Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Karma.Diky za zajímavý blog.Já osobně mám raději historickou architekturu,takže nic pro mě.To vedro bych určitě nedal,nic nemuže být lepšího než chládek v gotickém chrámu...;-)

1 0
možnosti
JN

Tak ještě lepší je to v tomto směru ve vinném sklípku. ;-) Ale klimatizace je v SAE prakticky všude včetně malých obchůdků, čehož jsme během výletu v Dubaji hodně využívali.

0 0
možnosti
PK

Zdravím, jako ukázka Dubaje dobré, jenom bych si představoval, že si s tak krásným městem dáte ve fotkách více práce a představíte jej opravdu v barvách.:-(

0 0
možnosti
JN

Jak píši i v blogu - já opravdu jsem fotograf nic moc... :-/

0 0
možnosti
DV

D71a30v34i39d 59V79l35k

21. 7. 2017 11:34

Díky Josefe zajímavé

1 0
možnosti
Foto

Pro mě nepřitažlivé a nezajímavé, zejména ty děsivé mrakodrapy. Nikdy!

1 2
možnosti
Foto

Už tam také nějaký hořel a to se potom skáče z oken třeba ze 400 metrů.;-(

0 1
možnosti
Foto

Hezkýýýý a zajímavýýýý:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,70
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik