Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přiznávám, že jsem viděl první set a po druhém jsem to přepnul. Když ale při sportovních zprávách na Nově hlásili, že má Bára dva mečboly, tak jsem to přepnul zpátky. Bohužel ani jeden neproměnila a game prohrála. Takže jsem to radši zase přepnul. Ten závěr zápasu by mně snad utrhnul srdeční chlopeň, stačilo, co jsem o něm četl dodatečně:-).

Autorovi i Báře karmaR^

2 0
možnosti

Děkuji- přiznám se, že i já jsem měl několikrát pokušení raději to přepnout a pokud by Sakkariová srovnala na 8:8, tak bych to asi udělal... :-)

0 0
možnosti

To srdíčko věnované Libuši Šafránkové bylo opravdu dojemné.

Jen mám obavy, aby Krejčíkovu dodatečně nediskvalifikovali kvůli šamanství.

Mám takový osobní dojem, že soupeřky sledující její ležérní pohyby, netrefené nadhozy při servisu, jsou z toho až tak konsternované, že hrají minimálně tak o třídu hůře, nežli normálně.

0 0
možnosti

P89e36t23r 41N33e96d66v85ě54d

11. 6. 2021 13:07

Je milé číst takovéto články. Snad to Barbora zvládne i ve finále. Je to bojovnice.

6 0
možnosti

Také v to věřím. Je navíc obdivuhodné, že zvládne takovou zátěž, když kromě dvouhry ještě navíc hraje i čtyřhru a mix.

2 0
možnosti

Byl to nervák s dobrým koncem! R^[>-]V

3 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,89
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik