Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"...Banášová se mi líbila...její šarmantní vzhled..." Noo;-D Ale co, každý máme nějaký vkus...;-D;-D

5 0
možnosti
MN

Mimochodem, nemyslím si, že je to s tou slovenštinou u mladých Čechů a češtinou u mladých Slováků tak zlé.

Proběhly už 4 ročníky Česko - slovenské superstar, kterou sledují především mladí lidé. Vždy tam moderoval jeden český moderátor a jeden slovenský moderáror, i porota byla namixovaná. No a tu první ČS superstar moderovala právě Adéla Banášová a Leoš Mareš. Tak bych řekla, že ji Češi jako moderátorku dobře znají.

3 1
možnosti
MN

Adéla Banášová je naprosto fenomenální moderátorka. Já se dívám na některé její talk show programy na slovenských kanálech mnohdy jenom kvůli ní. Je to vždy moderátorský koncert.

Moc to nechápu, jak někomu může vadit jazyk našich pokrevních bratrů Slováků. A pokud tomu někteří mladí dnes už hůře rozumí, tak ať se učí, neuškodí jim to.

17 5
možnosti
DK

Nezabudnem na vylet/1987/, ked sme mierili z Holica do Hodonina a niekto na cely autobus zakrical: " Colná a pasová kontrola, pripravte si doklady a cestovné doložky.Vtedy z toho bol obrovský výbuch smiechu. O pár rokov skutočnosť.

Je zaujimavé, že nepoznám na Slovensku ludí, čo by povedali, že nerozumejú česky. Všetci dokážu komunikovať so susedmi, pozerať filmy, počúvať v rádiu, ale čítať v tomto jazyku niektorí problém majú. Nikoho som nikdy nepočul básniť o tom aká je čeština krásna reč. Nerozdiel od kopec ľudi v Čechach(našťastie ich zas nie je tak veľa), ktorí my hovorili, ako zle rozumejú slovenčine, ale jedným dúškom, ako sa im veľmi páči a radi počúvajú slovenské pesničky. Prišlo mi to vždy vtipné.

Nedávno bola v kinách premiéra Anjel pána II.. Chceli sme ísť s manželkou na to do kina, ale keďže to bolo v slovenčine, tak sme si to rozmysleli. Ani jeden sme nemali chuť na film s dabovaným Trojanom.

Nám sa nevelmi páči dabovanie slovenských a českých hercov, radšej by sme, ich videli počuli v originále je jedno v akom jazyku.

Je vela filmov, ktoré máme radi buď v slovenčine , ale zase iné v češtine.

napr. -S tebou me bavi svet- si neviem predstavit v slovenčine, alebo Popelku

Sokoliar Tomáš/kral sokolu/ sa podľa mňa v češtine nevidaril.

Téoriu veľkého tresku mám radšej v slovenčine.

28 0
možnosti

R^;-D Slovenština je fakt hezčí;-D

1 1
možnosti
Foto

moje dcera, ročník 1980 už slovenštině nerozumí, pro ni je to cizí jazyk.

4 1
možnosti

Můj bratr, ročník 1980 rozumí slovenštině stejně jako já. Nerozumí jen ruštině, kterou už ve škole neměli.

4 3
možnosti

Zajímavé, že vulgárnímu ministru financí však rozumí a vůbec jim nevadí, že je to Slovák :-)))

11 1
možnosti
Foto

To asi ty koblihy :-)

2 2
možnosti
Foto

I26v52a77n 24M79a29r41e28k

6. 3. 2017 20:22

Pracoval jsem na Slovensku pár desítek let, takže p.Banášová mi vadit nemůže ,stejně tak jako např.můj oblíbený herec M.Labuda, či má "srdeční záležitost" *No Name* atd.. . . . . . Jen jedno si nedovedu představit ,že by ve slovenské televizi účinkoval moderátor jako je např Rey Koranteng. To by na Slovensku vypuklo snad druhé SNP R^

3 2
možnosti
VF

Padesát let až do 1.1.1993 jsem žila v Československu.

Když už jsme "rozvedení", zůstaňme alespoň přátelé bez hloupého handrkování.[>-]

24 1
možnosti
JH

Rovněž jsem přepnul až po Maslákovi :-)Bylo to inteligentní moderování, slovenština je v takovém případě jen nevýznamný detail

7 1
možnosti
Foto

Vy jste asi jediný bloger zde s kterým se v půlce blogů neshodnu vůbec, ale druhou vesele karmuji, což je tento případ...

10 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,78
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik