 0
možnosti
Foto

Píši zde cca rok a půl, tak nevím, jak to chodilo dříve. Spíše mě překvapuje, že k tomu není známo žádné oficiální vyjádření. Působí to jako změna blogy upozadit, což vyvolává otázku, zda to není předzvěst konce.

5 0
možnosti
JJ

Máte sice pravdu, ale i tak si myslím, že zdejší "blogová sféra" je co do servisu, tak i co se určité kvality týče, jedna z nejlepších a nejpříznivějších jak pro autory, tak i pro diskutující. Mezi námi - ten počet článků "na titulce" je mi úplně "volný". Já tu chodím nepravidelně, podle nálady si vybírám autory z různých názorových spekter a můžu říct, že vždycky najdu něco, co mne zaujme a často i pobaví. Což se, popravdě, o "neblogové titulce" často říci nedá.;-)

2 0
možnosti
JN

Tak co se týká servisu a také toho, kolik lidí zde stále publikuje, v tom máte určitě pravdu. Ovšem ty změny v systému upoutávání, postupně prováděné v posledních letech, se mi prostě nelíbí a tak jsem na to vyjádřil svůj názor.

Jinak je samozřejmé, že pro toho, kdo sem chodí často a navíc zde třeba tak jako Vy i blogy sám píše, není problém si najít ty typy článků, které se mu líbí, ale u nepravidelného návštěvníka tomu tak být nemusí...

0 0
možnosti
Foto

Pokud to, co nejvíc trápí pana Josefa Nožičku, je prostor pro upoutávky na blogy zdejších autorů, pak je pan Josef Nožička ve skutečnosti velice šťastný člověk.

2 0
možnosti
RK

Bude vidět jen to, co si přeje editor, zaměstnanec holdingu nemajitele.;-)

1 0
možnosti
DR

Pane Nožičko, ty názvy těch blogů určitých autorů v roce 2022 fakt nemají chybu. Velmi výstižné. ;-D

1 0
možnosti
Foto

A83l89e59š 46M49e45r76t76a

23. 5. 2021 22:35

Asi většina blogerů má zájem, aby si jejich články přečetlo co nejvíce čtenářů a dostat se na titulku, je tedy asi zájmem každého, kdo zde publikuje. Ovšem součastná strategie Idnes vede ke snižování čtenosti a tedy i k demotivaci blogerů, aby zde publikovali. Možná je to předvěst likvidace blogu, možná se titulka má stát jen doménou oblibenců admínů, nebo jinak nevím, co nedávné změny znamenají. Doufám, že tento blog, pana Nožičky, vyvolá nějakou reakci, která to snad osvětlí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,91
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik