Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Matematika v té podobě, v jaké se vyučovala v době, kdy jsem byl na školách, a mám silné podezření, že i v dnešní době... je skutečně imho ztráta času.

Uměl bych si představit předmět třeba zvaný logika, který by zkoušel mozek žáků rozvíjet poněkud jiným směrem, než biflování vzorečků a zákonitostí, které vesměs po zbytek života opravdu nepotřebují...ve své podstatě si člověk ve většině oborů vystačí s tročlenkou, rovnicí o jedné neznámé a ofc základními početními úkony :)

2 1
možnosti
JH

J20a23n 16H64a76v57r88d19a

2. 9. 2016 16:01

Matematika fungovala v osnovách odjakživa a nic jiného ji nenahradí.

2 0
možnosti
JH

Novinářku - písálku nemusíte zesměšňovat.

Stačí, když něco načrtne; pokud se pozná, že to má být česky.

0 2
možnosti
MN

Myslím, že pan Nožička novinářku nezesměšnil - naopak. Spíše vyslovil společenskou formu uznání, když vysekl poklonu, že možná formuluje text lépe než on. (no u řady novinářů bych o tom dnes pochybovala)

1 0
možnosti
GH

Plne souhlasim s Vasim clankem a specielne s 2 poslednimi paragraphy; ziji od 1968 v Kanade, delal jsem 24 let u IBM...a byl jsem sokovan ze i vyssi manageri se na schuzich primo vytahovali tim, ze neumi spocitat procenta

3 0
možnosti
MN

;-DMyslíte to s významem matematiky hezky a správně! Ale nežijte v iluzi, že používání logiky (ke které matematika vede) je něco ,co politici a zákulisní všeovládající kmotři vidí u "plebsu" rádi ;-D

3 0
možnosti
JN
BM

Milé děti kolikrát vám musím vysvětlovat že poloviny z jednoho celku jsou vždy stejné. Stále nechápete, ale to asi bude tím že větší polovina třídy nedává pozor.

8 0
možnosti

potká profesor matiky Roubíček Kohna ve Vídni a zděsí se, že je obchodníkem?Vždyť jste vždycky z matiky propadal, s čím obchodujete? Kupuju v Korutanech brambory po šilinku za kilo, a ve Vídni je prodávám za 4 šilinky. A z té čtvrtiny si docela dobře žiju;-D

2 0
možnosti

ach jo, a kde je psaný, že by si redaktorka opravdu třeba ty tři čtvrtiny nevybavila?;-D

1 0
možnosti
ZH

;-D;-D

Joo, ale to ještě nebylo sociální, zdravotní a finančák. :-/

0 0
možnosti
Foto

Zlomky nejsou špatné, ale pro běžný život nejsou úplně praktické. Mnohem jednodušší mi připadá vyjadřovat se v procentech. Asi není úplně účelné říct, že se něco zvýšilo o jednu dvacetidevítinu...

0 1
možnosti
MT

Jo jo, dejte mi prosím 25% chleba a 12,5% másla...

3 0
možnosti
MV

nikdy jsem je nepochopil, a pravdou taky je, ze jsem je uz NIKDY nepotreboval, jak mi tvrdily vsechny ucy matiky...

2 2
možnosti
JK

Vzpomínám si na scénku z knihy "Viking Vike".

Náčelník Zlatovous: "Dáme vám desetinu jako podíl z kořisti."

Náčelník Halvar: "Desetina je málo, chceme jedenáctinu!"

:-)

11 0
možnosti
MS

"Tož dajte mi šestnáctku slivovice ..."

"Ná, osmička by ti nestačila, ty ožralo?"

A dodneška stařenka Pagáčová nevědí, čemu se její Jura tak smál ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik