Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Zde jsem zaznamenal docela dobrý pohled na stav ...

Milion chvilek zmatení: Demonstrace se mohou změnit v nepoživatelnou politickou kaši

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/96038/milion-chvilek-zmateni-demonstrace-se-mohou-zmenit-v-nepozivatelnou-politickou-kasi.html

2 1
možnosti
Foto

Jsem ráda, že bude chvíli klid. Nechci tady nepokoje jako byly na Ukrajině, nebo ve Francii. Také to začalo pokojnými demonstracemi, které se vyhrotily v konflikt. Tento poklidný průběh nevadí, lidé se podívají zdarma do Prahy, poslechnou si pár koncertů a přednášek a zase je odvezou domů. Připomíná mi to nákupní akce, tam to bylo i s obědem, ale také s podmínkou zúčastnit se přednášky, popřípadě něco koupit, nikde vám nic nedají zadarmo, tady to byla jen účast a nějaký ten transparent do ruky.

Je demokracie, tak si ji užívejme každý po svém. Já, když zdraví dovolí, půjdu příště k volbám a budu si přát, aby tam šlo velké procento lidí a neopakovala se stejná situace jako je nyní, tedy nespokojenost těch, kteří většinou svůj volební lístek do urny nevhodí, ale později nešetří kritikou.

6 5
možnosti
BV

Dovolím si zde jen velice krátce upozornit (vyhradil jsem si zde možnost komentovat lži Nožičkových fanoušků), že to, že by byli demonstranti do Prahy na Letnou sváženi zadarmo, je sprostá lež. Jistě prohlásil to i Václav Klaus st., dokonce si i přisadil, že jsou mnozí dokonce "za demonstrování placeni" - ale i tak je to čirá lež (a to o tom placení je sprostota opravdu obludná). Vím jaká byla na Letné atmosféra, vím, že všichni mí mimopražští známí si cestu platili sami - a pokud někdo tvrdí, že "byli sváženi zadarmo", měl by buď podat nějaký tvrdý důkaz - a když ho nepodá, je to sprostý lhář. Václav Klaus st., stejně jako Marie Tomšíčková. A víc k sprostým lžím nemám co dodat - tak se prosím buď zamyslete a pokuste se příště nelhat - anebo si klidně lžete dál - a v lžích Václava Klause se klidně dál rochněte, paní lhářko (a je jedno, že možná "jen" papouškujete lež) Marie Tomšíčková.

1 2
možnosti
DR

Perfektní. Jste první kdo mě dneska pobavil. Karma. ;-DR^

3 0
možnosti
JK

A to je opravdu, co říci - s Vašimi vysokými nároky...

2 2
možnosti

Jiný výstižný postřeh:

"Do Prahy se včera odpoledne vydali lidé z celé republiky, aby dosáhli dosud nejmohutnějšího protestu za nezávislost justice a proti premiérovi Andreji Babišovi, jak nejčastěji zdůvodňovali svá rozhořčení. Prý tam bylo jen o něco méně lidí než na pověstné protirežimní demonstraci v roce 1989.

Šel jsem se na Letnou podívat, abych si udělal vlastní názor. Noviny a internet jsou zahlceny dlouhými komentáři, já se však domnívám, že vše lze říct velmi stručně. Bylo to vydařené letní pozdní odpoledne pro všechny povrchní nespokojence a plytké kritiky situace v naší zemi. Na povrch se drala desítky let nahromaděná frustrace všeho druhu zhmotněná a zosobněná do odporu k jediné osobě Andreje Babiše, a to za bezostyšné a nekonečně pokrytecké přímé, nepřímé či přímo skryté asistence právě ze strany původců, konstruktérů a autorů onoho vývoje, který vedl k dnešnímu žalostnému stavu naší země. Uplynulo třicet let od pseudorevoluce s jejím převlékáním kabátů, uplynulo třicet let zneužitých nadějí, třicet let vymývání mozků, v čemž se „vyznamenala“ zejména mainstreamová média."

13 7
možnosti
Foto

Jsem rád za listopad 1989 a užívám si svobodu. Pokud jste Vy převlékl kabát, nebo máte vymytý mozek, tak prosím mluvte jen za sebe. A jinak naše země se má mnohem lépe než před těmi 30 lety a to i ve srovnání s mnoha zeměmi světa.

9 1
možnosti
MV

Sem si kolem poledne říkal, kde je se svým komentářem pan Nozicka?... . A je tu a nezklamal.

7 2
možnosti
JN

Vy jste mě ovšem trochu zklamal, že jste se svým příspěvkem přišel až více než dvě hodiny od publikování mého článku... Obvykle to stíháte rychleji. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Pouhé ubohé vysmívání se těm, kterým se nelíbí zlodějny předsedy vlády.

6 5
možnosti
JN

Já myslím, že neškodí občas se na něco podívat odlehčeně. Samozřejmě uznávám, že je tady řada lepších blogerů - humoristů než já, ovšem jsem si téměř jist, že kdyby někdo napsal takhle ironický blog třeba o těch, co před 7 lety demonstrovali proti Nečasovo-Kalouskově vládě, tak ho naopak budete chválit. ;-)

4 0
možnosti
TT

Člověče, vy už to píšete jak Jirka Ovčáček!

14 3
možnosti
Foto

Coby takydiskutér také máte šanci se ,,vypracovat";-D

4 2
možnosti

Výstižné - a nekonfliktní. Své oponenty jste musel docela zaskočit. -usmívající se smajlík

8 2
možnosti
VS

Zaskočit? Neřekl bych. Preference pana učitele jsou zde poměrně známy a i tento článek je zcela v jeho stylu "ano, ale".

0 2
možnosti
PH

R^ nevíte, čim se ten Minář živí?

1 0
možnosti
TT

Živí ho Soros s Bakalou, tady jste pod blogem na té "správné" straně.

6 0
možnosti
SN

:-).......Já jsem to chvíli poslouchal a řečník zmínil 21. srpen! Ale pak jim došlo, jsou dovolené prázdndniny, "prázdná" by byla i Letná....v létě! R^R^R^

2 2
možnosti
DR

Z celého tohoto včerejšího divadla jsem viděl v TV pouze 5 minut a to tam měl zrovna výstup jakýsi Banga nebo jak se jmenoval. Dle titulků prý muzikant ale podobného kašpara jsem v TV snad ještě neviděl. Jestli jeho úroveň zpěvu je stejná jako byl ten jeho pubertální výstup, tak opravdu lituji jeho hudební fanoušky. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1580
  • Celková karma 39,81
  • Průměrná čtenost 3246x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik