Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

nožička opět a neustále nechápe

0 0
možnosti
Foto

Nebylo by lépe se zeptat, proč Karel T. nemá rád mne? ;-D:-P

2 0
možnosti
JN

Možná by to chtělo zeptat se těch v článku zmíněných agentů Dvorakina s Vokunovem. Ti mohli tajně odposlechnout kde co... ;-)

3 0
možnosti
AM

R^. Jenom dotaz, myslíte že pan Trčálek umí jezdit na kole ? 8-o

2 0
možnosti
JN

To nepochybně umí a nejspíš dobře (byť Sáblíková by ho asi opravdu předjela).

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsem tam nejel já. To bych jim to všem ukázal. Fyzicky. Ne od klávesnice :-).

1 0
možnosti
JK

Snaha byla, fakt, ale nedal jsem to, už teď jsem zapomněl o co šlo, vracet se nebudu.

0 0
možnosti
JK

Skutečně povedená taškařice.

Víte, panu Trčálkovi se nepovede zdaleka všechno, co píše. Někdy jsou jeho texty zbytečně dlouhé, někdy je jeho humor moc překombinovaný, někdy zvolí poněkud odtažité téma, nicméně má smysl pro vtip a gag, v satiře a humoru je nápaditý a umí vystavět překvapivý příběh, tedy ovládá všechno to, co vám chybí.

8 2
možnosti
Foto

Ale svým způsobem je obdivuhodná ta sveřepost, s jakou se pan Nožička stále pouští do toho, co neumí.:-)

6 6
možnosti
Foto

hm, opět pokus o humor;-(

5 3
možnosti
ND

Mně se to líbí, karma.

6 0
možnosti
Foto

Když dva dělají totéž, není to totéž, a jak říká řecký filosof Papulipides, na nahém koni do Pohořelic nedojedeš.

5 0
možnosti
JN

Copak do Pohořelic, ale dokonce ne ani do Holešova. ;-)

2 0
možnosti
MM

Domnívám se, že se vám to zase moc nepovedlo..

A co se týká Plíškové, ač nejsem novinář, nemám rád oživlé Sfingy.

2 0
možnosti
JN

Já ji také nemám jako Top oblíbenkyni a například Krejčíková či Kvitová jsou mi určitě sympatičtější. Nicméně novináři by se v anketách neměli řídit svými sympatiemi či antipatiemi, ale především tím, jakých měřitelných úspěchů sportovec v daném roce dosáhl.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,92
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik