Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a29r32d50a 95F76a32r92s93k18ý 6325243

Sorry jako. Tak si porovnejme Babiše a současnou a minulou politickou galerku. Nebudu tady popisovat jména shrnu výsledky vlád. Pád Klausovy vlády 1997 po krachu ekonomiky - privatizační kejkle a ČKA. ČSSD kejkle kolem OKD (ještě neskončilo) , kejkle kolem arbitráži NOVA a kejkle kolem Lidového domu, KDS-ČSL byla při všem a hlavně při všech lumpárnách na MO. KSČM byla u všeho. ODS podraz na Paroubka - Kubiceho zpráva, Klausovo jmenování Topolánka jako premiéra. TOPka spolehlivě vyčistila pod vedením Kalouska státní kasu ruku v ruce s ODS (Síťovkář Nečas - to byla trapárna od počátku). Po vládách tzv pravice a KDU-ČSL se nacházel stát vždy v katastrofální stavu hospodaření a pak ta pravice jako odešla (Klaus, Nečas). Paroubek měl státní kasu naplněnou a hle co naše rudá pravice vymyslele - Kubiceho zprávu. Babiš dokázal nemožné kasa je opět plná a podívejme kdo se motá a slintá kolem plného korýtka a blbě žvatlá. Jen mi není jasné k čemu ČSSD potřebuje zvyšovat daně když je kasa plná? To by se měli voliči ČSSD dotazovat. Babiš není ani lepší a ani horší než ta lůza, která si říká Standardní politické strany a Pražská bažina. Budu za sebe tvrdit, že to jsou větší šmejdi. Taktéž tvrdím, že Slovák, oligarcha má jiné starosti než blaho Českého státu, ale když může bý Štětina s jeho minulostí europoslanec - pak je možné všechno.

0/−2
10.5.2017 9:24
Foto

L76e74o52n48t71ý52n41a 43C21h11v94á82t21a47l83o27v16á 1523605316

Pokud je kasa skutečně plná a žádný problém nehrozí, k čemu potřebujeme hlídat každou babku na trhu při prodeji jarních kočiček? Protože eee jsem nevěděl, jaké jsou druhy podnikání? Takže jinak, až bude kasa skutečně plná, bude možné snížit daně, zjednodušit výběr daní až na dřeň, osekat výjimky z výjimek, zákon o daních z příjmů bude max na jednu A4, v lepším případě úplně zrušen. Státní dluh zmizí v nedohlednu, sociálních případů na hranici přežití výrazně ubyde a na důchod si radostně našetří každý sám, do té doby nelze o žádném lepším příštím hovořit, soryjako.

+2/0
11.5.2017 1:04

T24o67m66á43š 31Z64m59e90k 7179435673748

Babiš není svatý, ale pokud se opravdu na tu nahrávku podíváme, tedy poslechneme, bez emocí a nebudeme si hrát na přívržence Babiše, nebo jeho zapřísáhlého protivníka, tak opravdu musíte mít pocit, že ten redaktor mu vše násilím podsouvá. To není

"tak co pro mě dnes máte?" "Tady ty úžasné informace ze spisu" "No to je super, to se bude hodit, tak to laskavě zveřejněte před tím jejich sněmem"

Místo toho je tam podlézání a podstrkování materiálu, a že by se to mohlo Babišovi hodit a že to zařídí a kdesi cosi. A Babiš je opravdu pasivní. Máslo na hlavě má. Místo, aby ho odpálkoval, tak nakonec řekne, že bude lepší, když se to zveřejní tehdy a tehdy. To není ovlivňování. To bylo doporučení. Babiš neřekl "Zveřejníte to tehdy a tehdy". Ale zase, je to na úhlu pohledu a každý, jak zastánce, tak odpůrce si tam ten svůj úhel pohledu najde.

Mimochodem, zajímavé, jak vše vyplouvá na povrch až teď. Zajímavé.

0/0
10.5.2017 8:27
Foto

D94a18l65i36b68o51r 61B54a77r49t51o64š 5344480387579

přesně tak to je....je to celé jen obrovská hra proti Babišovi je to hon na čarodějnice...

Kdysi se naši mocipáni zbavili Špidly a poslali ho do BRUSELU, protože jim zpřetrhal "penězovody", dnes jim je trhá Babiš....a do Bruselu ho určitě nepošlou....to by se možná nelíbilo majitelům "penězovodů" v Bruselu...

všimněte si , jak je to perfektně provedené..jak se lidem do hlavy něco nasouvá.....prvně to bylo, že .."ta žlutá všude v krajině to je takový hnus..." pak to byla řepka, pak to byly dotace, o nichž šířil bohapusté lži Kalousek několik měsíců..až se naplnilo české úsloví....100x opakovaná lež se stane pravdou..a pak následovaly další kauzy a neustálé obviňování a používání slov lhář, podvodník a tak podobně.....je to psychologicky velmi schopně postavená dlouhodobá manipulace....a když si někdo dá takovou práci...pak to asi musí stát za to...tedy ty obrovské sumy, které se valí danými penězovody........

před lety, kdy se říkalo, že se korupcí ztrácí v republice asi tak 100 miliard ročně jsem se dal do počítání a mně to vyšlo jinak...mně vyšlo že se nám tu ročně ztrácí zhruba jeden další státní rozpočet...cca kolem 1000 miliard a to je moc.... to systém neustojí....a proto Kalousek snižoval výdaje pro lidi a naopak jim zvyšoval platby..aby se naplnily penězovody....jde jen o to kam přesně vedou....a přes jaké adresy..a je možné, že Babiš tohle ví.....a proto je pro některé aktéry v naší politice nutné se ho zbavit, zdiskreditovat a umlčet.........

0/0
12.5.2017 10:27

V92l15a86d50i57m11í10r 18T17e19m26l16í91k 1495367771437

Také to shrnu : u jednoho socana byly odposlechy vyhodnoceny jako nelegální, a to nebyly sestříhané !!!, a vedly pak téměř k osvobození gaunera, a jiný socan sestříhané odposlechy bere jako nezvratný důkaz !! Slovy klasika - je cosi shnilého ve státě českém...[>-]

0/−1
10.5.2017 8:17

Z29d86e13n81ě56k 57B64á89r15t53a 6739252117180

U socana neuspěly nahrávky u soudu,u veřejnosti je to jiné.Dříve oslavovaný Rath je politická mrtvola a nikdo by si o něj neopřel ani kolo.Babiš by měl dopadnout přesně stejně....

+2/0
10.5.2017 8:37

D81a35n12a 97T11e55n27z27l93e18r 5560282585343

Proč? Ve skutečnosti jsou tohle jen zástupné argumenty. Skutečnost je taková, že prostě musí pryč, protože donutil řadu lidí, aby konečně platili daně.

0/−2
10.5.2017 10:08

Z55o62r37a 23Š73u31l15c61o35v74á 6454569327599

Škoda jen, že nedonutil také sám sebe:-/

+2/0
10.5.2017 12:55

D51a57n35a 91T15e10n44z79l89e51r 5350312265113

Pomlouváte jen, nebo máte nějaké důkazy, že pan Babiš neplatí daně?

0/0
12.5.2017 11:09

J92a93n 35R38i98c39h44t52e25r 5602512793125

Ony byly ty "Babišovy" nahrávky použity u soudu jako důkaz? To mi nějak uniklo...8-o

0/0
10.5.2017 9:24

V30l10a36d61i53m32í66r 75T46e81m63l22í57k 1895747711857

...čtěte mě řádně - píšu, že "jiný socan" je bere jako důkaz....

0/0
10.5.2017 10:04

Z87o51r14a 14Š68u40l49c17o57v91á 6244989417739

Už jsem to někde psala ...napadlo mě, jestli to nejsou spíš jeho vlastní nahrávky (činnost bezpečnostní divize Agrofertu je snad každému známa), které mu někdo ukradl...A teď něco pro zasmání:

Učitelka: „Pepíčku, někdo počmáral dveře na záchodě, nebyls to ty?“

Pepíček: „To mě nezajímá. O tom se nechci bavit.“

U: „Počmáral jsi je, nebo ne?”

P: „Franta snědl Honzovi svačinu!“

U: „Počmáral jsi ty dveře?“

P: „Ty dveře byly hnusné a špatně natřené. Kdo je natíral? To je skandál!“

U: „Tak jsi je počmáral, aby byly hezčí?“

P: „Ale dveře mě nezajímají – na sousední škole taky kdysi někdo počmáral dveře.“

U: „Počmáral jsi ty dveře, nebo ne?“

P: „A co ta svačina? Proč se neptáte na ni?“ U: „I na to dojde. Ale teď se ptáme tebe: Počmáral jsi ty dveře?“ P: „Proč se ptáte mě? Mě to nezajímá...“ U: „Je to tužkou, jakou máš jenom ty, tak se tě ptáme.“ P: „To mě ale nezajímá – a vás by taky nemělo. Vás by mělo zajímat to, co mě – mě zajímá svačina, tak proč vás ne? Je to kampaň! A co ta sousední škola? Tu vyšetřujte...“ U: „Počmáral jsi ty dveře?“ P: „Proč mě nenecháte domluvit? Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta. Dveře. Nezajímá. Kampaň! Svačina. Franta...“

+5/0
10.5.2017 8:14

T50o35m97á23š 79T63a88t80í98č58e35k 5560212700258

:-))

0/0
12.5.2017 7:54

J50a49r69o79s39l72a10v 74N97á61p68r85s54t94e40k 6525766

Na celé záležitosti kolem těch upravených nahrávek mě zaráží především to, že dosud nikdo pana redaktora nepožádal o vydání nesestříhaného originálu.

A taky by bylo celkem jednoduché požádat pana redaktora, aby vyklopil, kdo si u něj ty nahrávky objednal a kolik mu zaplatil. Ale o to nějak není zájem.

+2/0
10.5.2017 7:16

J14i18ř23í 86K59r75á93t18k95ý 3160522554

Přibil tvrdí, že on to nenahrával.

+1/0
10.5.2017 9:06

J78a21r28o78s90l17a52v 54N28á11p11r50s59t98e61k 6215766

A vy mu věříte?

0/0
10.5.2017 9:11

J44o84s67e16f 58N51o13ž56i38č89k72a 5745711439666

Přibil je pro mě absolutně nedůvěryhodný člověk, ovšem bývalý jiný redaktor MF DNES o něm říká:

„Nastoupil původně do reportérského oddělení, odkud byl ale po řadě rozporů se svými bezprostředními nadřízenými už v létě přesunut mezi komentátory. I přesto, že jeho texty, velmi často namířené proti ČSSD, byly podle jeho šéfů obvykle mizerně vyzdrojované, neměly jasnou strukturu a budily podezření, že vznikly na čísi objednávku. Pro editory pak byly jeho práce postrachem a občas je dokonce odmítali vydávat. Přesto byl redaktor nepochopitelně zařazen mezi redakční elitu."

Viz: https://echo24.cz/a/wNkqy/pribil-byl-jen-pesak-babis-a-vedeni-mf-dnes-jeho-roli-znali-pise-exkolega

Přišlo by mi proto zvláštní, že ten, kdo po celé roky působení v MF DNES psal tak horlivě proti ČSSD, by chtěl Babiše potopit. Pravda, mohl teoreticky být někým podplacen, aby přešel na druhou stranu. Ale každopádně to ukazuje, že texty na něčí objednávku v MF DNES skutečně vznikaly.

0/0
10.5.2017 9:30

J56a29r29o49s49l16a62v 87N86á96p57r12s17t72e36k 6595236

Mezi redaktory MF Dnes se už pár zajímavých kousků našlo. Takže nic nemůže překvapit.

0/0
10.5.2017 9:53

D82a41n60a 30T83e49n29z69l24e31r 5620262785793

Jak lehce lidi skočí na vějičku. Asi vás ještě nikdo nikdy nevydíral s uměle vytvořenými maily, nahrávkami... :-/ Tyhle "důkazy" by sice u soudu nikdy neobstály, ale na poškození pověsti to stačí.

Příznačné je, že ten, kdo někomu pověst poškodil, teď řve, že ten někdo musí pryč, protože má přeci skandály a špatnou pověst.

Držím Babišovi palce. R^

+2/−9
10.5.2017 7:09

Z56d67e43n92ě40k 79B22á70r69t81a 6969802187100

Proč mu držíte palce?To fakt nevidíte,co je to zač?Tihle revolucionáři,kteří mají pocit,že volbou dravého dábla vyženou čertíky a nastane "dobro" jsou opravdu nebezpeční.Zrovna nedávno jsem slyšel rozhovor skuinky duchodcu.Těšili se na to až Babiš vyhraje a spolu s komunisty tady udělá "pořádek",také máte takové představy....?

+5/0
10.5.2017 7:29

J49a95r83o11s39l59a90v 40N81á45p72r79s98t79e34k 6835986

Já tedy Babišovi palce nedržím, myslím, že to nepotřebuje.

Ale když si uvědomíte, že proti Babišovi stojí takový ryzí charakter jako Kalousek, pak není divu.

0/0
10.5.2017 7:59

Z70d17e27n11ě43k 72B79á95r79t11a 6219702787330

Kalousek by měl z politiky odejít.Takhle slouší vyčuránkum Babišova typu jako strašák,před kterým je třeba lid "zachránit".A dost lidí jim tuhle pruhlednou taktiku "žere"....co na tom,že "zachránce" je mnohem horší než Kalousek,ten je proti Babišovi neškodné jehně...

+1/0
10.5.2017 8:48

J12a40r29o30s28l47a61v 86N29á87p26r85s97t29e60k 6795416

Myslíte, že Babiš si Kalouska platí? To by byly dobře investované peníze.

0/0
10.5.2017 9:05

D46a84n81a 35T72e89n98z15l33e14r 5150592575783

Víte, on svatý mezi nimi není ani jeden. Když bych si měla vybrat mezi těmi, kdo stát jen odrbávají a jedním, který je mu také přínos - tak je ta volba naprosto jednoduchá.

0/−1
10.5.2017 8:08

Z68d12e21n69ě48k 79B58á16r46t46a 6839872397840

Babiš odrbává stát víc než všichni dohromady,toho jste si nevšimla?A ten přinos?Snad si proboha nemyslite,že uspěšná ekonomika a zvyšující se platy jsou zásluha Babiše.;-)Já osobně budu volit mladé politiky,kteří nemají pochybnou komunisticko-estábáckou minulost,mají čisté ruce a nevlastní nedemokratickou stranu,kde se před nimi o své kariery třesou jeho spolustraníci,v mnoha případech zaměstnanci.Kdo to je?Vybírám mezi Piráty a Koalicí KDU STAN,ještě nejsem rozhodnut.Babiš to určitě nebude...

+1/0
10.5.2017 8:44

T57o73m59á44š 98Z68m74e84k 7959965393508

Víte co je paradox? Když se kouknu, kolik Agrofert zaplatil na daních a o kolik víc by zaplatil, nebýt těch dluhopisů, tak furt to vyšší číslo a výrazné, je v kolonce zaplaceno. A každým rokem zaplatí tolik, kolik vy nezaplatíte za celý život. Ale ano Babiš okrádá stát. Ne jako ten chudák drobný podnikatel, co má nový bavorák a každým rokem píše do daňového přiznání, že jeho zisky jsou na nule.

0/0
10.5.2017 9:11

J30a25n 93R43i56c36h71t18e56r 5822852583225

Připočetl jste k těm nezaplaceným daním třeba dotace ze strany státu? Alespoň ty, o nichž se ví, to by stačilo...;-)

0/0
10.5.2017 9:27

J10a81r39o48s45l51a84v 60N23á56p58r53s69t59e87k 6135836

KDU je pro vás mladá strana?

0/0
10.5.2017 9:12

D15a23n40a 96T58e43n22z12l89e56r 5260302375733

Máte nějaké důkazy, nebo je to jen "se to říká".

0/0
10.5.2017 9:21

J87o10s32e97f 85C45h45ý60l55e54k 5897167679440

Proč nechává v klidu ČT pana Sobotku ? Odpovídám si sám . Zpívá podle not z Bruselu a klaní se Merkelové. Může být v klidu- Jsme kolonie západu. Já jsem za Babiše přes všechno co na něj vytáhli rád. Ten člověk v životě už něco dokázal. Svatý není ale já nikoho lepšího zatím nevidím.

+3/−5
10.5.2017 6:19

Z89d86e75n82ě14k 72B76á71r28t24a 6519482277450

Babiš je ted bojovník proti EU....?Tak on "neklaní" Bruselu a Merkelové,ale jejich peníze hrabe pod sebe plnými rukama....Vy jste fakt komik;-)Bakala toho v životě taky hodně dokázal,toho volit nebudete?

+1/−1
10.5.2017 6:35

J54o94s68e39f 85N81o70ž52i46č61k11a 5675471549676

Údajné Sobotkovo eurohujerství bych do tohoto opravdu nepletl. A jak už napsal nade mnou pan Bárta, i já si myslím, že Babiš by o dotace z EU přišel velmi nerad. ;-)

0/0
10.5.2017 9:34

M85i17r52o75s76l22a13v 79K42u25l64h96a25v81ý 5189562471

Můj dojem je, že nahrávky jsou staršího data, byly zatím u ledu a měli posloužit až těsně před volbami. Sobotkovy boty a Babišova sveřepá neústupnost urychlily jejich zveřejnění. Ale z obou stran se ještě jistě dočkáme převratných odhalení.

Nicméně o Sobotkově propadáku v podobě OKD se mluví jako o chlebě už léta a nic se neděje; zvykli jsme si.

P.S.

Jiné žhavé téma se mně zde stalo osudným a proto už žádný článek nenapíši; viz ten poslední http://kulhavy.blog.idnes.cz

+2/0
10.5.2017 0:26

J27a10r15o60s85l59a30v 85N73á46p50r24s81t46e35k 6325146

Ony především ty nahrávky jsou upravené. Takže jen sám pan redaktor ví, z kolika rozhovorů je to poslepováno a o čem vlastně původně s panem Babišem plkali.

+1/−1
10.5.2017 7:49
Foto

D42a16l97i71b49o32r 51B24a35r24t30o84š 5554700377149

nevidíte onu krásnou propracovanou gradaci??? prvně vadila žlutá barva v přírodě, pak vadila řepka, pak vadily dotace..ovšem žádné nebyly..byly to jen Kalouskovy lži...a nyní poslední tah odvolání nejschopnějšího ministra...a ještě před tím..jeho obchodní tahy....které ovšem s politikou nemají nic společného....a úplně nejposlednější tah...několik nahrávek..tajných a odposlouchaných.a přesně načasovaných.....tedy špionážní práce....a vůbec není jasné, jestli nejsou dané dohromady z jeho mnoha projevů...a přesto si na to lid skočí...nejde o žádné obvinění či o rozsudek soudu..jen o podezření...a tak vás podezírám i já ze něčeho..a jak se takovému podezření budete bránit?..........

Ale pokud se pamatuji, již jsem vám to jednou vysvětlit..ale jak tak vidím, asi se mi nepodařilo vysvětlit podstatu....což mne ovšem u vás překvapuje...a to velice....

Jak to, že se v tisku nepropírá Sobotka a jeho úloha jako ministra financí, kdy prodal OKD za 2 miliardy a pak dostal o další dvě navíc..i když hodnota byla kolem 56 miliard....to je vyloženě podvod na tomto národu..a podezření, že si Sobotka z toho něco nechal je obrovské..protože...proč by to jinak dělal že...a česká média mlčí....a ani tohle vám nepřijde zvláštní..copak opravdu nevidíte ten hon na čarodějnice...byl by to důkaz že se lidé ve své jednoduchosti a prostoduchosti za posledních pár set či dokonce tisíc let vůbec..ale vůbec nezměnili.....i když si myslí o kolik jsou chytřejší...

+8/−10
9.5.2017 22:44
Foto

L62e49o46n48t16ý98n57a 31C89h13v75á62t64a59l78o39v73á 1203485126

Žádné dotace nebyly? To myslíte vážně?

Nechci se zastávat Sobotky, ale předem určená hodnota něčeho nikoho nezajímá, všechno má hodnotu jen takovou, za jakou to někdo koupí. To je dnes in tvrdit, že cosi mělo hodnotu x a nějaký podvodník to prodal za méně. Otázkou je, jestli neproděláme víc, když si to necháme ve vlastnictví. Ale to byste měl minimálně tušit. Je evidentní, že těžba uhlí v současné době rozhodně není na vzestupu. Zaměstnávání spousty horníků s platem a důchodem 1A je přežitek. Zejména pak z důvodu ekonesmyslných opatření. Zkuste si zatopit uhlím a soused Vás udá, kontroloři Vám vlezou do baráku a v téhle době chcete prodávat OKD za velké peníze? Zkusit to můžete, otázkou je, kdo to koupí.

+8/−3
9.5.2017 23:13

M57i75r76o76s63l45a59v 44K98u10l27h74a22v19ý 5289952871

Babiš bral a bere dotace jako každý jiný zemědělec a měl by je i bez funkce ve vládě.

Při hodnocení čachrů kolem OKD zapomínáte na byty pro p. Bakalu zadarmo a na 100 miliard vyvedených mimo!!!

+4/−4
10.5.2017 0:11

A83l96e42x57a76n81d46e56r 88N59o75v45á90k 2208445324344

Agrofert po vstupu do politiky uspěl v 95% výběrových řízení pro stát, oproti 18,5% před vstupem do politiky A.B. Agrofert čerpá 7,6 x více dotací, než před tím, než se stal Babiš min.financí. Agrofert zvýšil zisk 3x oproti době, než vzniklo hnutí ANO. Opravdu má Zeman pravdu v tom, 85% obyvatel této země tvoří blbci ?

+10/0
10.5.2017 6:06

J56a86n 71R69i83c70h49t22e32r 5882842113495

Nezlobte se, ale ta čísla mi přijdou dost vysoká. Existuje k nim nějaký skutečně důvěryhodný zdroj? Díky.

0/0
10.5.2017 9:30

J54a40n 81R51i89c22h15t54e80r 5922402303745

Že Bakala dostal byty byla v podstatě akce už ministra Dlouhého, který v rozporu se zákonem zahrnul byty do privatizace jako součást OKD, proto se dostaly k Bakalovi "zadarmo".

+1/0
10.5.2017 9:30
Foto

D85a82l98i17b88o82r 52B87a62r41t34o27š 5984360927449

myslím to vážně..ty dotace o kterých se šířil Kalousek prostě nebyly , protože být nemohly a Kalousek to věděl, a přesto národu několik měsíců lhal..a česká tv ho nechala tyto lži neustále opakovat tak by se ze x opakované lži stala pravda...a tak se i stalo....

Mohlo se to prodat za víc...a nezlobte se na mne ale vy asi ekonomka nebudete..že? a jestli jste..proboha tak běžte vrátit diplom....Prodej OKD se uskutečnil před 13 lety

0/0
10.5.2017 9:30
Foto

L54e91o61n55t48ý14n44a 62C49h30v31á26t78a74l92o41v49á 1193835656

Takže Agrofert žádné dotace nepobírá? To myslíte vážně?

Zkuste být trochu konzistentní. Na jedné straně tvrdíte, že je třeba zavést zaručený příjem, protože na dveře tluče robotizace. Na druhé straně tvrdíte, že OKD má obrovskou cenu a přitom největší problém prodeje je propouštění. Jenže k čemu horníci, když "zítra" budou těžit roboti. Kdo by to koupil draho s horníky a jejich byty, když zítra budou těžit roboti, kteří nepotřebují byty, stačí nějaký sklad a k tomu už je dávno pryč doba, kdy hitem byla těžba uhlí, kalení oceli a válcování plechu. To ani nemluvím o tom, že ani těm komoušům se těžba uhlí nedařila a nakonec mrzli, protože se pokoušeli topit mazutem. Svět se mění a kdo chvíli stál, však to znáte.

O ekonomickém pohledu ani nemluvě. Stát provozuje OKD a stojí ho to nemálo peněz ročně, zisk nic moc, protože těžba uhlí už tolik nenese, takže je to vlastně prodělečný podnik. Každý schopný podnikatel prodá prodělečný podnik za málo a je rád, že se toho zbavil. Jen stát se pokouší prodat prodělečný podnik draze a prodej oddaluje, protože do udržení sype peníze druhých a jak známo z cizího krev neteče.

Budete ochoten provozovat květinářství v zapadlé uličce prakticky bez zisku jen z toho důvodu, že nenajdete kupce, který by to vzal za 56 miliard? V tom případě do toho jdu, budu Vaším zaměstnancem, celý boží den se budu dloubat v nose a Vy mi budete platit královskou mzdu a můžete předvést Vámi obdivovanou německou sociální v praxi. Pokud do toho nejdete, napište proč.

+1/0
11.5.2017 0:44
Foto

D23a24l98i12b57o61r 91B98a57r33t89o85š 5224190367119

váš problém je že těžko chápete...já jsem jasně napsal, o které dotace se jedná..a které Babiš nikdy nedostal..a pochopitelně agrofert pobírá dotace nárokové na hektar, tak jako každý jiný zemědělec............

takže pro vás po lopatě....je mnoho druhů dotací, některé jsou nárokové, některé jsou na projekt, některé vysoutěžené, a některé jsou pro spotřebitele....a ty Agrofert nedostane...konfuzní, že? a přesně v tomto bodě jste jasným příkladem normálního českého občana....neví, ale mluví...a tím šíří mylné myšlenky, které ovšem naprostá většina těch ostatních normálních občanů prostě jen bezmyšlenkovitě převezme...a tím se ničí celý národ...

OKD mělo obrovskou cenu....jakou má dnes si netroufám říci ale asi bude OKD VÍCE ZADLUŽENÉ, než KOLIK MÁ DNEŠNÍ HODNOTY, TAKŽE NÁKUP OKD dnes je vyloženě ztrátový obchod....

Nejdu do toho, protože vaše konstrukce je nesmyslná...ale....a především se nemáte dloubat v nose, to vám v životě v ničem nepomůže..možná, byste se měla učit francouzsky, nebo anglicky či německy a tak dále...znáte to, že....kolik jazyků ovládáš, tolikrát jsi člověkem......

0/0
11.5.2017 7:44
Foto

L78e74o35n81t48ý46n67a 68C60h35v18á86t47a91l77o89v51á 1363315406

Dobrý úkrok stranou, jen to na věci nic nemění, protože dotace jsou pořád za stejné peníze, jedno jestli nárokové, na projekt, nebo má poskytovatel povinnost podpořit nějakou hloupost a řeší to vyčíslením výše dotace, vždy jde o přerozdělování prostředků, na kterém daňový poplatník prodělá.

OKD mělo obrovskou cenu? V čem ta cena spočívala? Obrovskou cenu má něco, co většina lidí chce, potřebuje a je ochotna zaplatit a k tomu se v současné nebo nedávné době dá těžko počítat těžba uhlí. Uhlím topí proti dřívějším dobám zlomek obyvatel, uhelné elektrárny chtějí zelení zavřít, protože jsou neekologické, doba se změnila a potřeba těžby uhlí klesá. Kde se při klesajícím odbytu bere obrovská cena? Nákup OKD před 13 lety byl ztrátový obchod.

0/0
12.5.2017 1:02
Foto

D91a58l96i86b21o44r 15B26a39r45t13o69š 5484910627749

to není úkrok stranou..vy nejste ekonomka a tak bych raději si dovolil doporučit více poslouchat a méně se vyjadřovat....existuje názor a ten je velmi špatný, že jakékoliv dotace jsou špatné...dotace..jsou nástroj vlády jak řídit ekonomiku státu..a je to nástroj legitimní...a velmi prospěšný...ovšem jako dynamit může trhat skály a z kamenů se staví domy, je možná dynamit použít i na trhání lidí...a přesně tak je možné dotace využívat smysluplně anebo je zneužívat...

OKD mělo velikou hodnotu v době prodeje....uhlí chtělo mnoho lidí....a i export...a společnost měla našetřeno.a jen v roce po prodeji vydala OKD 6MLD zisku..čistého...tedy 1,5 x tolik kolik byla kupní cena.....

je vidět, že neznáte čísla tohoto obchodu a jen velmi neobratně hájíte své již dávno ztracené pozice v tomto našem malém exkurzu do ekonomie...

0/0
12.5.2017 10:04

A82n12t27o75n56í40n 51R31e52č14e60k 9645552106440

R^R^

0/0
9.5.2017 22:39

J84a87r95o18s29l76a48v 69A13n40d50r38ý24s32e48k 6475554399139

Dobrý den pane Nožičko, já to vidím trochu jinak. A řekl bych, díky za Babiše. Když se všechna ty podezření ukáží pravdivé, ať si ho zavřou až zčerná a pak pošlou zčernalého zpátky na Slovensko. Ale pořád to nějak nikdo pořádně neřeší, pořád se jenom opakuje podezření podezření, ale pořádné obvinění a trestní oznámení nikde. To mě na tom zaráží. A proč teda říkám díky za Babiše? Protože kdyby tam nebyl, ten arogantní miliardář, který to vede po svém a používá úplně stejné špinavé praktiky, jako všichni ti ostatní, tak by se nám ta žumpa nikdy neodkryla. Hezky by si hráli ty svoje svatouškovský bezzubý bezobsažný předvolební hry na to, jak všichni budují demokracii, jak jsou to dva tábory. A občan si může vybrat, oranžovou nebo modrou. Takhle začíná vyplouvat na povrch co jsou tam všichni zač, takže čím déle se jim ho nepodaří zlikvidovat, tím více se toho na ně dozvíme. Pokud se neodhalí přímo jejich špinavosti, tak alespoň uvidíme čeho všeho jsou schopni. Takže si občan možná nebude chtít vybrat ani jednu z těch dvou barev, protože jsou obě stejně špinavé. Je to pro volby velmi poučné.

+6/−3
9.5.2017 21:19

J16o48s19e54f 82N61o17ž74i43č16k83a 5495701389116

Dost často s Vámi pane Andrýsku souhlasím, v tomhle se ale nejspíš neshodneme: jednak je otázkou, kdyby někdo na Babiše trestní oznámení podal, za jak dlouho by příslušné naše orgány věc vyšetřily (jsem přesvědčen, že do voleb určitě ne...) Ono navíc to jeho jednání ani není na trestní oznámení (byť to, že dle poslední nahrávky věděl o úniku policejních spisů a neoznámil to, možná ano), ale především zde jde o to, že je zcela nemorální, když někdo zneužívá vlastní média k očerňování svých politických konkurentů a ještě navíc opakovaně lže, že tak nečiní. A to je i podstatou mého blogu

+5/0
9.5.2017 22:01

Z27d80e52n83ě43k 96K44l41o23b45o15u11č36n98í14k 2669150356511

Vážně si myslíte, pane Nožičko, že si pan Babiš koupil prodělečná média, jen aby oživil objektivitu mediálního prostředí. Samozřejmě, že v tom byl kalkul. Vážně si myslíte, že jiné informační zdroje, za neprůhlednou mlhou, platí a drží nad hladinou bytostní demokraté, a jen ministr financí to kazí. Je to válka názorů, která za totáče nebyla. Dnes máme tu výhodu, že si můžeme vybrat a některé pravdy přijmout, jiné odmítnout. Co je ale fajn, že se také, byť okrajově, můžeme účastnit.

+4/0
10.5.2017 0:09

J93a94r75o42s22l55a21v 12A14n63d29r90ý79s10e23k 6145664939719

Máte pravdu pane Nožičko, že ty naše orgány by to nevyšetřily do těchto voleb, a asi ani do těch příštích. Kdoví jak to dopadne s tím živým spisem, už z toho začínají nějak couvat. A co se týče těch medií, myslím, že se po nich chce té nezávislosti trochu moc. Ony jsou jeho, takže by byl div, kdyby byly objektivní. My víme, že jsou jeho, tak bychom k nim měli přistupovat s ostražitostí a s vědomím, že nám asi neservírují čistého vína. Horší mi skoro přijdou media, o kterých si zase my myslíme, že jsou naše (třeba ČT, na SIPO mi to aspoň píšou každý měsíc, že si je platím), u těch nepředpokládáme, že by nám podávaly něco jednostranně. A ony, prevíti jedni, jo.

+3/0
10.5.2017 0:13





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.