Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R44o83m20a76n 56K32o70z46e24l

25. 9. 2023 23:39

Pokud si pamatuju dobře, tak Piráti před volbami jasně říkali, že vše budou provádět se STAN - s nimi buď do vlády nebo do opozice, tudíž hlasování je bezpředmětné. Jinak je to docela zvláštní strana, silně eurohujerská a přitom je vede odpůrce EU - Ivan Bartoš hlasoval proti vstupu do EU, v roce 2009 už sice říkal, že integrace Evropy je nutná, ale jen na obchodní úrovni a bez odevzdávání pravomocí do Bruselu. A proti NATO je dodnes.

1 0
možnosti
Foto

Tak schválně jak to bude s Rakušanem

3 2
možnosti
JP
MV

Referendum, žlutá a pak reakce Nožičky. Takový standard v případě této skutečnosti. Zaplať pánbůh máte téma.

1 5
možnosti
JN

A Valiček má, zaplať pánbůh, zase o čem diskutovat.

4 2
možnosti
FL

Koukám že jediný "argument" proti článku je, že autor je učitel. O mě nikdo neví co jsem, takže v podobných případech se oponenti zabývají mým jménem. Jinak karma a dík za vtipný článek

10 0
možnosti
RK

Je dobře, že i učitelskej počítá s tím, že koalice vydrží.

1 0
možnosti
BO

Já jsem si myslel, že i učitelé můžou dělat ve volném čase co chtějí. Asi tomu tak není.

1 1
možnosti
JN

Předpokládám, že reagujete na příspěvek pana Mudry - já myslím, že učitelé dle jeho mínění ve volném čase sledovat politiku mohou, ale jen v případě, že fandí nynější vládní koalici.

2 0
možnosti
MM

Vy máte jako učitel čas sledovat ,kolikáté referendum a kolik žlutých karet? Já důchodce tolik času nemám a to nevychovám novou generaci, jenom svým potomkům říkám aby slušní, spravedliví a tolerantní. Tedy mimo jiné.

2 8
možnosti
RK

Samozřejmě, že dostal jen jednu. Ale pan učitel demagogií jemu vlastní musí nafouknout problém, aby ovečky mohly bečet.

3 7
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,76
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik