Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P12e21t12r 22S43k27á98c78e83l

19. 6. 2019 23:05

Takže pan Svěrák hodlá ze svých daní dál podporovat byrokraty EU. Gen. sekretariát EU čítá 4 000 pracovníků a ta máme živit? Zvláště když přidělují dotace na počkání a žádná zodpovědnost v nich není. Je to naivní pohled na dění, kterého jsme svědky v přímém přenosu. V souladu s článkem mám hry pana Svěráka rád, ale rád bych, aby se k němu dostala například i tato informace, jak EU je pro naše hospodářství prospěšná:

Pro ty, kdož mají klapky na očích a nechtějí znát pravdu...doporučuji ke shlédnutí:

Cukrovar v Hrochově Týnci:

Do EU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - „ceniči zubů“ tehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst až z Bruselu. Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovar Hrochův Týnec:http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnější obrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!??

Byli jsme před EU, budeme i po ní, věřte si. Viz I.republika, zlatá, suverénní...Nebo - měli jsme 47 cukrovarů, máme jen tři. Na co ještě čekáme...?

0 0
možnosti
PN

Autor píše, že narazil na internetu...... a tam je výtažek prakticky jen o politice, sděluje tam pan Svěrák svůj pohled na politiku a vypráví o jeho boji za knížete ( který podle mě nemalou měrou přispěl k jeho porážce) a za pana Drahoše. Takto se vyhraňovat vůči jinému je určitě správné, proč si ale vy a vám názorově blízcí diskutéři, že jiný názor je špatný? Vážně chcete, aby všichni mysleli stejně a měli stejné, dle vás správné názory?

0 0
možnosti
JN

J36i89ř33í 61N60ě53m87e19c

16. 6. 2019 22:01

Je mi pana Svěráka tak trochu líto. Ne, kvůli jeho politickým názorům, ale proto, že nerozumí svému národu. Není přeci tak težké pochopit že jiný politický názor bude mít ředitel a jiný dělník, jiný živnostník a jiný zaměstnanec atd. Vlastně každy občan - volič by si mohl povzdechnou, že naprostou většinu ostatních voličů nechápe, jelikož při dnešním rozdělení parlamentu prostě volili jinak. Ale to přeci není důvod ohrnovat nos nad ostatními.

2 1
možnosti
ZD

Takový postoj nezaujímají lidé vyrovnaní, lidé kteří vlastní pílí něčeho dosáhli a lidé sebevědomí. Ostatní v tom nalézají svou oporu.

0 0
možnosti
Foto

Vše souvisí se vším, pan Svěrák je zastánce spíše anglického humoru a nikoliv buranské srandy, která se k nám line z východu. Jde o sféry vlivu legrace a tím tedy celkově toho, k čemu tíhneme . Samozřejmě - jeho humor je dočista jiný než ten od Trošky a od Ringo Čecha...;-)

7 1
možnosti
Foto

Humor (stejně jako hudba) má spoustu podžánrů. Ale vybrat si jeden a přilepit na něj nálepku "buranský", to je přesně to, co národ rozděluje. A při tom by stačilo tu nálepku vyměnit za neutrální "lidový". Já se osobně zasměju nad Cimrmanem se stejnou chutí jako nad Troškovými komediemi. A Monty Python mne pošimrá stejně jako Benny Hill.

10 1
možnosti
ŘK

Souhlas a karma R^.

Už jsem stejný názor psal u blogu reagujícího na volební parodii na Pelíšky, ale toto v podstatě to samé. Zastávám názor, že by se umělci, sportovci a jiné nepolitické známé osobnosti neměli moc angažovat v politických agitkách. Tím nemyslím, že by neměli mít vlastní politický názor a ať klidně svého favorita podporují. Ale minimálně by se mohli držet na uzdě, co se týče negativního vyjadřování k lidem s jiným názorem. Mám rád Járu Cimrmana, třeba Záskok znám asi nazpaměť, mám rád komedie se Zdeňkem Svěrákem, ale jeho vyjádření o "hloupnutí spoluobčanů", protože nefandili Schwarzenbergovi nebo Drahošovi, tak to mě zrovna netěší :-/.

15 2
možnosti
ZD

Mám stejný pocit a nemám potřebu cokoliv dodávat. Děkuji za vyjádření.

1 0
možnosti
RZ

Svěrák jako senilní důchodce nemá co mluvit o hloupnoucím národu . ..

Jako umělec je ovšem jeden z těch lepších ..

0 0
možnosti
BV

No nic, pane Nožičko. Rochněte se tu mezi těmi svými lžemi a manipulacemi - ale již beze mě.

1 5
možnosti
JN

Dokdy? Do zítřka? Nebo do pondělka? ;-)

4 0
možnosti
Foto

Národ nerozděluje pan Svěrák, ale rozmáhající se černobílé vidění světa. Tedy nálepky místo argumentů, bouchání pěstí místo diskuse a ze všeho nejvíc konzumace zpráv pouze z jednoho zdroje.

Národ, který chce být rozdělen, rozdělen bude.

7 0
možnosti
IH

I88v15o 67H78e67b79e19l44k85a

14. 6. 2019 13:56

Svěrák se nějak vyjádřil. Počítám, že svoje myšlenky i nějakým způsobem vyargumentoval, protože to dělá pravidelně. A pokud má pocit, většina českého národa má jiný názor, tak fajn.

Otázka, kterou si položím, zní: Má i druhá strana tak vyargumentovaný názor? Pokud ten pocit nezískám, je velmi snadné sklouznout k hodnocení, že protistrana je hloupá nebo omezená ve svém úsudku. Protože mě svojí argumentací nedokáže přesvědčit o svojí pravdě. A co víc nedokáže mě přesvědčit ani o tom, že se nedopouští argumentačních faulů a nepravd.

Klidně můžete mít jiný názor, když si ho podložíte argumenty založenými na jiných osobnostních preferencích. A já vám ho uznám, za pro vás správný. I když já budu mít jiný. A je mi zcela jedno, jestli se budeme bavit o politice, sportu, umění nebo o ženských.

Můžete mít jiný názor, ale měli by jste si schopni tento názor obhájit. Pokud nejste schopni ho obhájit, tak se přiznávám, že vám nerozumím. Protože pak se stáváte z člověka nadaného inteligencí a kritickým myšlením jen prázdnou nádobou. A prázdným nádobám nejde rozumět.

9 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

BV

Pane Nožičko - ukončíte toto další nesmyslné diskusní kolo tím, že už mi nesmažete ani jeden příspěvek? Nebo máte i nadále pocit, že pravdu zadupete do země mazáním nepohodlných příspěvků? Já jsem ochoten to "roztočené kolo" zastavit a své aktivity zde utlumit - ovšem pouze za předpokladu, že nesmažete už ani jediný můj příspěvek - a to jak zde, tak i ve všech jiných diskusích. Jste toho schopen? Nebo i nadále hodláte maskovat své manipulátorství mazáním příspěvků, které na něj upozorňují?

3 2
možnosti
JN

Pane Veverko, snad si nemyslíte, že bych vám poté, co jste v předminulé diskusi slíbil tohle:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190608_716710_blogidnes

a pak to hned den poté porušil, něco takového věřil. Tak naivní fakt nejsem. ;-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 1580
  • Celková karma 39,81
  • Průměrná čtenost 3246x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik