Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Velmi přesné shrnutí celé akce, kterou jsem se snažil trochu sledovat.  Díky!!!

4 1
možnosti
Foto

Nechtěl jsem na rozpravu  dívat a kdyby manželka televizi nezapnula nedíval bych se. Pak jsem byl rád, že ji zapnula a díval jsem se na to se zaujetím a zejména perfektní projev byl paní Němcové opírající se o argumenty, kterou jsou i mě známé. Doufal jsem že to mnoha lidem otevře oči. Ale jak se říká, komu není dáno zhůry v apatice nekoupí.

4 3
možnosti
FS

Paní Němcová by, pane Kindle, měla zejména podrobně rozebrat vládu pana Nečase (pardon - paní Nagyové). Celou dobu se chovala jako mistr světa, byla přece předsedkyní parlamentu, a nedávno jsem ji slyšel, že za situaci na úřadu vlády či ve vedení strany vůbec nemohla, prý byla bezbranná,  že vždyť ani ona se nemohla jen tak objednat k rozhovoru s předsedou strany a premiérem - vše jí musela schvalovat bývalá prodavačka.

8 3
možnosti
Foto

Hlavní náplní práce opozičních poslanců PČR je "celé dlouhé hodiny pořád dokola žvanit o ničem".

4 4
možnosti
PK

P51a51v23e49l 46K18u87l67a

27. 5. 2015 11:08

ono těch koaličních také :-/:-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 1589
  • Celková karma 39,88
  • Průměrná čtenost 3227x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik