Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem také přesvědčen, že umírají pouze lidé a že zvířata uhynou. Takže "pes uhynul" a nikoliv "pes zemřel". O chcípnutí se pan Bělobrádek zmiňovat nemusel, to bylo v daném případě trochu necitlivé.

11 3
možnosti
KT

no, já bych myslela, že jak to cítí ten, kdo přišel o psa, je to podstatné. a nechápu, proč se do toho cizí člověk plete. a jestli má ještě pocit, že "dělá humor", tak je to zoufalec

5 0
možnosti
Foto

"A byť mi odezva na tento jeden výrok předsedy KDU-ČSL také přišla chvilkami trochu přehnaná",..... přesto jej musím zmínit. ;-D

To je váš typický podpásový styl. Rv

6 11
možnosti
JN

Nebude zde rozebírat, nakolik "nepodpásové" jsou některé vaše blogy či diskusní příspěvky. ;-)

A jinak, tou větou, kterou zde citujete, jsem měl na mysli např. to, když byl Bělobrádek za svůj výrok některými vulgárně urážen (což já nečiním), že se jeho výrok řešil téměř ve všech českých médiích včetně mainstreamových, atd. Za napsání blogu na tohle téma (a bylo jich zde docela dost) jsem na rozdíl od některých žádného kolegu blogera nekritizoval.

6 0
možnosti
DK

Bělobrádek je pro mne trapnou figurkou pokoušející se zviditelnit v současném politickém spektru. Za pár měsíců, po volbách, po něm nikdo ani nevzdechne.

12 4
možnosti
Foto

Tak já vám garantuji, že po něm a jeho straně bude vzdychat každý, kdo bude chtít sestavit vládu. :-)

3 4
možnosti
VK

Pane učiteli, určitě vám nepřijde nic divného na slovním spojení pes umřel?

Pro citlivky, psů jsme měli několik a dva máme.

7 7
možnosti

A je to fakt tak zásadní, jaký výraz se použije?

4 1
možnosti
JP

Humor je buď povedeny nebo ne. S těmi psy Vám lidi nerozumím. Prostě pes není člen rodiny, ale zvíře. Cpou se jim prachy do útulků a místo toho by si chlapi mohli dát prochu guláše ...

4 15
možnosti
JR

J37a90n 25R98á24ž

13. 9. 2017 16:09

Jednoduchá otázka: Měl jste někdy psa? Jesltiže ne, tak raději mlčte, neb nevíte o čem píšete.

18 1
možnosti
BM

U stran, které jsou pro mne nevolitelné, k nimž "lidovci" patří (odjakživa vždy šli s každým), jsou mi jejich kampaně ukradené... Popravdě řečeno, doposud mne nikdy žádná kampaň jakékoli strany nějak zvlášť nezaujala... Je to akorát "cirkus na kolečkách"...

A pro zajímavost, již za první republiky si z volebních kampaní dělali legraci v tehdejších Humoristických listech.... Mám ročník z volebního roku 1929, kde jsou karikatury tehdejších stran. Například právě lidovec coby "jezuita", tělnatý chlap se štětkou za kloboukem (agrárník) či rudý skřet s velkou otevřenou pusou v jedné ruce bombu a v druhé pistoli - komunista....

Prostě komedie.....

16 1
možnosti
MD

A tito zoufalci se zastituji krestanstvim. Ani na plac to uz neda, jsou uz jen k pokrceni ramen.

12 1
možnosti
ZD

V první řadě je zajímá jak se dostat do vlády = k lizu. Pak kolik se z toho dá vytřískat. A jaké mám na tričku logo to je až na dalších místech....

7 0
možnosti
PK

Strana kléru bez Kalouska ztratila humor a s chcípnutým psem i mojí přízeň....a bez Stan asi i body do parlamentu[>-]

5 0
možnosti
RC

ale jo, jejich for ma hlavu a patu....

Stejne jako vtip:

Co je u vas v Horni Dolni noveho?

Ale nic, u nas ve vsi zemrel pes.

4 1
možnosti
  • Počet článků 1583
  • Celková karma 38,80
  • Průměrná čtenost 3240x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik