Děkujeme za pochopení.
A54l67o68i91s 88Ž67í90d24e87k
Já se divím tomu,že školy,aby naplnily kapacitu berou každého
E26v88a 62H48a29s83n83í45k28o52v43á
I školy jdou tam, kde jsou peníze. Pokud VŠ dostanou peníze za každého dostudovaného studenta, tak logicky to zařídí tak, aby odpromoval každý.
M12i74l66o77š 23F20. 95P31e55c26h22a98r
Už nám tu chybí jen pomocná gymnasia a další, jak píše Ivan Vyskočil v Kostech.(*)
---
*) ...text-appeal o abiturientském večírku absolventů pomocného gymnázia (tj. gymnázia navazujícího na pomocnou školu). Jednotlivé povídky pak skicují možnosti pomocných životů a zaměstnání, v nichž to účastníci večírku ‚někam dotáhli‘. Patří sem povolání pomocného ženicha při předstíraných sňatcích, povolání pomocného, tedy opět předstíraného blba, od jehož názoru lze vždy prostou negací dojít k správnému řešení, pomocným povoláním je i likvidování nepohodlných otázek jejich rozmělněním. Pomocnou dobročinností, spočívající ve vytahování spoluobčanů z jam vlastnoručně vykopaných, dosáhne pan Kloheň vděčnosti většiny obyvatel města, a získá tak i jejich hlasy při volbě starosty. Pomocného blahobytu lze dosíci po uzavření úrazové pojistky osekáním sebe sama. Svět pomocné existence je plný nečekaných překvapení a nebezpečí, lze v něm snadno přijít nejen o vlastní svobodu, ale i o život. Příklady ‚pomocných životů‘ jsou doplněny dvěma ‚přednáškami‘ z ‚pomocných věd‘. Malá kapitolka z pomocné historie ústí v závěr, že není rozumné hájit pravdu, dokud je to nebezpečné (doloženo na příkladech Jana Husa a ‚Jordána Brůny‘), Hlavní problém pomocné biofyziky pak předvádí mechaniku způsobu, ‚jak to někam dotáhnout‘ za použití kladky a lana. Nakonec se autor-vypravěč opět obrací na redaktorku a vysvětluje smysl a konstrukční schéma připravované knihy Malé hry, která má navázat na ‚pomocnou‘ tematiku Kostí.
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=1601
D92a68l12i77b58o60r 60B62a93r59t70o79š
a ještě maličkost...............nikde není předepsáno, že každý člověk musí mít časově stejný inteligenční vývoj jako všichni a tak je nutné nechat i možnosti jak získat odpovídající vzdělání, maturitu nebo diplom a po 18 nebo 25 roce života........mnoho chytrých lidí začalo velmi obyčejnou prací a teprve později si doplňovali vědomosti ve školách..........a tak to pomocné gymnázium není až tak špatný nápad..............
J70a51r42m71i70l71a 24P76í20c44h48o79v10á
Pokud zavedeme na základkách inkluzi, tak za několik dalších let bude těch škol daleko víc.
P90e77t78r 70B68u67r71i14a89n
Rozšířil bych inkluzi i na střední a vysoké školy. A to by v tom byl čert, aby za pomoci speciálního asistenta a metodiky známkování pro vyloučené myšlení, nedostal titul i žák, co nezvládá procenta a o Boženě Němcové ví pouze to, že byla babičkou.
(to byl vtip, souvztažnost s článkem v tom nehledejte)
J68o78s27e15f 35N84o66ž89i49č52k14a
No jenom aby to některý vzdělávací odborník nevzal vážně...
J86i17ř71í 77H34e59r83m11á44n88e57k
Když je někdo slabý, psycholog ho podpoří. A tak škola trochu, na základě posudku, studentovi uleví.
Z79d81e62n54ě65k 45M38a19t29u94š95k74a
"Proč na některých školách většina žáků neodmaturuje?"
Protože na to nemají.
A Vám karma a
J22i82ř16í 11H46e19r83m69á68n10e21k
A zde plný souhlas s panem Matuškou.
- Počet článků 1584
- Celková karma 39,79
- Průměrná čtenost 3238x