Diskuse

Hurá, maturanti se v matematice o 1,5% zlepšili!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No - když ubude propadlých o 1,5 procentního bodu, sníží se počet propadlíků (původně cca 21,5 %) o 7 % původního počtu. To není málo. Když chce někdo psát úvahu, měl by vědět, že relevnantní je to relativní snížení, tedy těch 7 %.

0 0
možnosti
Foto

A v ČJL o 1, 3% zhoršili. Ale ještě nejsou souhrnné výsledky slohů - to bude dalších několik procent. Info na mém blogu. :-) Pokud se tam zastaví paní Vlková, doufám,. že si mezitím udělala letošní didakťák a našla přívlastek neshodný, zeugmu i nepřímou řeč ve Vančurovi. Úroveň maturity z ČJl se nesnížila - jen se změnily preference - místo životopisů se studenti učí pojmy a analýzy. Pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

H60a75n21a 53V82l87k28o78v51á

20. 5. 2017 18:24

Paní Valíková, myslím, že jste mne žádala abych vaše články nečetla (ostatně i před vaším napadením na FB zcela jiné blogerky - kde byla řeč o jejích vlasech, nikoli o vašich článcích ;-) - jsem vás četla spíše výjimečně) a já se vesměs vaším přáním řídím.

A myslím, že tak jako máte ráda svoji moc nad studenty (tak trošku jsem pochopila co to znamená když si na někoho zasednete;-)), tady vaše příkazy znamenají žádost nebo doporučení. A ačkoli jsem si didaktický test otevřela, pochopila jsem, že by to znamenalo nejméně 2 hodiny mého času a to se přiznám, že vcelku nemám.

Něco jiného je občas zareagovat v diskusi, což je zpestřením třeba jinak nudné kancelářské práce a něco jiného je soustředit se 2 hodiny nad něčím co mne neživí.....

Možná o prázdninách. Vy jistě svých 5 km denně v období maturit také neplavete, že;-)?

Co se týká maturit - možná se v ČJ změnila kritéria, možná k horšímu, nicméně asi nejde říct, že je maturita stejně obtížná jako před 30 lety. Dokládají to zkušenosti i jiných vyučujících (co třeba již tehdy učili) například v odborných předmětech na průmyslovkách nebo matematikářů jak píše autor, pod kterým diskutujeme.

0 0
možnosti
Foto

problémem není maturita, ale její úroveň a kvalita.

Já jsem maturoval na průmyslovce před padesáti lety a když porovnám náročnost maturity tenkrát a dnes, mám pocit, že jsem absolvoval VŠ.

Psal jsem to vícekrát, ale zopakuji to znova - pokud bude pokračovat současný trend, dočkají se maturanti otázek z velké násobilky a vyňatých slov.

6 0
možnosti

Autore, ti kuchaři a číšnici nebudou dělat své povolání celý život. A bez maturity nikde leé placenou práci neseženou a budou nekvalifikovaní.

0 0
možnosti

Dnes když máte maturitu můžete se ucházet o celou škálu profesí. Třeba teď nově je v Ostravě práce asistenta prevence kriminality v MHD. A tam je potřeba maturita. A nikoho nezajímá, zda ty maturitní znalosti opravdu máte. takže s výučním listem můžete dělat čím dál více méně prací. Srovnejte to třeba s rokem 2000 nebo s 90 lety. A navíc nevím proč bráníte si lidem dodělat v budoucnu maturitu. Je strašně totalitní si myslet, že ten, kdo se v 18 letech vyučí už si nikdy nedodělá maturitu. V tom případě byste na učební obory nedostal vůbec nikoho kvůli takové nízké perspektivitě.

0 0
možnosti