Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Vás udivuje, že byla Zemanova slova vytržena z okntextu?

Mně ne. Média už ani nic jiného, než že lžou a manipulují, nedělají. A když dostanou patřičný pokyn ze správných míst na Malé Straně prostřednictvím svých majitelů, tak tuplem.

35 3
možnosti
PS

P72e60t73r 84S83k80á95c21e92l

17. 1. 2015 23:23

Zde se potvrzuje pořekadlo našich předků, stále platné: "Čí chleba jíš, toho píseň zpívej".

1 0
možnosti
MN

R^ +K  a pobavila mne diskuse, stale titiz exoti ;-D

1 10
možnosti
BM

Pane Nigrin, koho myslíte těmi exoty??? Že máme poněkud odlišný názor nežli Vy neznamená, že můžete je ponižovat...Takže klídek!!!

5 0
možnosti
JZ

V podstatě to samé co nyní Miloš Zeman hlásal už dříve nějaký Adolf Hitler.

6 39
možnosti
ZS

hehe, potrefená husa se ozvala. ale já Vás (i s Vašimi názory) raději uvidím v nějakém hlídaném zařízení. i pro Vaše dobro, protože jste nebezpečný i sám sobě.

3 2
možnosti
KZ

K38a72r35e13l 64Z22i60c84h

16. 1. 2015 16:50

přestože jsem volil knížete, byl jsem připravenej Zemana jako prezidenta vzít a doufal jsem, že se začne chovat státnicky, bude sjednocovat, atd. - bohužel po událostech posledních měsíců ho nemůžu už ani vidět, cítit, nic..! nicméně - v tomto případě souhlasim, sice má jako obvykle tendenci montovat se do věcí, kterejm pořádně nerozumí, ale média tady taky zaslouží pořádnou porci kritiky, pokud šlo skutečně o kontext, kterej Zeman zmiňuje, vyznívá ten výrok - byť stále kritizovatelnej - podstatně jinak.  Btw i když jsem silně proti Zemanovi, poslední dobou moc nevim, jaký noviny a webstránky mám číst.. idnes mi připadá (mj.) proti zemanovi až tendenčně, Lidovky a Mladá Fronta patřej Babišovi - a je to poznat, kritiku Babiše aby tam jeden pohledal - Hospodářky jsou zase pro mě osobně moc ekonomicky zaměřený... Respekt mi stále připadá v pohodě a  všechno lepší než žumpa typu Parlamentní listy, ale situace na mediálnim trhu nic extra.

12 3
možnosti
BM

Naprostý souhlas. A v jednom musím souhlasit s panem Nožičkou, že se tam nenašel jediný novinář, který by žádal po prezidentovi bližší vysvětlení. Třeba otázkou, koho tím mýslí pod pojmem "určitým způsobem handicapovaní"....

20 0
možnosti
MS

Dojímá mě, jak se vždycky vynoří vykladači, kteří nám přesně vyloží, co tím kterým výrokem chtěl Zeman vlastně říci. Přitom stačí prostě přiznat, že Zeman opět šlápnul do něčeho měkkého, mazlavého a nevábně vonícího. :-P

8 29
možnosti
EH

Zeman řekl svůj názor, že je proti zrušení praktických tříd. Neslyšela jsem nic o tom, že by prezident nemohl mít vlastní názor. Předpokládám, že má i plno kontroverzních názorů, které se líbí novinářům, ale ty se otiskovat nebudou.

29 3
možnosti
JN

J48i96ř84í 62N11o36s17e20k

16. 1. 2015 12:06

Ten hon na prezidenta je už únavný - a to říkám s tím, že mám proti němu řadu výhrad. Ale TOHLE? Není to facka za prohlášení "muslime, když se ti tady nelíbí, spakuj si uzlíček a zmiz"? Protože takhle chytat za slovo, to je šikana.

36 2
možnosti
JT

Nikdo ho nechytá za slovo, ale za názor. Že by muslimové vlastnili média a odborníci na dané téma měli blízko k islámu?;-D

1 8
možnosti
JZ

Zemanův výrok o postižených dětech obhajují pouze postižení jedinci.

3 30
možnosti
JZ

Nožička je bohužel mimořádně špatný učitel. Takoví lidé jsou tragédii našeho školství, a pak se nelze divit, že má tak špatnou úroveň.:-(Rv

1 34
možnosti
VP

no Vy jste tedy myslitel ... on Vás učil ... jen se ptám, když máte tak dobré informace ;-)

10 1
možnosti
SN

:-)   Zieglere, co do toho motáte Putina !  Vám se o něm snad už zdá !  RvRvRv

19 0
možnosti
PV

P20a59v84e91l 93V61é82b85r

16. 1. 2015 11:08

Nechci hodnotit správnost, či nesprávnost výroku pana prezidenta, ale uvědomte si jedno: Cokoliv prezident řekne, je podrobeno podrobnému zkoumání a cokoliv se dá vytržením z kontextu použít proti němu, je takto i použito. A stádo spokojeně bučí.

29 3
možnosti
JT

To stádo (podle vás) ho volilo. Takže asi tak úplně spokojené nebude.

2 9
možnosti
  • Počet článků 1589
  • Celková karma 39,86
  • Průměrná čtenost 3227x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik