Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Nožička: >>Tak ještě, že v naší společnosti jsou i pokrokoví občané jako je bývalý dělník Bárta<<

Nožička: >>Já žádný problém s dělníky nemám (ostatně, jeden z mých rodičů byl také původní profesí dělník), zato vy dle vašich příspěvků máte již dlouhou dobu problém se Zemanovci.<<

A co vy, pane Nožičko, jakožto bývalý lampasák - co vy jste zač? Připomíná mi to tu slavnou scénu z Černých baronů - "Co já vlastně jsem? Nejsem ani dělník, ani rolník - aha, já asi budu ten pracující inteligent". ;-D

2 0
možnosti
BV

Spletl jsem se - bývalý lampasák není pan Nožička, ale pan Vladimír Kroupa, jiný zdejší bloger - tito dva pánové mi "tak trochu splývají" - píší zde na blozích iDnes hodně podobné nesmysly. Za chybu se omlouvám - když chybu udělám, nemám problém ji přiznat a omluvit se za ni, na rozdíl od např. Zemana a mnohých jeho přívrženců.

0 0
možnosti
JN

Pane Veverko, kouči a bývalý prodavači losů, já vám při vaší čestnosti a charakteru samozřejmě věřím, že jste chybu neudělal úmyslně!

0 1
možnosti
JN

Spletl jsem se - kouč a bývalý prodavač losů není pan Veverka, nýbrž bývalý zdejší bloger a diskutér Marián Béreš. Příspěvky obou dvou těchto pánů jsou totiž velmi podobně "inteligentní." Ani já nemám problém chybu přiznat a moc se za ni omlouvám! ;-D

0 1
možnosti
BV

Pane Nožičko, jste "vtipnější" než jsem se obával... ;-)

Samozřejmě, že mi nemusíte věřit vůbec nic - stejně jako já, když zde něco prohásíte, vaše prohlášení beru s rezervou. Nicméně já sám zcela samozřejmě vím, zda to, že jsem si spletl to, že lampasákem nejste vy, ale pan Kroupa, byla moje chyba nebo "záměr". A jen já sám vím, jak nemravné slovo jsem si v duchu řekl, když jsem si uvědomil, že jsem se opravdu spletl a že ten svůj příspěvek budu muset dementovat. A teď si představte, jak směšný mi teď musíte připadat, když já sám zcela samozřejmě vím, že to opravdu byl omyl, a vy zde naznačujete, že jsem to udělal "schválně" - jako teď vy jste zcela jistě schválně udělal ten svůj "omyl".

0 0
možnosti
JN

Tak to je pane Veverko naprosto úžasné, když vy zcela samozřejmě víte, že jste to neudělal schválně a já tedy naprosto nechápu sám sebe, proč vám ten váš "omyl" nevěřím. :-/;-D

Zrovna tak mi není jasné, proč jsem před časem tomu zmíněnému Mariánu Bérešovi nevěřil jeho čestnost a spolu s některými dalšími ho zde podezíral, že na iDNES vystupuje pod jménem Karel Boček. Já se za to dodnes moc, ale opravdu strašně moc stydím, a snad mi to tedy Pán Bůh odpustí. Zvlášť když pan Béreš (a zřejmě i pan Boček) byl pak odtud po čase odejit... :-/

0 0
možnosti
BV

>>já tedy naprosto nechápu<<

Vy toho nechápete podstatně víc. Např. to, že já vám to, že mi to nevěříte, ani v nejmenším nebral - pouze jsem se vám svěřil jak moc směšný mi musíte případat - a bing ho! - i připadáte. Obzvláště po této vaší další sérii "chytrých" příspěvků.

A co se týče toho vašeho Béreše - ano, už jsem si všiml, že když nevíte jak byste to oponentovi "nandal", vytáhnete Béreše. Vězte ale, že na mě tato vaše zoufalost působí zcela obdobně, jako když jinde v diskusích tvrdíte, že jsem něco myslel tak a tak - a já přitom vím, že to není pravda. Směšně. Stejně jako vaše urputná snaha být "váženým blogerem" z vás dělá jen směšného Nožičku. Dám vám dobrou radu: Zkuste se na chvíli vypnout - a uvidíte, že to nebude nijak dlouho trvat - a přestanete být tak neuvěřitelně směšný, jak směšný jste teď.

0 0
možnosti
JN

Jen k té poslední větě (zbytek za komentář ani nestojí) - to bych naopak poradil já vám. ;-)

0 0
možnosti
BV

Pane, vy jste komik. Kdybyste sečetl počet svých příspěvků a počet mých příspěvků za poslední rok, zcela jistě byste nade mnou drtivě "vyhrál" (a to i v případě, že byste sečetl množství textu - kdybyste tam započítal i své blogy, možná ještě drtivěji) - takže to "vypnutí se" je zcela zřejmé, na koho více platí... Komiku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,67
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik