Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvláštní článek. Všeobecně známé věci, předkládané tak, jako byste právě "objevil Amertku".

3 2
možnosti

Pokud skutečně jde o všeobecně známé věci, tak je mi poněkud divné, že je mnozí naši vzdělávací odborníci (např. pánové Botlík, Šteffl, Feřtek...), kteří zpravidla dostávají v mainstreamových médiích největší prostor k tomu, aby kvalifikovaně radili, kudy by se mělo naše školství ubírat, nezaregistrovali. A příslušní činovníci na ministerstvu školství nejspíš také ne.

3 0
možnosti

Sorry, ale to je argumentace malého děcka.

Tváříte se jako by vámi zmiňovaní tvrdili, že hraní na mobilu vychová inženýry.

2 2
možnosti

Ale ono se to dneska tvrdí.. Různí moderátoři, komentátoři. stále se rozplývají jak máme budoucnost zajištěnu, protože mladí jsou TAK šikovní s těmi počítači.. Obvykle doplní veselou příhodou, jak dědeček, nebo tatínek si nevěděl rady s nějakým programem a ratolest hned věděla... jenže problém je přesně v tom, že programovat a podobně zvládá asi tak malé procento mladých, jako se v generaci před nimi vyznalo řekněme v elektrotechnice. Akorát že pro tehdejší dobu bylo to procento dostatečné, ale pro dnešní je nedostatečné, protože na těch IT technologiícvh běží prakticky všechno. Přitom je to logické. Inteligence je stále ve společnosti distribuována stejně, je tedy logické že na ni náročné věci zvládne jen to stále stejné procento lidí.

4 0
možnosti