Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zeman může udělat úplně cokoli, a přesto se vždycky "hůl na jeho bití najde".

Někdy si říkám, že by mohl oznámit udělení nejvyššího státního vyznamenání třeba Schwarzenbergovi, Kocábovi, Báře Štěpánové, Dienstbierovi, Horáčkovi a dalším, protože pak by nastalo obrovské divadlo s tím, že tito všichni by demonstrativně a ostentativně takové vyznamenání odmítli, protože by se nechtěli od takového prezidenta Zemana "ušpinit" (a pokud by přece jen někdo z nich takové vyznamenání přijal - stal by se "vyvrhelem" a odpadlíkem "vyšší pražské kavárenské"). Rv

21 8
možnosti
MT

"Někdy si říkám, že by mohl oznámit udělení nejvyššího státního vyznamenání třeba Schwarzenbergovi, Kocábovi, Báře Štěpánové, Dienstbierovi, Horáčkovi a dalším, protože pak by nastalo obrovské divadlo..."

Ani já jsem nemohl přehlédnout, že zastánci pana Zemana na něm často nejvíc oceňují jeho talent dělat dusno. Podle mě to není pro prezidentování moc užitečné, ale kdo jsem já - jen další volič, stejný jako ti, co to dusno vítají:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,02
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik