Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Samozřejmě karma. Ale za článek tahle pravdoláskařská obskurní partička nestojí.:-)

11 6
možnosti
JC

Když už zmínili v petici rok 1968, měli také uvést, že až na pár postsovětských států jsou všichni, kteří nás tehdy přepadli, v EU: Estonsko, Lotyšsko, Litevsko, Polsko, Bulharsko, Maďarsko i Německo. A Ukrajina se tam taky cpe.

6 3
možnosti
Foto

A dokonce asi dva Rusové.

3 5
možnosti
JN

Samozřejmě že kritizovat mohou a je jejich nezpochybnitelným právem svou kritiku vyjádřit formou petice.

A taky se k obsahu jejich petice může kdokoliv vyjádřit.

5 0
možnosti
LW

L76e79o 38W32o77l61f

25. 9. 2014 13:04

Zjednodušeně řečeno, Zeman je váš favorit, kdo s ním nesouhlasí, dostane

nálepku. (uvědomělí umělci, pravdoláskaři). Jenže na štěstí máme demokracii a

každý si může psát petice jaké chce!

8 4
možnosti
JC

Demokracie je to, co pravdoláskařům hodně vadí. Oni jsou zastánci aktivistické politiky, nikoli zastupitelské demokracie. Vyvyšují se nad lidi a považují se za nadlidi, kteří přece všechno vědí lépe a ostatní by je měli následovat.

15 7
možnosti
AS

A51d16a55m 35S82t44a68v42a

25. 9. 2014 13:03

"David Černý...": Není to ten odborník přes hajzly?

15 2
možnosti
MM

Jen malinko k lásce a prvadě. Já láskou jsem nakažen, když jsem se narodil a maminka mne kojila, přebalovala, bdělá nade mnou, starala se o vše, co jsem ke svému začátku života potřboval a za to jsem mé mamince velice věčný. A pravda? o tom je život. Nejsem žádný odpadkový kontejnér, který pozře veškeré sviňsto. Každý do sebe absorbuje to, čím potom přetéká a činí a za to je zodpovědný.

9 0
možnosti
MB

Toto sa zrejme autora netýka. Jeho favoritom je Zeman a ten určite tieto aspekty (aspoň podľa toho, jak sa správa navonok) nepresadzuje a možno ani nepozná.

4 9
možnosti
BT

no tak kritizují, mají na to svaté právo pokud kritizují hlopě udělají ze sebe hlupáky,  dnes a denně je zde na blozích tisíce kritik na všechno

a co má být tak ať kritizují nebo by se to mělo zakázat?

4 0
možnosti
Foto

Ještě k nadpisu:

Z dosud dodaných a nalezených definic pravdoláskaře je evidentní, že jsem zatím touto smrtelnou chorobou nakažen nebyl. Ovšem politicky uvědomělý umělec také nejsem a přesto Zemana dlouhodobě kritizuji.

Prosím o definici nové škatulky, aby kádrovači měli kam zatřiďovat.

8 0
možnosti
KS

A ono snad z nadpisu článku vyplývá, že každý kdo kritizuje Zemana, musí nutně být pravdoláskař nebo politicky uvědomělý umělec?;-)

4 0
možnosti
RM

Pro mě je nejlepší definicí, pravdoláskař rovná se pokrytec.

11 5
možnosti
Foto

Tak to je asi tak 90% obyvatelstva, téměř veškerá polistopadová politická garnitura, včetně současné. 

No, já bych do takové definice neinvestoval. :-)

4 0
možnosti
MM

Pravdoláskaře, mám v tom zmatek, tím myslíte posledního, kdo to vyřknul, že konečne vyhrála pravda a láska nad lží a nenávistí, když Zeman v prezidentských vobách vyhrál a tím hlásajicím byl Václav Klaus? Tak v tom případě s vámi souhlasím, je to banda všivá.;-D

7 2
možnosti
  • Počet článků 1589
  • Celková karma 39,84
  • Průměrná čtenost 3227x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik