Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A kdyz by to udelal, tak byste jej za to zkritizoval.

Absurdni na celem zakazu je toto:

- vlada tvrdila, ze nouzovy stav nebude

- za par dni byl a ze dne na den take ten zakaz bez varovani... jako kdyby byl naschval - nechame je to nachystat a dovezt zbozi a v den pocatku to zakazeme

- proc nekonala vlada na sportovnich utkanich? Opakovane nedodrzovani narizeni pri tenise, pri fotbale, hokeji, atd. a pak se vyradime na zivnostnicich, danovy poplatnik to zaplati.

A jako smesna tecka na zaver je nakazeny ministr zdravotnictvi.

6 1
možnosti

J95a39n 24Z82i37e30g23l39e40r

28. 11. 2021 13:04

Ta situace není jednoduchá. Umím si totiž také představit, že kdyby to primátor Hřib udělal a změnil vánoční trhy na farmářské, tak to pro změnu od mnohých schytá za to, že porušuje vládní nařízení. Nicméně za sebe píši, že mně se takový krok líbí, protože ukazuje ne nesmyslnost tohoto vládního opatření.

V Brně to zase vyřešili tak, že asi 15 stánků ze zelňáku přemístili do kryté tržnice.

3 2
možnosti

Nemyslnost vládního nařízení budeme obcházet přejmenováním vánočních trhů? A to pomůže v boji proti Covidu? To pomůže zdravotníkům? To opravdu myslíte vážně?

2 5
možnosti
Foto

Tak jsem doposlouchal Hřibův televizní rozhovor a dočetl váš článek. Nuže – píšete: „Co si budeme povídat, větší část návštěvníků adventních trhů tam nechodí proto, aby si zde koupila ozdoby na vánoční stromek nebo výrobek od lidových řemeslníků, ale spíše proto, že si tam jde popovídat s přáteli, dá si k tomu punč, svařák vína, klobásu, bramborák či jinou dobrotu.“

Asi nejsem většina, protože takové trhy primárně nenavštěvuji, ale potkávám je cestou do práce (v Praze na Náměstí Republiky) a mám-li čas, procházím je s otázkou, jestli mě něco cvrnkne do nosu a zakoupím to. Nikdy jsem se na takových trzích s nikým nescházel, s přáteli si popovídám jinde a jindy. A konzumovat předražené bramboráky či svařáky? To je možná lov na turisty, ale já jako domácí musím mít opravdu velikananánský akutní hlad, abych si tam koupil něco k okamžité spotřebě (naposledy před dávnými časy mastný bramborák – mastný jak tukem, tak cenou, ale spotřebovával jsem ho v chůzi cestou do práce).

Ale možná máte pravdu, že takových je většina, do které nespadám. Nemohu to posoudit. Za sebe – alespoň pokud jde o Prahu, jsou návštěvníky hlavně turisti; mimopražští, ale zejména zahraniční.

3 0
možnosti

OK, je samozřejmě možné, že v Praze je to trochu jinak než u nás na Moravě. Hezký zbytek neděle.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 2
možnosti
Foto

J68i60ř73í 27K78i97n59d73l

28. 11. 2021 12:13

Kolem OD stánky, kde se prodává vše myslitelné a nemyslitelné. Nejsou to vánoční trhy. V pátek náměstí plné. Byly farmářské trhy a to pod Magistrátem. Včera jsem se šel večer projít. Slyším hudbu, jdu se podívat odkud to zní. Rokový klub, zatažené závěsy a uvnitř hudba. Podíval jsem se mezerou. Sál narvaný tancujícím lidmi. Mají ta opatření nějakou cenu ??? Na závěr. Dostal jsem od třikrát očkované osoby covid. Volala hygiena a ptala se na příznaky, byla to podle hygieny Delta. Pak se ptala jestli vím, kdo mě nakazil a kde. Říkám popravdě, že vím, že znám i osobu i místo kde to bylo. Pracovnice hygieny mě přeruší a říká, dobře, napíše na neznámém místě, neznámou osobu a nashle a děkujeme. Položila telefon. Tak, co dodat

1 1
možnosti
Foto

Váš článek jsem dočetl do místa, kdy odkazujete na video – televizní rozhovor z panem Hřibem. Poctivě sleduji a zatím odpovím na otázku, kterou pokládáte v nadpisu – v čase rozhovoru 11.30 – podle pana primátora toto přejmenování neumožňuje vyhláška tržní řád, která v Praze dosud platí.

--

Doposlechnu video do konce, pak dočtu váš článek a možná se do diskuse ještě zapojím.

0 0
možnosti

A ono by nebylo v silách pana Hřiba, respektive koalice, která v Praze nyní vládne, tu vyhlášku změnit či upravit?

3 0
možnosti

Proč primátor Hřib nepřejmenuje? Protože to není Nožička.

6 2
možnosti

J68a36n 77Z55i53e70g12l16e39r

28. 11. 2021 11:53

Zákaz vánočních trhů se mi nelíbí. Většina primátorů a starostů toto rozhodnutí respektuje. Respektuje jej i primátor Českých Budějovic z hnutí ANO. Nejsem si také jistý jestli takové rozhodnutí mohou učnit sami primátoři. Jestli není nutný souhlas rady nebo zastupitelstva.

A jinak Slovácko mě včera v ČB udělalo velkou radost. :-)

1 0
možnosti

Tak je fakt, že na to, co Slovácko včera předvedlo za stavu 2:0 v jeho prospěch, jsem naštvaný ještě teď... :-/ Nicméně když mrknete na tabulku, tak je tam Slovácko stále o 5 míst a o 14 bodů před Budějovicemi. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Autor, když někoho nemusí, je jedno, co ten udělá.

Vždy to bude důvod se do něj trefit.

4 2
možnosti

To ovšem platí především pro pana Hriba...

3 0
možnosti
Foto

Ovšem na farmářských trzích by se musel prodávat i skot a brav, jakož i drůbež a pod. To by prošlo, zejména kdyby se tam vyskytovali někteří komentátoři a zejména pan ... ;-D

2 2
možnosti

Tak možná by stačilo, kdyby tam zavítal jeden nejmenovaný senior z Turnova. ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,73
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik