Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Čas od času si vzpomenu na tenhle citát: "Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem; nebyl jsem přece komunista. Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem; nebyl jsem přece sociální demokrat. Když přišli pro odboráře, mlčel jsem; nebyl jsem přece odborář. Když přišli pro Židy, mlčel jsem, protože jsem nebyl Žid. Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mě mohl zastat."

.

Tož tak:-)

12 1
možnosti
KS

Tento hezký citát se dá aplikovat na spoustu věcí, ale srovnání s článkem pod kterým diskutujete myslím dost kulhá.8-o

1 0
možnosti
MN

Dnes už bychom neměli ani ten zbytek státní suverenity, kdyby byl prezidentem kníže a byl obklopen lidmi jako je pan Vondra. Byli bychom jen další kolonií USA řízenou CIA.

Zaplaťpánbůh u nás za každého, kdo si zachoval zdravý selský rozum a je ochoten za náš stát jednat bez předsudků i s takovými zeměmi jako je Rusko nebo Čína.

22 13
možnosti
BM

No jo ovládali by nás zlí agenti CIA. Jak to zpívá Pepa Nos: "Já jsem agent sí aj ej, jsem nebezpečnej a jsem zlej.....";-D

Paní kolegyně, to přece nesmysl...

I když na druhou strane lépe být ve stínu mrakodrapů daleko od Moskvy....... :-P

8 8
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,28
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik