Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Jsem rád, že s Vámi mohu také jednou souhlasit. Já osobně bych pana starostu potrestal přísněji.

Přestože i teď stojím na straně Izraele, tak slovo "opice" bych nikdy nepoužil.

Jinak ale respektuji právo soudce vynést rozsudek, protože já to právo nemám. A když se mi nemusí líbit, stejně jako v případě Čapího hnízda, respektuji ho.

0 0
možnosti
JN

Dobrý den, já jsem také rád, že se ohledně výroku pana Novotného spolu shodneme.

Co se týče práva soudce vynést rozsudek, tak i já ho samozřejmě respektuji a jsem přesvědčen, že napsáním tohoto blogu jsem ho nijak nezpochybnil.

1 0
možnosti
Foto

Je to absurdní trest, leda že by si stěžovali ochránci zvířat kvůli hanobení opic.

3 3
možnosti
JN

Pane Dvořáku, jak vidno, tak ne u každého je stáří symbolem moudrosti..

8 0
možnosti
MK

Výrok starosty Novotného souvisí s nesmírně ohavnými činy, které spáchali právě Palestinci. Je to výrok neobyčejně mírný a laskavý. Sám bych to komentoval mnohem drsněji, ale to v této diskusi nelze.

3 1
možnosti
KK

Samozřejmě lze. Jenže vy jste srab. Čeho se bojíte?

2 0
možnosti
JN

Vyrážím do UH na fotbal, věřím, že diskuse bude i nadále pokračovat v vcelku slušném duchu a nebudu litovat toho, že jsem ji otevřel.

1 1
možnosti
JV

Spíše budete litovat, že jste se na tu kopanou vydal. Něco mi říká, že se vrátíte ještě zahořklejší. Zítra ráno prosím šetřete ty nebohé studenty.

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že jste přesedlal na soudního zpravodaje.

1 6
možnosti
Foto

Ja myslím, že jste se minul povoláním. Na učitele je Vás škoda. Měl jste být soudcem. A nejlépe ústavním. To by u nás zavládl pořádek a blahobyt!

3 6
možnosti
MH

No jo, soudy byly naposledy spravedlivé, když osvobodily Babiše. Dnes už je to zase bída.

4 3
možnosti
JN

V případě kauzy Čapí hnízdo jsem ve svém blogu rozebíral především to, jak dlouho vyšetřování a soudní projednávání trvá (což jsem tady naopak pochválil). Vážně si to už nepamatujete?

3 0
možnosti
MV

Josef Nožička nastavuje zrcadlo. Více není třeba psát. Je to takové vaše hobby a já to tak beru.

6 2
možnosti
JN

Marek Valiček ovšem tím, jaké příspěvky zde oplusoval, také. Nicméně je to takové jeho hobby a já to tak beru.

6 1
možnosti
PZ

Výrok p. Novotného byl výrokem podněcujícím proti jisté skupině, ale jestli vidíte mezi případem Novotného a Klestila rovnítko, tak je potřeba Vám vysvětlit, že Novotný se dopustil výroku v reakci na teroristický útok na Izraelské civilisty na zastávce, který odsoudil, kdežto Klestil útok uvítal

6 0
možnosti
PJ

to je pro pana Nožičku pouze nepodstatný rozdíl, mimo jeho rozlišovací schopnost a nehodí se do jeho názoru.

5 3
možnosti
Foto

Pan učitel patrně pro další případy sestaví peněžité tresty podle použitého nespisovného slova. Něco podobného píše Žák a Rada ve Študácích, kde prohřešky studentíků byly také podobně vyjmenovány a otaxovány.

Otázka je, zda by se podobně neměly taxovat různé "nepřesnosti", kterých se tu dopouští pan autor a jeho oblíbená třída v rudých trenclích.

6 6
možnosti
JN

Docela hezký a humorný příspěvek, tak nějak ve stylu Stařeček Pagáč vyprávjajů.

Nicméně ani od vás, stejně jako od pana Machačka níže, se tedy nedočkám vysvětlení, jakých konkrétních "nepřesností" jsem se v mém textu dopustil?

9 0
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 39,94
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik