Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Babiš není žádný anděl ale ve vládě maká nejvíc. Zbytek koalice rozdává peníze a uplácí voliče. Koalice i opozice včetně naši TV má jediný program: Dostat Babiše z politiky. Já si vážím každého kdo dokáže dát práci byť jedinému člověku. Kritiky kteří nic nedokázali a jsou celý život přisáti na rozpočet moc nemusím. Pane Babiš ,přeji vám co nejlepší volební výsledek.

2 8
možnosti
JN

Podívejte, já Babiše za řadu věcí také chválím a ani to v médiích nejvíc kritizované EET rozhodně není taková katastrofa, jak mnozí před jeho zavedením strašili. A v byznysu opravdu dokázal hodně, byť kromě toho, že odvádí státu vysoké daně, také čerpá vysoké částky ze státních dotací.

Ale pro mě je prostě nepřijatelné, aby byly vicepremiérovi či kterémukoliv členovi vlády tolerovány takové manýry, jaké Babiš zejména v poslední době předvádí. A k té Vaší větě, že zbytek koalice rozdává peníze a uplácí voliče - i přes to všechno je největším populistou v současné vládě právě Babiš.

4 0
možnosti
Foto

Myslím,že se naše názory moc neliší.. Já si přeji aby byl pan Babiš přes všechny jeho chyby příštím premiérem. A to proto ,že nikoho lepšího nevidím a on za tři roky ukázal ,že umí řídit stát i Agrofert. Zajímá mne koho by jste tam chtěl vidět vy a proč ? Třeba to přehodnotím.

2 0
možnosti
JN

Já myslím, že není ani tak rozhodující, kdo bude premiérem (zda to bude Babiš, Sobotka nebo někdo jiný), ale to, aby byla koalice sestavená tak, aby koaliční partneři spolupracovali a nikdo v ní nevydíral druhé a byl ochoten dělat kompromisy. Což si myslím, že v současné vládní koalici jakž takž funguje.

0 0
možnosti
VD

Vy asi věříte na neposkvrněné početí ....!?

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1581
  • Celková karma 39,90
  • Průměrná čtenost 3244x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik