Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím si, že tahle paní nemá své funkce díky vysoké inteligenci.

7 0
možnosti
Foto

R10o94m33a19n 32K17o15z20e21l

24. 4. 2023 15:53

To ne, minimálně předsedkyní strany se stala proto, že o to místo nebyl zájem. Sama se tomu dříve bránila, ale nikdo jiný nezbyl.

1 0
možnosti

Fakt "Dle konečné bilance za loňský rok byly výdaje Poslanecké sněmovny oproti schválenému rozpočtu naopak o 120 milionů vyšší..."?

Pohadky Pepy Nozicky... Ja teda vidim diferenci 47 mil.

A co se tyka kverulantova srovnani nakladu na cestovani - nebylo cestovani v letech 2020-2021 v podstate zruseno?

2 3
možnosti

Viz odkaz zde:

Rozpočet PS ČR na rok 2022

SCHVÁLENÝ ROZPOČET

Výdaje: 1 462 806 750 Kč*

Platy a související výdaje: 752 368 490 Kč

KONEČNÝ ROZPOČET

Výdaje: 1 583 204 400 Kč**

Platy a související výdaje: 780 700 460 Kč

Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/poslanecka-snemovna-rozpocet-penize-vydaje-pekarova-adamova.A230420_191825_ln_domov_rkj?_gl=1*1luuh82*_ga*NjMxOTU1MDIzLjE2MzA0OTY3NTQ.*_ga_G0ZTTLYP2W*MTY4MjMxMzI4MC42Mi4xLjE2ODIzMTMzODguMC4wLjA.

4 0
možnosti

Myslím, že té "obrovské" důvěře, kterou tato ženština u lidí požívá, se vzhledem k tomu co v té funkci předvádí, nelze absolutně divit.

Jasná karma. R^

9 2
možnosti

Vyzývám tímto administraci diskusí, aby v nejbližším možném čase smazala příspěvek pana Typnera, určený paní Jandové: "Vy si nepamatujete vůbec nic, bylo by na čase, aby jste už konečně chcípla."

Byť zde s provokováním začala paní Jandová, taková reakce je krajně ubohá a do slušné diskuse nepatří.

Zrovna tak mi ovšem přijde ubohé, když zde diskutéři jako např. Valiček, Poborský či samotná Jandová snaží manipulativně přesvědčovat ostatní, že tím, že jsem příspěvek nesmazal já, tak s ním souhlasím. Já jsem pouze toho názoru, že takové příspěvky má mazat administrace (v tomto případě i s udělením banu). A když navíc něco občas smažu já, tak jsem obvykle těmito osobami obviňován z toho, že mažu v diskusi všechny názory, které jsou vůči mě nesouhlasné...

Hezký zbytek večera.

5 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 5
možnosti

Vzkaz, aby paní Jandová chcipla, tu bude viset jak dlouho?

3 0
možnosti

Za soudruhy nebo vytečkovaná slova se tu maže až zběsile, ale toto tu visí až příliš dlouho. Hm...

0 0
možnosti

Že zrovna vy se po někom vezete z důvodů "pohadkarstvi". Fakt jste opět pobavil.

1 2
možnosti

Fakt jste nepřekvapil... ;-)

3 1
možnosti

O57t14a 34D18v14o89r40a55k

23. 4. 2023 18:53

Možná se budete pane Nožičko divit, ale já zaujatý jsem. Nejen proti Pekarové ale proto celé TOP. Ostatně kromě ministra Válka mají ve vládě další hvězdu, ministryni Langšádlovou. Že jste o ní nikdy neslyšel. No to asi nikdo. Ne já jsem volil ODS a koalici s TOP považuji za chybnou. Nikomu to ňic nepřineslo. Vlastně přineslo. Bez té koalice by se nikdy do Sněmovny nedostali. Tak vidíte, že někdy najdeme společnou řeč

4 0
možnosti

U Vás se tomu opravdu až tak nedivím, není to ostatně poprvé, co jsme se spolu na něčem shodli.

1 0
možnosti

...... tak vono to pohádku navoko připomíná,- příběh plný fantazie a nadpřirozených jevů, odehrávající se mimo reálný svět, kde dobro vítězí nad zlem!,- šak obávám sa, že tahleta čarodějka první kategorie enem bezostyšně lže, k čemuž se pak zákonitě řadí i ta nenávist!,- ....... pravdu a lásku obecně, sem ve vystupování této "persony" jaksi nezaznamenalVEU!

2 0
možnosti

S paní MPA se počítalo na funkci šéfky MPSV. Škoda že to nevyšlo. Mohli bychom porovnat s pí Marsovou, Maláčovou (Venezuelou) ...

2 0
možnosti

Přesně tak - případně třeba s panem Drábkem...

1 0
možnosti

Ano, ve vládních slibech bylo hodně věcí, které zůstaly nesplněny. Asi má zase pravdu ten Kalousek, co? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,92
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik