Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a74r74t51i97n12a 14M62o27u63d80r92á 7560863406979

Halt Ordnung....

+2/0
13.6.2017 21:42

D56a63n27i52e85l 41T18o60m49á96š 6231768788882

Pachateli těchto útoků přitom vždy byli lidé původem ze severní Afriky či Blízkého východu

Zdroj: http://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=608952

Úplně vždy ne, co takový Dortmund, že??

0/0
13.6.2017 18:40

J60o16s51e21f 19N35o61ž88i57č24k67a 5315831569696

Té Vámi citované větě ovšem předchází text: "Stačí si totiž vzpomenout na sérii několika vražedných útoků, ke kterým došlo vloni v létě v Čechům blízkém Bavorsku, a především na teroristický útok v německém hlavním městě."

A Dortmund opravdu v Bavorsku není... :-P

Vím samozřejmě, nač narážíte: že útok na fotbalisty Dortmundu byl zprvu mylně připisován islamistům. To by se samozřejmě stávat nemělo, ovšem na druhou stranu by tento incident neměl být omluvou proto, že ve většině případů teroristických útoků v Evropě pachateli islamisté jsou.

+5/0
13.6.2017 18:58

D91a31n42i10e57l 41T79o41m17á85š 6611668248112

To ani Berlín není v Bavorsku.. Já to vzal tak nějak celkově. A já tím nechci omlouvat tu naprostou většinu případů, kdy pachateli jsou islamisté, jen bych úplně netrval na tom slově "vždy".

+1/0
13.6.2017 19:20
Foto

H10a87n37a 82V37l12k73o51v44á 9775154452674

Kdo chce psa bíti, sluníčkovou hůl si najde;-)

+2/−2
13.6.2017 20:25

D15a12n84i63e56l 60T89o57m74á80š 6751308568802

já tím nechci omlouvat tu naprostou většinu případů, kdy pachateli jsou islamisté

To mi moc sluníčkový nepřijde.

Btw: dnešní střelba v Mnichově byla prý v režii normálního Němce, alespoň tak jsem to zatím četl..

0/0
13.6.2017 20:40
Foto

H74a43n35a 56V67l47k86o57v35á 9395474552534

O té ovšem v tomto článku nebyla řeč. Stejně jako o Dortmundu a ani o dodávce bez řidiče co dnes přejela ženu u nás. Kromě vás to sem nikdo neplete - naprosto logicky - nemá to souvislost. Na rozdíl od těch islamistických útoků o kterých je řeč a ztracených islamistů v logické souvislosti.

O skutečnosti, že polovina zaregistrovaných migrantů je nedohledatelná snad ani nechci mluvit...

+4/−1
13.6.2017 20:50
Foto

R94a49d85e64k 94P21o73l73i38c31k31ý 6141163331534

Ano pro lidi jako Vy má vždy souvislost jen to co Vám "hraje do not"Rv

0/−1
14.6.2017 7:27
Foto

H34a17n61a 62V80l30k98o17v19á 9305464972804

Zato pro lidi jako Vy se najde vždy jen jedna souvislost - každý kdo se mnou nesouhlasí je rasista!;-)

+2/−2
14.6.2017 13:07

D57a76v54i26d 11V17l93k 6176875258797

Zajímalo by mne, kdy jste tam naposledy byl? Fascinují mne ty rádoby fundované závěry poté, co jste si na Idnesu přečetl jeden článek.Je sranda jak jsme my Češi odborníci na německou politiku a doma volíme Zemana Bábiše.

+4/−2
13.6.2017 17:57

J19o81s17e46f 22N13o52ž61i23č42k32a 5285771849746

Když Vás to tak enormně zajímá: naposledy loni na podzim - konkrétně v Hamburgu na fotbale a pár týdnů na to pak v Bavorsku na poznávacím zájezdu. A Vy?

+5/0
13.6.2017 18:26

J32o95s41e76f 44N57o23ž92i25č61k75a 5155131989386

A jinak: ty zmínky o vražedných útocích v Bavorsku vloni v létě, o teroristickém útoku v Berlíně, o několika zmařených letošních útocích... - na to by Davide opravdu přečtení jednoho článku na iDNES nejspíš nestačilo. :-P

Ale s Vámi debatovat o tomhle tématu je holt těžké...

+5/−1
13.6.2017 18:31
Foto

L46u45d91ě80k 52M98a23z62u94r16e76k 7840836481349

Naprosto souhlasím! R^

+6/0
13.6.2017 15:34

P57e76t40r 36B83r97o74d21s80k31ý 5956883905839

..... tak to neni špatný,- enem 351 ?!,- horší to bude až sa zradikalizuje ten milas a půl co jim tam přistál,- ....... ale ti už sa ztrácat nebudou, - naopak,- pudou napřímo a budou sa tem chlubitVEU!

+4/0
13.6.2017 15:09

P45a96v49e62l 84K94u86c36h96t41a 4746191437464

Ztrácí se nejen radikální islamisté. Četl jsem, že z desetitisíců nově příchozích do Itálie zhruba polovina zmizí do ilegality.

Píšete, že většina politiků je striktně proti kvótám. TOP na rozdíl od ODS nikoliv.

+9/0
13.6.2017 14:09

J69o67s72e38f 54N89o13ž98i73č76k24a 5405711339216

V článku píši o současných vládních politicích. Ale jinak máte samozřejmě pravdu.

+1/0
13.6.2017 16:20

Z58d56e19n31ě77k 59B18á36r31t98a 6529472317790

Už jsme přijali 12 uprchlíku.To už je ta přijatelná mez?Pokud jde o Německo,zatím jediný uspěšný teroristický utok provedl Tunisan,který nedostal azyl a čekal na vyhoštění z Německa.Při počtu migrantu a uprchlíku,kterých je v Německu přes jeden milion se našel jediný člověk,který jménem islámu zabíjel...na rozdíl od nás v Německu nehysterčí a "vlastenecká" Alternativa ztrácí podporu a to vše v zemi,kde je mnoho uprchlických center zřízeno v uvolněných školních tělocvičnách a uprchlíci a migranti se mohou volně pohybovat.Dovedete si představit tu hysterii u nás,kdyby uprchlické centrum vzniklo ve vyklizené školní tělocvičně a jeho obyvatelé se mohli volně pohybovat...?Němci mají problém,ale zvládají ho obdivuhodně.K nelibosti a nepochopení zdejších "vlastencu" kancléřka posiluje a volby drtivě vyhraje.Taková je Německá realita.

+6/−11
13.6.2017 14:07

P98a60v73e63l 38K50u22c57h66t44a 4106801467334

Hovořil jsem s mnoha Němci - Ossis i Wessis. Divil byste se. Překvapilo mě, že vytýkají především nízký "skill" a pracovitost. "Odlišnost" kultury mimo pracovní dovednosti a návyky byly až na 2.místě. Z Wessis nejvíce remcají Bavoři. I jejich vláda i když zdánlivě drží partu.

+1/0
13.6.2017 14:17
Foto

F72r47a53n33t62i25š47e84k 65Ř86e64h85ů61ř40e51k 7392116529803

Jak vzrostla kriminalita v Německu? páchaná imigranty?

0/−1
13.6.2017 14:21

Z29d74e26n50e75k 42H82r97d10i89n74a 9310969233840

Celková kriminalita lidí s migrantským pozadím je mírně vyšší než u Němců. Přičemž u Syřanů, Afghánců, Iráčanů je výrazně nižší než u Němců. Navyšují to lidé ze severní Afriky či Balkánu (Albánci, Kosované, Srbové, Makedonci).

0/0
19.6.2017 23:47

Z62d82e55n29ě84k 16B41á24r93t86a 6989512887810

Ani mínus realitu nezmění, "vlastenci" z Alternativy padají pod deset procent a Merkelová se blíží ke čtyřiceti.Němci dobře vědí,že hysterie,strašení a vyvolávání nenávisti nikdy nic nevyřešilo....

+5/−5
13.6.2017 14:22

P16a37v42e57l 98K26u57c56h96t76a 4896781267474

U nás migranty-islamisty neudržíte. Mizerné dávky, mizerné platy, jejich příbuzní, kteří mohou pomoci jsou na Západě. Přijali jsme statisíce Ukrajinců. To je málo?

+6/−1
13.6.2017 14:49
Foto

H93a89n65a 67V72l76k76o67v83á 9815664742874

Pokud ovšem neprojde nápad na jednotné sociální dávky. Potom by tady pro ně byl ráj ....

+4/−1
13.6.2017 15:02
Foto

K60a31r62e76l 90M92a26s92e61k 9414728979956

Kdyby měli občanství, žejo? ;-D

+1/−1
13.6.2017 15:14
Foto

H36a16n85a 77V39l15k88o93v29á 9145304402774

Vy jste neslyšel o návrhu Angely Merkelové na jednotné sociální dávky, které by migranty udržela na území těch zemí, ve kterých nechtějí být?

Vtip je v tom, že tyto dávky by se občanů s občanstvím netýkaly. Takže naši důchodci by brali ty své dvanáctitisícové důchody, zatímco migrantům bychom museli platit takové dávky jako jsou v Německu. Což je asi náš průměrný plat.

Chápu, že nečtete "bulvár" ale běžná média byste číst mohl...než se začnete vyjadřovat.

+9/−2
13.6.2017 16:12
Foto

R22a14d48e53k 60P89o33l38i95c35k43ý 6981983851104

Píšete hlouposti.

Žádné jednotné socialní dávky nikdo nikdy nenavrhoval.

+1/−6
13.6.2017 20:16
Foto

V53l42a57d91i69m76í49r 70Š81ť15a52s60t84n92ý 1411276415463

Ne, zatím je opravdu nikdo nenavrhl, nicméně se o nečem takovém otevřeně diskutuje: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Do-nebe-volajici-Ptali-jsme-se-jak-je-to-v-CR-se-socialnimi-davkami-pro-migranty-EU-pry-zvazuje-razny-zasah-478509

+1/−1
13.6.2017 21:41
Foto

R22a80d21e54k 18P80o81l73i66c39k79ý 6511783391294

Ne o jednotné výši nějaké dávky se nikde nediskutuje. S tím přichází jen obskurní media typu PL, které si vymýšlí realitu.

Ostatně i oni píší:

„Jako komise navrhujeme, aby byly v EU harmonizovány azylové procedury i právo na dávky pro žadatele o azyl. Pokud by k tomu došlo, nepotřebovali bychom žádné kvóty, protože by polevila přitažlivost zemí jako Německo, Rakousko, Dánsko a Švédsko,“ uvedl člen CDU Günther Oettinger

To nemá s jednotnou výší dávky nic společného, Jen se mají sjednotit podmínky za jakých mají na dávky nárok, ne jejich výše.

0/−1
13.6.2017 22:03
Foto

J87a50r86o55s38l70a11v 71P42t65á48č18e39k 4472449641184

Co řekl si jen domýšlíte z ne příliš povedené formulace, kterou použily PL. Ten pá řekl přesně to, co píše pan Šťastný, jen Vy tu fabulujete a lžete.

http://zpravy.idnes.cz/eurokomisar-oettinger-azylove-pravo-harmonizace-fvg-/zahranicni.aspx?c=A160809_100858_zahranicni_aha

+2/−1
14.6.2017 3:09
Foto

R12a62d85e14k 87P97o33l76i19c94k19ý 6191893401354

Kde tam je citace eurokomisaře, že dávky mají mít stejnou absolutní výši?

0/−1
14.6.2017 6:46
Foto

R22a41d96e52k 54P70o13l74i21c19k77ý 6881693721524

Ne nediskutuje.

Jen si to obskurní plátky typu PL cucají z prstu aby si zvýšily čtenost.

Návrh byl:

„Jako komise navrhujeme, aby byly v EU harmonizovány azylové procedury i právo na dávky pro žadatele o azyl. Pokud by k tomu došlo, nepotřebovali bychom žádné kvóty, protože by polevila přitažlivost zemí jako Německo, Rakousko, Dánsko a Švédsko,“ uvedl člen CDU Günther Oettinger

A PL z toho udělaly jednotnou dávku.

Ve skutečnosti jde o to, že se sjednotí za jakých podmínek je na dávku nárok- ne její výše.

0/−1
13.6.2017 22:06
Foto

H35a32n74a 71V49l26k53o25v98á 9515624782284

V čem by potom spočívalo ono "polevení přitažlivosti"?

+1/0
14.6.2017 6:58
Foto

R75a90d62e52k 35P22o95l96i50c90k20ý 6461973861744

Například v tom, že budou mít výrazně větší šanci získat mezinárodněprávní ochranu-např. v ČR je to aktualně velmi těžko dosáhnout. nebudou po dobu azylového řízení někde zamčeni jak ve vězení.......

U nás a v některých dalších zemích pak mohou mít i lepší podmínky k životu díky tomu, že uprchlíků není tolik a lze pro ně tak snáze zajistit ubytování, rekvalifikační kurzy, práci.....

0/−1
14.6.2017 7:25
Foto

H93a19n19a 62V14l66k68o86v44á 9285904192674

K nám přilétlo na náklady naší neziskovky asi 50 křesťanů, nebyli zavření, naopak jim bylo nabízeno bydlení v běžném bytě a přesto to vzali horempádem do Německa.

Dalším aspektem je, že pokud po dobu azylového řízení nebudou "někde zamčení", začne se jich polovina ztrácet jako v Itálii. Navíc ti, co azyl v Německu nedostali a měli být vráceni do svých domovských zemí jsou k nenalezení v 95%.

Jenomže tyto souvislosti Vy nechcete vidět a žijete v nějaké utopistické teorii. Ctí Vás pouze to, že na rozdíl od jiných zde to není Vaše póza, ale skutečně tomu věříte.

+3/−1
14.6.2017 13:12
Foto

R25a96d10e90k 91P84o98l29i56c35k62ý 6561753541844

Nevím co myslíte? Irácké křesťany tak těch víc než půlka u nás zůstalo a normálně funguje.

Stejně jako se ví o většině těch co nedostali azyl.

Já právě na rozdíl od Vás souvislosti vidím a vidím to, že pomoc uprchlíkům celkově funguje v mnoha zemích velmi dobře. A ano jsou případy lidí co zneužívají systém, ale takoví jsou v každé velké skupině lidí a ti ostatní nijak nemohou.

Na lidi jako jste vy platí přísloví "kdo chce psa bíti vždycky si hůl najde"Rv

0/−3
14.6.2017 15:07
Foto

H40a63n34a 50V38l77k30o88v42á 9105734612164

To, že popíráte zprávy a statistiky k Vám tak nějak patří.;-) Podle Vás to funguje dobře třeba ve Švédsku, které si už spočítalo, že na štědré sociální dávky migrantům při jejich rostoucím počtu v brzké budoucnosti nebude mít peníze (rozhovor v DVTV s českou publicistkou žijící ve Švédsku, jméno si bohužel nepamatuji, je to tak 3 - 5 měsíců) nebo v Německu, kde migranti sami občas zapálí nějakou ubytovnu? Nebo v Itálii (stačí si přečíst - i přes bulvární grafiku- články blogerky Moniky Pilloni)?

Víte, pane Polický, řadím Vás do stejné škatulky jako pana Petříka, se kterým také téměř nikdy nesouhlasím, ale považuji ho za slušného člověka. Proto Vám teď nepošlu řadu smajlíků, ale znovu Vám zopakuji, že si žijete ve svém vlastním, teoretickém světě.

(P.S. Koukněte se třeba dneska aktuálně na Reflex. http://www.reflex.cz/clanek/komentare/80030/uprchlicke-kvoty-eu-jsou-totalni-nesmysl-ale-cesko-by-melo-prijimat-migranty-a-to-nejen-ukrajince.html..)

Většinou sem odkazy nedávám protože se mi to po pár měsících nechce hledat, nicméně tohle jsem četla dneska.

A teď se s Vámi loučím, mám nějaké rodinné povinnosti.

+1/−2
14.6.2017 15:42
Foto

R14a27d33e44k 13P37o81l53i89c29k54ý 6231873551474

Tak jistě Pilloni a publicistka žijící ve Švédsku to jsou dokonalé statistické zdroje.;-D

PS. Nějak divné, že ty migrantky žijí v těch strašidelných zemích a ne třeba u nás?;-D

+1/−1
14.6.2017 15:52
Foto

H83a55n15a 37V21l83k56o80v92á 9495794882934

Zřejmě si tam pořídily rodiny, práci, bydlení....

0/0
15.6.2017 13:14
Foto

R17a67d90e27k 32P92o24l38i12c28k53ý 6481723401494

A tutéž možnost odmítají dalším co do těch zemí chtějí přijítRv

PS, Pokud by to opravdu v těch zmích jak líčí tak by tam nezůstaly.

0/−1
15.6.2017 13:29
Foto

H43a79n36a 50V32l81k15o86v93á 9465504312574

Neodmítají. Pouze informují. Má dcera vycestovala v září do UK a kdyby si tam pořídila rodinu, zůstala by tam jako moje kamarádka, která tam žije od 90. let a přes současnou situaci tam má britského manžela, děti, dům....To jsou ta rozhodnutí potom těžší.

Má dcera si vzala Čecha, který žil také v Anglii a s ohledem na vývoj situace jsou momentálně v ČR. Uvažuje o dalším světoběžnictví, nicméně směrem Nový Zéland, Austrálie...Pro mne jako matku je to přijatelnější než západní Evropa.

+2/0
15.6.2017 13:52
Foto

J46a40r93o33s47l86a45v 32P38t36á90č94e40k 4192819371614

Další lež. Z 89, kteří byli přijati na území ČR jich tu zůstalo 35 (tj. 39,2% - stav v září 2016). Od té doby nebyl žádný další Irácký křesťan přijat (vláda projekt zastavila), jestli někdo z těch 35 odjel nemám zprávy.

+2/−1
15.6.2017 8:23
Foto

J88a47r52o17s46l23a22v 39P66t21á11č80e95k 4802819701664

Tady máte originál: http://www.mainpost.de/ueberregional/politik/zeitgeschehen/bdquo-Ein-Ende-der-Gespraeche-waere-falsch-ldquo;art16698,9315856

Nechte si to přeložit. Naprosto jednoznačně tam říká, že se má harmonizovat jak právo na azyl, tak i dávky (hmotné zabezpečení) pro žadatele o azyl. Dokonce tam říká, že by se v souvislosti s touto harmonizací měly snížit dávky pro azylanty v Německu. Chováte se jak malé dítě chycené při lži. Zapíráte, vymýšlíte nové a nové lži, abyste nemusel přiznat tu první a okecáváte to donekonečna. Nakonec si lehnete na zem a budete kopat ručičkama a nožičkama a hystericky ječet "nebudu na Vás dále slovně reagovat", "trolujete", jako vždy lžete" a podobné hysterické výlevy.

+2/−1
15.6.2017 7:51
Foto

R90a70d33e30k 10P85o94l26i15c52k45ý 6551903721334

To, že má být stejná výše v absolutním čísle tam vidíte kde?Rv

Vlevo dole?;-D

0/−1
15.6.2017 8:05
Foto

J58a41r57o12s78l49a10v 26P81t93á80č74e44k 4512419551184

Proč by tam měla být zrovna tato formulace? To samé se dá říci i jinými slovy. V tom rozhovoru je odstavec, kde jsou ta slova řečena. Když nedokážete pochopit sdělení explicitně obsažené v textu, tak je mi to moc líto, ale nic s tím nedokážu udělat.

+2/−2
15.6.2017 8:11

T33o72m27á20š 14B41r88y61k57n89a40r 1695767823742

Ano, 12 uprchlíků je přijatelná mez, není důvod jich brát více :-PČesko pomáhá uprchlickým táborům v Jordánsku a nechť pomáhá i nadále, je to záslužná činnost a nakonec i efektivnější.

+12/0
13.6.2017 14:37
Foto

H48a77n31a 64V32l78k90o26v90á 9545514352284

Ještě v září kdy moje dcera odcestovala do UK nehlásila Anglie jediný útok....Čekala jsem s obavou kdy to přijde.

Dcera už je zaplaťpánbu zpátky.

+6/0
13.6.2017 15:04
Foto

J20a59r73o73s95l36a31v 28P54t23á54č10e67k 4502319591684

Zatím jeden (to je o jeden více, než je přípustné) dokonaný, kolik jich policie a tajné služby zmařili? A co kriminalita nelegálních imigrantů? Ročně desetitisíce případů. Statisíce poškozených, zraněných, doživotně poznamenaných a mrtvých. A s jakou bohorovností a lehkostí ty zničené lidské osudy, s pohrdlivým úsměškem přehlížíte, Stalin hadr.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1_rNT3k2ZXB-f9z-2nSFMIBQKXCs&ll=48.6338439984536%2C9.101899502683182&z=6

+6/−1
13.6.2017 15:39
Foto

R55a14d20e15k 35P66o30l76i32c39k42ý 6551363641624

Kriminalita migrantů není nijak výrazně výšší než kriminalita původních obyvatel a kriminalita těch ze zemí s válkou je dokonce nižší než průměr.

0/−7
13.6.2017 20:18
Foto

J15a69r50o96s25l66a72v 49P61t56á93č63e76k 4642649371694

Hehehe, LOL. Vy pane "jsem pořád na drogách a tudíž úplně mimo" jste mi tu dlouho chyběl. Když si přečtěte nějakou lež od prolhaných multikulti politiků, jako třeba Švédské ministryně, co lhala že klesají počty znásilnění, tak si pohlidejte i jejich přiznání, že lhali. Ale to už se Vám do krámu nehodí. Dobrá lež, co se hodí, než pravda, co bolí, že? A už mi prosím nepište. Na Vaše pomatenosti nemám čas, náladu, ani chuť se zalykat smíchem. Vlastně už to ani tak směšné není.

+6/−1
13.6.2017 21:22

M66a31r97t46i25n 22L83a92c53o 7963736968

Taká je nemecká povaha, nie realita. Ak dostanú befel, splnia ho. Či ide o vyhladenie židov, alebo hajlovanie na námestiach v čase nástupu Hitlera. O rozkaze sa v Nemecku nediskutuje.

http://zaujimavosti.net/blog/archiv/historia/august-landmesser-muz-ktory-nehajloval-ked-ini-dvihali-ruky/

+3/0
13.6.2017 17:14





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.